Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 11. spillerunde
Det skal ikke tage noget fra de flotte trofæer vi har vundet de seneste år, men holdet skal videre, der SKAL meget mere ud af denne verdensklasse trup.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Så kom krisen
Galactico downfall version 2
Han ved, der er brug for forstærkning, så det må være ren politik. Han er ledelsens mand. Zero push-back.mohbar post=179867 skrev: Når man har en træner der hele tiden siger at vi har ikke brug for flere spiller forstærkninger.
Og samtidig så bruger han konsekvent de samme spillere og nægter at skifte ud og dermed signalerer at han ikke stoler på sin bænk.... FARVEL. PLEASE BRASILIEN KIDNAP HAM TIL JERES LANDSHOLD!
Det er før set at forspringet på 10-12 point er blevet indhentet, så for min vedkommende er det ikke slut.
Og nu hvor vi står med vores 15 Champions League, hvor Vinicius vinder Ballon D'or, og hvor vores catalanske venner har en korruptionsanklage over hovedet jævnfør Negreira-sagen, er det vel rart for dem at få noget medvind, når nu de er så underlegent os i pokalskabet og histoie. 😁
Kæmpe tillykke til Barca herfra dog :-)
Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂
DC19
Valverde har slet ikke opfyldt Kroos rolle
- JesperThomsen
- Platin bruger
MEN han er altså hæmmet af Lucas V, Ceballos, Modric (alder) og manglende erstatning af feks Kroos og Benz..
Han kan ikke sætte Olmo ind osv osv. - han ved jo godt det ikke er optimalt, men Perez bestemmer jo alt
Jeg forstår simpelthen ikke at Barcelona kan smide den ene efter den anden teenager ind på banen, med succes, og vi tør ikke engang bruge et supertalent som Güler.9eren post=179880 skrev: Jeg er bange for at Carlo ikke kan det der skal til for at hive holdet op igen. Han bruger jo ikke de “unge”
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete post=179873 skrev: Ancelotti kan ikke tage dette hold op på et nyt niveau, han er verdensklasse i de fleste facetter, men taktisk er han simpelthen ikke god nok, han famler fra kamp til kamp. Det er for arrogant at tro at spillerne bare kan løbe på banen og selv finde ud af det. Det dur ikke længere og vi overlever mange kampe på individualisme. Han bliver selvfølgelig ikke skiftet ud nu, men Alonso SKAL sikres til næste sæson.
Det skal ikke tage noget fra de flotte trofæer vi har vundet de seneste år, men holdet skal videre, der SKAL meget mere ud af denne verdensklasse trup.
Jeg er enig.
Varane udtalte for nyligt, at fodbolden i dag er mere stramt organiseret i modsætning til før i tiden, og at Ancelotti spiller en "gammeldags" fodbold, hvor nogle individuelle spillere får meget frihed.
Jeg elsker Ancelotti for det han har bragt til Real Madrid, men moderne fodbold skal findes i træner som Xabi Alonso eller lignende.
Fakta:
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
manglende tillid og for store stjerner omkring der skal spille. Det holder bare ikke i forhold til løsninger i spillet. Vi skal have flere spillere der kan spille bold ind på banen.El Siete post=179882 skrev:
Jeg forstår simpelthen ikke at Barcelona kan smide den ene efter den anden teenager ind på banen, med succes, og vi tør ikke engang bruge et supertalent som Güler.9eren post=179880 skrev: Jeg er bange for at Carlo ikke kan det der skal til for at hive holdet op igen. Han bruger jo ikke de “unge”
- Siempre fiel
- Bandlyst
Der er vel ingen på planeten (måske udover Florentino og Carlo - og så måske dig) der har troet på at Valverde sku træde ind og fylde Kroos' rolle ud!! De er jo to VIDT forskellige typer og Valverde kan jo aldrig nogensinde tage den rolle som Kroos havde9eren post=179880 skrev: Jeg er bange for at Carlo ikke kan det der skal til for at hive holdet op igen. Han bruger jo ikke de “unge”
-#7- post=179879 skrev: Jeg tror folk bliver slemt skuffet hvis de tror at Xabi Alonso er et magisk quick fix til det her hold. Jeg tror simpelthen ikke at mange af de her spillere vil kunne holde ud at have en træner som udfordrer dem taktisk, efter så lang tid med Ancelotti.
Hvis det er tilfældet, så må de simpelthen presses/sælges ud. Jeg ser ikke en fremtid med Ancelotti. Og det er ikke baseret på dagens kamp.
Fakta: