Optakt: Real Madrid - AC Milan, Champions League, 4. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg er træt af Ancelottis passive tilgang men der er nødt til at ske mere end bare det. Det bedste ville have være at gå efter Haaland istedet for Mbappe..
🗣️ Steve McManaman (tidligere både Liverpool og Real Madrid-spiller): “Real Madrid møder Liverpool næste gang. Jeg kan fortælle dig nu... de vil angribe Madrids højre side, igen og igen. Det samme som Milan har gjort i aften. De er alt for svage der.”
- JesperThomsen
- Platin bruger
Real Madrid kommer igen, men hvorfor skal vi fans altid sige den sætning?! Hvorfor ydmyge sig selv på hjemmebane igen igen..
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Bismo post=180193 skrev: In hindsight må man sige, at det måske ikke var så klogt at købe endnu en venstre kant til holdet. Fordi det er Bappen havde jeg nu alligevel set frem til at se ham i klubben. Måske en anden træner med et andet system kan få det til at gå op.
Selvfølgelig kan det det. Mbappe og Vini er top5 spillere i verden. De arbejder ikke meget defensivt, men det gjorde Benzema altså heller ikke. Han var kløgtig uden bold, men han luntede eller stod og hang 90% af tiden når modstanderen havde bolden. Så jeg ser ikke den store forskel.
Jeg synes vi lider under ikke at have Kroos mere. Og jeg synes vi har løsningerne allerede i truppen. Det handler ikke nødvendigvis om at have en decideret playmaker til at bygge spillet op nede fra. Det er der mange hold der ikke har... Chelsea, Arsenal, Liverpool. De har tilgengæld spillere andre steder på banen, der kan binde spillet sammen. Og sætter spillet op på andre måder. Det kan vi også sagtens med vores trup. Men det virker ikke til at Ancelotti er manden til at gøre det.
Det bedste ville jo have været at smide Militao derud.. hvis man bare havde købt en ekstra CB, eller for helvede bare havde beholdt Marin i truppen. Men vi har jo 8 muligheder til CB eller noget.. det var der i hvert fald en vis bruger der menteHamid8210 post=180196 skrev: Det på tide at smide Valverde ned på højreback eller Mili. Liverpool kommer til at flænse os på den højre side.
🗣️ Steve McManaman (tidligere både Liverpool og Real Madrid-spiller): “Real Madrid møder Liverpool næste gang. Jeg kan fortælle dig nu... de vil angribe Madrids højre side, igen og igen. Det samme som Milan har gjort i aften. De er alt for svage der.”