Optakt: Celta Vigo – Real Madrid, LaLiga, 10. spillerunde

1 måned 1 dag siden #13 af Kiwes
​Det er simpelthen alt for nemt at spille igennem vores venstre side.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 måned 1 dag siden #14 af -#7-
​Jeg bliver mere og mere glad for Garcia på venstrebacken. Det offensive ved vi jo at han har, men han virker mere selvsikker i den her sæson, og det defensive er også blevet bedre. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

1 måned 1 dag siden #15 af Ramos4

-#7- post=179312 skrev: ​Jeg bliver mere og mere glad for Garcia på venstrebacken. Det offensive ved vi jo at han har, men han virker mere selvsikker i den her sæson, og det defensive er også blevet bedre. 

​What. Jeg gad virkelig godt prøve Davies, men indtil da er jeg langt mere tryg ved Mendy end Garcia. Garcia bliver tit fanget alt for langt fremme i et usammenhængende pres. Hans afleveringer er heller ikke skarpe nok.

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Følgende bruger(e) sagde tak: NadaMás

1 måned 1 dag siden #16 af -#7-

Ramos4 post=179313 skrev:

-#7- post=179312 skrev: ​Jeg bliver mere og mere glad for Garcia på venstrebacken. Det offensive ved vi jo at han har, men han virker mere selvsikker i den her sæson, og det defensive er også blevet bedre. 

​What. Jeg gad virkelig godt prøve Davies, men indtil da er jeg langt mere tryg ved Mendy end Garcia. Garcia bliver tit fanget alt for langt fremme i et usammenhængende pres. Hans afleveringer er heller ikke skarpe nok.

​Klart, Davies er selvfølgelig bedre end Garcia, helt enig. Men indtil han er her, så.. Og jeg tror det er taktikken mere end Garcias “skyld” at han er langt fremme. Han ligger i den her kamp som en ekstra midtbanespiller som vi ofte har set Carvajal gøre det, og så bliver han naturligt nok fanget lidt i nogle kontrastød. 

DC19

1 måned 1 dag siden #17 af Kiwes
​Nu skal Vini altså til at ramme det mål

1 måned 1 dag siden #18 af Ramos4
Bellingham var helt fri på bagerste..

1 måned 1 dag siden #19 af Kiwes
Hvor mange bolde kan Vini blive ved med at smide væk. Nu må det altså snart stoppe.

1 måned 1 dag siden #20 af Ramos4

Kiwes post=179317 skrev: Hvor mange bolde kan Vini blive ved med at smide væk. Nu må det altså snart stoppe.

​Han skaber sygt meget, men for helvede hans beslutninger er stadig helt væk nogen gange.

Følgende bruger(e) sagde tak: Kiwes, Tyskfugl

1 måned 1 dag siden #21 af 9eren
Vi mangler lige lidt mere i det pasningsspil oppe foran. Det er stadig ikke hurtigt nok

Galactico downfall version 2
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 måned 1 dag siden #22 af Lars1991
​Synes stadig holdet har svært ved at sætte vores angribere op, de får mest bare bolden og så skal finde på noget selv. Og det skal de selvfølgelig også kunne nogle gange, men altså.. vil godt se mere spilskabende spil fra Camavinga og Valverde. Det ikke meget der kommer fra dem når vi har bolden, efter min mening.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete, Ramos4

1 måned 1 dag siden #23 af Ramos4
Forstår ikke hvor Jude er højrefløj. Han skal ind og ligge centralt og linke midtbane til angreb imo.

1 måned 1 dag siden #24 af Real HWL
​Utroligt med så mange træningspas og kampe sammen at man stadigvæk er så piv ringe på den sidste 3. del af banen. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Ramos4

Leveret af Kunena Forum