Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 11. spillerunde
Ved ikke om det er bedre eller værre, at Barca overhovedet ikke har spillet godt.elle44 post=179834 skrev:
:)elle44 post=179716 skrev: Jeg tror vi får smæk. Så er tonen lagt fra min side ;)
Vi kan bare aldrig noget når vi møder dem...det er helt sort.
Hyg jer med Dragam og de andre spader.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
DC19
- JesperThomsen
- Platin bruger
Perez har godt nok også sin andel i dette
Det var da også kun fordi du var uden forståelse for problematikkerne der blev påpeget...Ramos4 post=179840 skrev: Havde glædet mig så meget til Mbappé kom...
Enhver der har haft øjne i hovedet denne sæson har set at der er intet der har fungeret for os. Fra det individuelle plan, til holdindsatsen til det taktiske. Forsvaret er hullet som en si, midtbanen er uden kreativ evne og angrebet er uden kløgt. Og manden på sidelinjen giver ingen klare instrukser og Kroos kan ikke gøre det hele fra sofaen.Ramos4 post=179836 skrev:
Ved ikke om det er bedre eller værre, at Barca overhovedet ikke har spillet godt.elle44 post=179834 skrev:
:)elle44 post=179716 skrev: Jeg tror vi får smæk. Så er tonen lagt fra min side ;)
Vi kan bare aldrig noget når vi møder dem...det er helt sort.
Lad nu være, idiot.Dragam post=179841 skrev:
Det var da også kun fordi du var uden forståelse for problematikkerne der blev påpeget...Ramos4 post=179840 skrev: Havde glædet mig så meget til Mbappé kom...
Nu kan man istedet glæde sig til han er væk igen.Ramos4 post=179840 skrev: Havde glædet mig så meget til Mbappé kom...
DC19
Jep. Mega arrogant ikke at erstatte Kroos og forstærke forsvaret.JesperThomsen post=179839 skrev: det minder om de gode gamle Mou dage det her.. Vini ryger snart ud!
Perez har godt nok også sin andel i dette
Hold da op et flot sprog du kan bruge...Ramos4 post=179843 skrev:
Lad nu være, idiot.Dragam post=179841 skrev: