Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 15. spillerunde
Jeg valgte selv en pakke gennem Norlys, men det er frusterende så ofte det sker. Hvis man nu skulle vælge TV2 Play, hvad er den billigste løsning til også at kunne se Reals CL kampe?
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det kræver at du bruger penge hos bet365, og det kommer 100% sikkert ikke til at ske for mit vedkommende. Linket jeg delte virker.NickyMad post=180575 skrev: Alternativt kan man også se det på Bet365. Fungerer udemærket hvis man ser på telefonen.
Jeg valgte selv en pakke gennem Norlys, men det er frusterende så ofte det sker. Hvis man nu skulle vælge TV2 Play, hvad er den billigste løsning til også at kunne se Reals CL kampe?
Donde está la biblioteca?
Hvis mbappe stadig har sin fart (hvilket diverse folk herinde påstår) så må mbappe jo bare lave en rommedahl, og sparke bolden forbi modstanderen og løbe efter bolden...DeLaRed post=180578 skrev: Narr Mbappe ikke kan afdrible en modspiller i fuldt loeb og Rodrygo ikke kan taemme en bold, saa maa man haabe paa et straffe spark!
Hvis det fortsætter på den måde, så må man jo tage den konsekvens der hedder at tage manden på bænken og lære at han løbe som en nier
. Lad han sidde og se bellignham og Vini spille sammen med hvem der skal være op højrekanten og så må han jo komme i træning. Det er som om manden mangler noget skarphed og det som vi alle sammen gav Vini lort for i gamle dage. Decision making.
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
DC19
Lidt vanvittigt hvis folk efter 4 maaneder stadig mener Mbappe han er hurtig, jeg skal ikke kunne sige om ha baere rundt paa en skade og derfor ikke kan naa op i fart, men han er pt paa ingen maade i naerheden af top 3 af hurtigste spillere i Real Madrid truppen, og det har han ikke vaeret paa noget tidspunkt i denne season. Det burde staa klart for alle!Dragam post=180579 skrev:
Hvis mbappe stadig har sin fart (hvilket diverse folk herinde påstår) så må mbappe jo bare lave en rommedahl, og sparke bolden forbi modstanderen og løbe efter bolden...DeLaRed post=180578 skrev: Narr Mbappe ikke kan afdrible en modspiller i fuldt loeb og Rodrygo ikke kan taemme en bold, saa maa man haabe paa et straffe spark!
Donde está la biblioteca?