Optakt: Real Madrid - Dortmund, Champions League, 3. kamp

3 uger 5 dage siden #193 af Dragam

Kimbo post=179686 skrev: Hold nu Dragam, jeg er langt fra Vini’s største fan og jeg synes bestemt også han skaber sig for meget.
Men det er godt nok helt skævt at være så blind overfor hans talent og komplet negligere hans ufattelige niveau de sidste par sæsoner.

Du mener Ballonen er billigt til salg, jeg vil mene jeg ikke næsten ikke kan huske et år hvor den var mere fortjent.

​Det må vi jo så være enige om at være uenige i.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

3 uger 4 dage siden #194 af Lars1991
​Det er virkelig nogen der har så meget imod ham, at de vender et blindt øje til hans præstationer. Det må man bare erkende og komme videre. De tager ikke nogen argumenter, reminders, stats eller lignende ind. Meningen er taget.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Ramos4

3 uger 4 dage siden #195 af Ramos4

Raul7-2880 post=179691 skrev:

Ramos4 post=179690 skrev:

Raul7-2880 post=179688 skrev: Kan nævne mindst 20-30 spillere gennem bare de seneste 20 år som er bedre end Vini, men aldrig vandt Ballon d’or Han er komplet elendig for Brasilien og især til Copa America. Han har været dårlig eller i bedste fald middelmådig hele denne sæson for Real (i øvrigt sammen med resten af Real Madrid holdet). At en spiller som Vini vinder (vinder fortjent synes jeg) vidner om, at prisen selvfølgelig er billig til salg. Men folk bliver åbenbart forblændet af hans seneste 45 minutter (hvor han var hjernedød god!), hvorfor man sammenligner ham med de store legender af spillet. 

Hvad mener du med bedre? Talentmæssigt? Bedre stats? Flere titler?

Nu synes du han var elendig til Copa America og denne sæson. Men hvad synes du om han seneste sæson for os? Hvor han rev Bayern rundt f.eks. De seneste 3 sæsoner + starten af denne har Vini Jr. flere G/A i Champions League end nogen anden spiller i verden. Læg dertil to finale mål i Champions League også. Hvad synes du om det? To Liga + CL doubles på 3 år. Hvad tænker du om det?

Der har bestemt været mange gode spillere gennem tiden, der ikke har vundet Ballon d'Or - fortjent eller ej. Men det er jo ikke fordi Vini vinder over et fuldstændig talentløst felt i år. Der er da masser af verdensklassespillere. Han slår Mbappé, Haaland, Rodri. Han slår Kroos og Jude.

Hvis man virkelig er Real Madrid fan, så forstår jeg simpelthen ikke at man ikke kan glæde sig over at Vini vinder Guldbolden. Hvad så om niveauet skulle være lidt lavere i år end det var i et andet udvalgt år? Hvorfor dette negative fokus? Kunne du heller ikke glæde dig da Modric vandt? Var Benzema bedre end de førnævnte 20-30 spillere da han vandt? Var du også muggen der?

​Muggen?
Er bestemt glad og synes at det er lækkert at en Real Madrid spiller vinder prisen :-)  
Nævner blot, at niveauet for Ballon d’or i år er lidt lavere end hvad den normal plejer at være

​Jamen fedt du har behov for det på et Real Madrid forum som Real Madrid fan.
Endelig bliv ved med at skyde vores spilleres bedrifter ned.

Og fedt, at du ikke gider argumentere for hvad du mener med dine påstande, men blot kaster om dig med floskler som "niveauet er lidt lavere" og "billig til salg".

Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Sidste redigering: 3 uger 4 dage siden ved Ramos4.

Leveret af Kunena Forum