Truppen imod Liverpool, Champions League, 5. spillerunde
Sjovt at mbappe så taber samtlige fysiske dueller.longwind post=180523 skrev:
Mbappe har fin styrke og var udmærket med hovedet. Han kan sagtens spille 9'er imo. Ville kræve noget udvikling, men ikke noget der ikke kan lade sig gøre. Men igen, nu skal han lære at sparke til bolden igen førstDragam post=180522 skrev:
Hold nu op altså... cristiano har kompetencerne til at være 9er, det har mbappe ikke... cristiano er stor og stærk, og en virkelig dygtig header... mbappe er det modsatte.longwind post=180521 skrev:
Uenig, han har kvaliteterne der skal til. Man sagde det samme om Cristiano i sin tid. Men med dette niveau har han måske mere kvaliteterne til at hjælpe Castilla til at undgå nedrykning.Dragam post=180520 skrev:
Ja ! Men ligemeget hvad passer han som type ikke som spiller på 9eren ift hvad holdet har brug for.longwind post=180516 skrev: Men type eller ej så har Mbappe jo bare spillet langt langt under niveau denne sæson - også på venstrekanten
Iøvrigt er mbappe kun 177 høj, så vinder man squ ikke mange hovedstødsdueller.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og så Camavingas skade... vores bedste spiller på banen. Vi har jo snart ikke mere at skyde med..
For at finde de små lyspunkter. Asencio! Jeg synes måske der var en lilleeeee smule ved Liverpools scoring, hvor han burde have taklet bolden bedre? Men den er også hård. Generelt set, bestod han prøven. Det fandme godt klaret. Det kun hans anden start, og så det på Anfield i en kamp, hvor vi bliver domineret.
Jeg har set et par stykker kritisere Brahim herinde, men jeg synes faktisk han var et lyspunkt i vores offensiv. Utrolig mange gange han holder bolden i svære situationer, og flere gange hvor han også får vendt spillet og bliver ret-vendt. Han havde desværre ikke rigtig nogen at lege med i dag.
Tredje lyspunkt er at resultatet ikke betyder det store og vi selvfølgelig går videre alligevel. Det må jeg indrømme at jeg stadig ikke er nervøs omkring.
Og Cannavaro var 175 men han vandt alligevel et par stykker. Dog enig mht. det fysiske, men det er mere et mentalitetsproblem, han har en fin bygning. Vi bliver nok ikke mere enige, så stopper den bare her :)Dragam post=180526 skrev:
Mbappe har fin styrke og var udmærket med hovedet. Han kan sagtens spille 9'er imo. Ville kræve noget udvikling, men ikke noget der ikke kan lade sig gøre. Men igen, nu skal han lære at sparke til bolden igen førstDragam post=180522 skrev:
Hold nu op altså... cristiano har kompetencerne til at være 9er, det har mbappe ikke... cristiano er stor og stærk, og en virkelig dygtig header... mbappe er det modsatte.longwind post=180521 skrev:
Uenig, han har kvaliteterne der skal til. Man sagde det samme om Cristiano i sin tid. Men med dette niveau har han måske mere kvaliteterne til at hjælpe Castilla til at undgå nedrykning.Dragam post=180520 skrev:
Ja ! Men ligemeget hvad passer han som type ikke som spiller på 9eren ift hvad holdet har brug for.longwind post=180516 skrev: Men type eller ej så har Mbappe jo bare spillet langt langt under niveau denne sæson - også på venstrekanten
Cannavaro var undtagelsen der bekræfter reglen - men ja, han var en lille solidt bygget prop, som virkelig kunne springe. Han var en klasse centerforsvarer, sin størrelse til trods.longwind post=180528 skrev:
Og Cannavaro var 175 men han vandt alligevel et par stykker. Dog enig mht. det fysiske, men det er mere et mentalitetsproblem, han har en fin bygning. Vi bliver nok ikke mere enige, så stopper den bare her :)Dragam post=180526 skrev:
Og hvor kunne det være belejligt hvis det klub VM til sommer ikke blev til noget, for vores spillere kunne virkelig have noget gavn af en god sommer pause. Jeg begynder allerede at frygte for næste sæson, hvor Barca modsat os starter op helt udhvilet.
Du glemmer lige Fran der kommer på banen og lukker helt ned for Liverpools højre side, og fik Salah til at ligne dagens version af Mbappe de sidste 20min!Lars1991 post=180527 skrev: Det værste ved den her kamp er ikke engang nederlaget, det var ret forventet med den forfatning holdet kommer i. Både spillemæssigt og skadesmæssigt. For mig er det helt klart at Mbappe fandt et nyt lavpunkt. Det sent i en allerede skuffende sæson at have sin værste præstation. Jeg har helt klart, generelt, set en forværring i hans præstationer siden sagen i Sverige.... må håbe at han snart finder hans mentalitet tilbage.
Og så Camavingas skade... vores bedste spiller på banen. Vi har jo snart ikke mere at skyde med..
For at finde de små lyspunkter. Asencio! Jeg synes måske der var en lilleeeee smule ved Liverpools scoring, hvor han burde have taklet bolden bedre? Men den er også hård. Generelt set, bestod han prøven. Det fandme godt klaret. Det kun hans anden start, og så det på Anfield i en kamp, hvor vi bliver domineret.
Jeg har set et par stykker kritisere Brahim herinde, men jeg synes faktisk han var et lyspunkt i vores offensiv. Utrolig mange gange han holder bolden i svære situationer, og flere gange hvor han også får vendt spillet og bliver ret-vendt. Han havde desværre ikke rigtig nogen at lege med i dag.
Tredje lyspunkt er at resultatet ikke betyder det store og vi selvfølgelig går videre alligevel. Det må jeg indrømme at jeg stadig ikke er nervøs omkring.
Donde está la biblioteca?
- schreiber77
- Senior bruger
Jeg skal være ærlig at sige min største grund til at starte med var smålighed, at han afviste Konge Klubben to år før, for olie penge, det fyldte meget. Senere synes jeg at hans personlighed, og hans omgangskreds (mor) fyldte meget negativt, og jeg følte ikke han havde mentaliteten til Konge Klubben.
Efter Vinis rigtig gode sæson, gav det heller ikke mening med en venstre wing mere...
Jeg synes desværre at vi fik ret, jeg håber han retter op på det, jeg håber han lykkedes, for når han først bærer den Hvide trøje, så ønsker jeg det bedste for den enkelte spiller, for vores klubs bedste.
Jeg interesserer mig generelt ikke for selve fodboldspilleren, kun hvis han rygtes til vores klub eller spiller i vores klub. Alle andre rager mig en papand.
Det værste ved Mbappe er faktisk hans personlighed, hans motivation, hans gejst... Hvad spiller han for?
Som en anden skrev tidligere, han trækker sig i duellerne...
Han ligner ikke en der giver os en remontada! Tværtimod!
Han bliver aldrig 9'er, det fint nok at sidde med et naivt håb om det nok skal lykkedes, for han var engang mega god for Frankrig, men han er ikke som Christiano Rolando, da han skulle gå fra VW til ST. De er vidt forskellige, mennekser, typer, og er drevet af hver deres indre motivation, historisk succes/penge!
Jeg vil give Mbappe at han lige nu er helt mentalt nede, og hvis vi på en eller anden måde kan få det vendt, og få noget selvtillid i ham, kan han måske igen blive en alle tiders VW... Men så har vi stadig bare problemet at hele vores angreb er bygget op på tre VW...
Jeg håber det bedste for ham, så længe han er i Konge Klubben, men for Satan hvor det ærgre mig at vi hentede ham frem for en 9'er...
DeLaRed post=180531 skrev:
Du glemmer lige Fran der kommer på banen og lukker helt ned for Liverpools højre side, og fik Salah til at ligne dagens version af Mbappe de sidste 20min!Lars1991 post=180527 skrev: Det værste ved den her kamp er ikke engang nederlaget, det var ret forventet med den forfatning holdet kommer i. Både spillemæssigt og skadesmæssigt. For mig er det helt klart at Mbappe fandt et nyt lavpunkt. Det sent i en allerede skuffende sæson at have sin værste præstation. Jeg har helt klart, generelt, set en forværring i hans præstationer siden sagen i Sverige.... må håbe at han snart finder hans mentalitet tilbage.
Jeg overvejede faktisk lige præcis at skrive en kommentar mere og nævne Fran Garcia. Han er vores klart bedste back pt!
Ancelotti SKAL væk
Ancelotti må ikke sætte Kylian på bænken for Florentino Perez + plus alle de skader de har, så kan jeg ikke så hvor meget han kan gøre anderledes…
Hvis man fyrer Carlo, så har vi stadig skader på alle positioner og en mentalt forstyrret franskmand, som skal spille alle kampe…
- madrid2000
- Platin bruger
Ancelotti har sikkert sin del af skylden, men alle de skader vi har hjælper ikke på at bygge noget kontinuitet eller kører en taktik ind.mohbar post=180534 skrev: Michael Laudrup udtrykker det ganske tydeligt: det er det taktiske oplæg der er noget galt med.
Ancelotti SKAL væk
Du har kæmpe udfordringer i forsvaret. Vi går fra verdens bedste HB til måske en top 100 i Vasquez. Centerforsvaret har vi også kæmpe problemer I. Nu er vi afhængige af en Castilla spiller, der var tæt på rødt efter få minutter i dag.
Touchameini på midtbanen har underpræsteret. Camavinga har været skadet og er skadet igen. Mbappe ligner en serie 6 spiller. Han brænder stort set alle hans chancer og i opspillet fumler han alle chancer væk. Hvem skulle have forventet det? Han kan ikke lave de basale ting rigtigt.
Nu er Vini også ude i 3-4 uger. Rodrygo har været mere ude end inde.
Jeg skal ikke forsvare ham, men det kører heller ikke for Guadiola pga. skader.
må erklære mig uenig. Hvis man er en af verdens bedste trænere skal man også kunne melde fra overfor ledelsen. Jeg nægter at tro at Perez mikrostyrerMas post=180535 skrev: Jeg synes ikke der er så meget galt taktisk, det er nu bare et meget udkørt & skadesplaget Real Madrid. De har samtidig mistet -måske verdens bedste- midtbanespiller i Toni Kross og erstattet ham med en Kylian Mbappe, som der tydeligvis er et eller andet galt med, for han ødelægger alle angreb.
Ancelotti må ikke sætte Kylian på bænken for Florentino Perez + plus alle de skader de har, så kan jeg ikke så hvor meget han kan gøre anderledes…
Hvis man fyrer Carlo, så har vi stadig skader på alle positioner og en mentalt forstyrret franskmand, som skal spille alle kampe…