Optakt: Real Madrid - AC Milan, Champions League, 4. kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
manden er næsten 40 men som den eneste rigtige playmaker på midtbanen, er vi afhængige af ham. Arda kunne være interessant i rollen, men han kommer aldrig til at finde rytmen, hvis ikke han bliver brugt. Carlo har nul ideer. En anden træner havde skabt et system, som udnytter de styrker som vi rent faktisk har, nu når vi ikke længere har Kroos.Kiwes post=180117 skrev: Vi bliver også nød til at se på Modric. Han har godt nok også været helt elendig.
Spillerne ved jo ikke hvad de skal på banen og Ancelotti er handlingslammet. Det ser altså ikke godt ud. Hvis man ikke kan motivere sig selv efter en ydmygelse af Barcelona og en Balon d'Or-fadæse, så ved jeg sgu ikke.Cristiano7 post=180115 skrev: Er det spillernes skyld eller træneren?
Ancelotti har ikke rigtigt fået det bedste ud af Tchou, Cama, Fran, Guler, Brahim, Mbappe mm….
Jeg peger på bamsefaren.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
ja efter ydmygelsen mod Barca havde man håbet på en stærk reaktion fra første fløjt. Det er ikke et godt tegn. Fyr Carlo, lad Raul overtage resten af sæsonen, og gå all in på Xabi til sommer.El Siete post=180121 skrev:
Spillerne ved jo ikke hvad de skal på banen og Ancelotti er handlingslammet. Det ser altså ikke godt ud. Hvis man ikke kan motivere sig selv efter en ydmygelse af Barcelona og en Balon d'Or-fadæse, så ved jeg sgu ikke.Cristiano7 post=180115 skrev: Er det spillernes skyld eller træneren?
Ancelotti har ikke rigtigt fået det bedste ud af Tchou, Cama, Fran, Guler, Brahim, Mbappe mm….
Jeg peger på bamsefaren.
Og så er det ind med de helt unge, som tidligere har vist sig flot frem.
Håber at Arda Güler kommer ind tidligt i kampen. Det kunne være istedet for ModricKiwes post=180117 skrev: Vi bliver også nød til at se på Modric. Han har godt nok også været helt elendig.