Optakt: Real Madrid - Dortmund, Champions League, 3. kamp
Det må da også være skrækkeligt at se din hadespiller vinde Balon d’or om en uge.Dragam post=179588 skrev: Super comeback, men i store træk en ringe kamp, og ikke et retvisende slutresultat.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Totalt selvmord at starte uden både Cama og Tchou. Det kan godt være de havde brug for et hvil, men vi kan aldrig starte uden begge to. Det er helt væk.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Det siger jo ærligttalt bare noget om hvor billigt til salg den er i år.Fondo_Sur post=179590 skrev:
Det må da også være skrækkeligt at se din hadespiller vinde Balon d’or om en uge.Dragam post=179588 skrev: Super comeback, men i store træk en ringe kamp, og ikke et retvisende slutresultat.
Han er klart bedre end Mbappé, Hazard eller hvem fanden du vil hive op af hatten :DDragam post=179592 skrev:
Det siger jo ærligttalt bare noget om hvor billigt til salg den er i år.Fondo_Sur post=179590 skrev:
Haha. Tænk at hade sin egen spiller så meget. Han tørrede røv i dig i dag.Dragam post=179592 skrev:
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Hvis du hader Vini så meget at du som REAL fan ikke kan rose en REAL spiller efter sådan en præstation, så burde du også undlade at kritisere ham konstant. Det bliver lidt svært at tage din kritik seriøst.
Jeg erindrer ikke at jeg har kritiseret ham i denne tråd, eller ret lang tid i det hele taget.NickyMad post=179595 skrev: @Dragam
Hvis du hader Vini så meget at du som REAL fan ikke kan rose en REAL spiller efter sådan en præstation, så burde du også undlade at kritisere ham konstant. Det bliver lidt svært at tage din kritik seriøst.
Rodrygo bliver supersub igen.
Så mangler vi bare at overtale Kroos til at komme tilbage. Tchouameni er dead man walking i Madrid.
Camavinga er venstreback ellers er det ud vagten.
Men jeg har heller ikke set dig skrive bare et positivt indlæg om ham, og du elsker ellers at snakke om Vinicius når han spiller dårligt eller lavet andet usmart. Som sagt, du burde helt undlade at snakke om Vini, for din had til ham skinner igennem. Det forstår jeg vitterligt ikke som Real fan, og jeg har selv kritiseret ham til tider.Dragam post=179597 skrev:
Jeg erindrer ikke at jeg har kritiseret ham i denne tråd, eller ret lang tid i det hele taget.NickyMad post=179595 skrev: @Dragam
Men at holdet starter med det sløsede niveau .. Den kommer ikke til at gå på lørdag. Forsvaret skal være ekstremt koncentreret, og Tchou/Cama skal spille en brandkamp.
Der har været lidt snak om at Barcas bagkæde stiller sig højt, og det er jo guf for Vini og Mbappé - Men omvendt er vores forsvar hullet som en si, hvilket Lewan, Olmo, Yamal, Raphinha etc. sagtens kan udnytte.
Summa summarum må være at forsvaret bliver nøglen til sejren, for Real skal nok scorer et mål eller to i Clasico på hjemmebane. Bliver spændende.