Optakt: Real Madrid - AC Milan, Champions League, 4. kamp

2 uger 1 dag siden #109 af Hamid8210
Har real købt katten i sækken med mbappe ? Han virker så ufarlig

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 1 dag siden #110 af Mas
​6 minutter??????!?!?!!?

2 uger 1 dag siden #111 af Hamid8210
Skal hilse og sige at Liverpool lige har klasket leverkusen 4-0. Tænk at en kamp mod Brest skal blive så afgørende

2 uger 1 dag siden #112 af El Siete
​Seriøst Mbappe rammer en modspiller HVER gang han skyder på mål. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 uger 1 dag siden #113 af Bismo
In hindsight må man sige, at det måske ikke var så klogt at købe endnu en venstre kant til holdet. Fordi det er Bappen havde jeg nu alligevel set frem til at se ham i klubben. Måske en anden træner med et andet system kan få det til at gå op.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 uger 1 dag siden #114 af longwind
Klasse at se Rudiger klappe af tilskuerne mens de fleste andre skynder sig væk. Sgu mere madridismo i ham end alle vores stjerner tilsammen
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen, Dragam

2 uger 1 dag siden #115 af NickyMad
Vinicius er helt klart en bedre spiller end Mbappe, men når Perez har været så stædig og absolut ville have Mbappe, synes jeg godt nok det ville være torskedumt at sige nej til et bud på 2 mia for Vinicius (hvis han selv vil væk).
Jeg er træt af Ancelottis passive tilgang men der er nødt til at ske mere end bare det. Det bedste ville have være at gå efter Haaland istedet for Mbappe..
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

2 uger 1 dag siden #116 af Hamid8210
Det på tide at smide Valverde ned på højreback eller Mili. Liverpool kommer til at flænse os på den højre side.

🗣️ Steve McManaman (tidligere både Liverpool og Real Madrid-spiller): “Real Madrid møder Liverpool næste gang. Jeg kan fortælle dig nu... de vil angribe Madrids højre side, igen og igen. Det samme som Milan har gjort i aften. De er alt for svage der.”

2 uger 1 dag siden #117 af JesperThomsen
​vanvittigt at være vidne til igen på hjemmebane! Perez må da snart indse at Kroos snart skal erstattes én til én og ikke med endnu en angriber. 
Real Madrid kommer igen, men hvorfor skal vi fans altid sige den sætning?! Hvorfor ydmyge sig selv på hjemmebane igen igen..

Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam

2 uger 1 dag siden #118 af El Siete
​Halvanden uges forberedelse til denne kamp, en ydmygelse der skulle "revanceres", og så tropper de op med samme attitude som resten af sæsonen. Hvad har de lavet? Jeg havde så store forventninger til denne sæson, men det er jo 2018 om igen, lige til skraldespanden. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

2 uger 1 dag siden #119 af Lars1991

Bismo post=180193 skrev: In hindsight må man sige, at det måske ikke var så klogt at købe endnu en venstre kant til holdet. Fordi det er Bappen havde jeg nu alligevel set frem til at se ham i klubben. Måske en anden træner med et andet system kan få det til at gå op.

Selvfølgelig kan det det. Mbappe og Vini er top5 spillere i verden. De arbejder ikke meget defensivt, men det gjorde Benzema altså heller ikke. Han var kløgtig uden bold, men han luntede eller stod og hang 90% af tiden når modstanderen havde bolden. Så jeg ser ikke den store forskel.

Jeg synes vi lider under ikke at have Kroos mere. Og jeg synes vi har løsningerne allerede i truppen. Det handler ikke nødvendigvis om at have en decideret playmaker til at bygge spillet op nede fra. Det er der mange hold der ikke har... Chelsea, Arsenal, Liverpool. De har tilgengæld spillere andre steder på banen, der kan binde spillet sammen. Og sætter spillet op på andre måder. Det kan vi også sagtens med vores trup. Men det virker ikke til at Ancelotti er manden til at gøre det.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 1 dag siden #120 af NickyMad

Hamid8210 post=180196 skrev: Det på tide at smide Valverde ned på højreback eller Mili. Liverpool kommer til at flænse os på den højre side.

🗣️ Steve McManaman (tidligere både Liverpool og Real Madrid-spiller): “Real Madrid møder Liverpool næste gang. Jeg kan fortælle dig nu... de vil angribe Madrids højre side, igen og igen. Det samme som Milan har gjort i aften. De er alt for svage der.”

​Det bedste ville jo have været at smide Militao derud.. hvis man bare havde købt en ekstra CB, eller for helvede bare havde beholdt Marin i truppen. Men vi har jo 8 muligheder til CB eller noget.. det var der i hvert fald en vis bruger der mente 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

Leveret af Kunena Forum