4.929 dage.....og vi tæller videre.

13 år 3 måneder siden #13 af anes
Rezamadridista - Du kan stoppe dine små stikpiller som "små orgasmer over Lopez" langt væk og diskutere på et ordentligt niveau.

Der er ingen fakta udover hvad de gør i træning, han havde en svag redning i kampen mod Atletico og hvem ved det kan være den koster ham pladsen.
Det er rigtigt man kunne give ham en kamp i en tabt liga, og MÅSKE se en målmand som er uden kampform i 4 måneder være sit gamle jeg, men hvad hvis han ikke er det skal vi så have en keeper som ikke bliver holdt i gang op til sæsonens vigtigste kamp plus en masse diskussion i medierne (Ja der er diskussion nu, men der er vel ikke tvivl om hvem der står tirsdag).

Jeg gider ikke komme ind på meget mere af det du siger.

Min diskussion herinde var at jeg ikke forstår folk er så kritiske overfor Lopez, han er en rigtig dygtig målmand og har ikke gjort noget der beretter ham til at blive sat af (udover fejlen igår) tværtimod laver han fantastiske redninger og har reddet os en del gange.

Jeg kan ikke se hvordan de gør det til træning, men jeg er rimelig sikker på Mourinho har brugt stærkeste hold i CL hele sæsonen selv under den påståede magtkamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum