Optakt: Real Madrid - AC Milan, Champions League, 4. kamp

2 uger 1 dag siden #37 af Kiwes
​Vi bliver også nød til at se på Modric. Han har godt nok også været helt elendig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 1 dag siden #38 af Hamid8210
Synd kross gik på pension istedet for modric

2 uger 1 dag siden #39 af Bismo

Kiwes post=180117 skrev: ​Vi bliver også nød til at se på Modric. Han har godt nok også været helt elendig.

​manden er næsten 40 men som den eneste rigtige playmaker på midtbanen, er vi afhængige af ham. Arda kunne være interessant i rollen, men han kommer aldrig til at finde rytmen, hvis ikke han bliver brugt. Carlo har nul ideer. En anden træner havde skabt et system, som udnytter de styrker som vi rent faktisk har, nu når vi ikke længere har Kroos.
Sidste redigering: 2 uger 1 dag siden ved Bismo.

2 uger 1 dag siden #40 af Hamid8210
Tak for pibekoncerten. Det er hvad de her spillere fortjener efter sådan en omgang makværk.
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

2 uger 1 dag siden #41 af El Siete

Cristiano7 post=180115 skrev: Er det spillernes skyld eller træneren?

Ancelotti har ikke rigtigt fået det bedste ud af Tchou, Cama, Fran, Guler, Brahim, Mbappe mm….

Jeg peger på bamsefaren.

​Spillerne ved jo ikke hvad de skal på banen og Ancelotti er handlingslammet. Det ser altså ikke godt ud. Hvis man ikke kan motivere sig selv efter en ydmygelse af Barcelona og en Balon d'Or-fadæse, så ved jeg sgu ikke. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, JesperThomsen

2 uger 1 dag siden #42 af elle44

2 uger 1 dag siden #43 af Bismo

El Siete post=180121 skrev:

Cristiano7 post=180115 skrev: Er det spillernes skyld eller træneren?

Ancelotti har ikke rigtigt fået det bedste ud af Tchou, Cama, Fran, Guler, Brahim, Mbappe mm….

Jeg peger på bamsefaren.

​Spillerne ved jo ikke hvad de skal på banen og Ancelotti er handlingslammet. Det ser altså ikke godt ud. Hvis man ikke kan motivere sig selv efter en ydmygelse af Barcelona og en Balon d'Or-fadæse, så ved jeg sgu ikke. 

​ja efter ydmygelsen mod Barca havde man håbet på en stærk reaktion fra første fløjt. Det er ikke et godt tegn. Fyr Carlo, lad Raul overtage resten af sæsonen, og gå all in på Xabi til sommer.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, El Siete

2 uger 1 dag siden #44 af Real HWL
Hold kæft hvor er det hårdt at være vidne til. Et Real Madrid hold i total krise. Og Ancelotti, jeg er så skuffet over ham. Endnu engang ændre han ikke en skid. Jeg gider ikke engang kommentere på Tchouameni. Bernabeus pibekoncert ned mod ham hver gang han havde bolden efter han var skyld i endnu et mål siger jo alt. 

Sidste redigering: 2 uger 1 dag siden ved Real HWL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 1 dag siden #45 af Bismo
Fint at tage Tchou ud, men hvorfor Valverde? Tag dog Modric ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

2 uger 1 dag siden #46 af SeQueda
​Mbappe bør også tage på ferie i en måneds tid... sammen med Tchouameni.

Og så er det ind med de helt unge, som tidligere har vist sig flot frem. 

2 uger 1 dag siden #47 af Lars1991
​Dejligt med Brahim tilbage, men vildt hvad der er sket med Arda. Han har ingen tillid fra Ancelotti. Var lige inde og kigge på stats, og Arda er en af vores højeste i expected assists i ligaen, og det selvom han har fået 1/5-del af den spilletid de andre har fået. Det vildt, hvordan der ikke er blevet investeret mere spilletid ind i ham, synes jeg. Men ja, nu har vi i det mindste Brahim tilbage, han kan også holde fast i bolden og skabe noget mere sammenhængende spil. Lad os håbe han kan finde sin form med det samme.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 1 dag siden #48 af mohbar

Kiwes post=180117 skrev: ​Vi bliver også nød til at se på Modric. Han har godt nok også været helt elendig.

​Håber at Arda Güler kommer ind tidligt i kampen.  Det kunne være istedet for Modric

Leveret af Kunena Forum