Optakt: Real Madrid - Getafe, LaLiga, 15. spillerunde
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han er trods alt bare et menneske. Som hele vitsen kigger på konstant, bedømmer konstant, der er flyttet til udlandet før første gang osv osv.Aesir post=180592 skrev: Manden er ikke klar til at spille for en klub i en bedre liga end den franske.
Han virker konstant for langsom i sin opfattelse og bold omgang. Han tager forkerte løb, "dribler" ind i folk, hjælper ikke defensivt. Han er ikke madrid materiale på nuværende tidspunkt.
Det mærkelige er, altså hvorfor. Han har da været betydeligt bedre. Så hvad er årsagen. For det er ik ikke at han spiller ude af position. Og han gjorde det jo fint imod gode hold for Frankrig
Haha og så scorer han imens jeg skriver det her
Vi forventer selvfølgelig han skal spille uvirkeligt, som han har gjort så mange gange mod os, til VM osv.
Giv ham lidt tid. En som ham glemmer ikke hovedan man spiller.
Det er utrolig kortsigtet og lidt fodboldbegavet at tro han ikke kan være med her.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Donde está la biblioteca?
Han begyndte allerede at se langsommere ud, og også performe dårligere, i sidste sæson... så det er muligt at han bare er en af dem, som topper fysisk meget tidligt, ala fernando torres.DeLaRed post=180598 skrev:
En alternativ teori er at samtlige fodbold spillere i europa er blevet hurtigere over sommeren ;-)Dragam post=180596 skrev:
Præcis - ved hans scoring så han også sløv ud i hans løb - men det var så en rigtig god afslutning.DeLaRed post=180586 skrev:
Lidt vanvittigt hvis folk efter 4 maaneder stadig mener Mbappe han er hurtig, jeg skal ikke kunne sige om ha baere rundt paa en skade og derfor ikke kan naa op i fart, men han er pt paa ingen maade i naerheden af top 3 af hurtigste spillere i Real Madrid truppen, og det har han ikke vaeret paa noget tidspunkt i denne season. Det burde staa klart for alle!Dragam post=180579 skrev:
Hvis mbappe stadig har sin fart (hvilket diverse folk herinde påstår) så må mbappe jo bare lave en rommedahl, og sparke bolden forbi modstanderen og løbe efter bolden...DeLaRed post=180578 skrev: Narr Mbappe ikke kan afdrible en modspiller i fuldt loeb og Rodrygo ikke kan taemme en bold, saa maa man haabe paa et straffe spark!
Men helt sikkert er det, at han er væsentligt langsommere idag, end han var da han brød igennem i 2018 !
Ja hold da op en konspirationsteori... det er jo slet ikke fordi at det let kan ses med det blotte øje, at mbappe var MARKANT hurtigere i 2018, end han er idag...Lars1991 post=180603 skrev: Konspirationsteorierne lever vel herinde!
Det er ikke angreb på Mbappe.
Hvis i vil forsvare manden. Så forsvar hvad han viser på banen, eller kom ned eventuelle årsager til hvorfor han ikke kan vise sit bedste.
I stedet for bare at forsvare han via hvad han gjorde flere år siden
Hvorfor kan han ikke drible forbi en mand
Hvorfor kan han ikke tage løb for holdet
Hvorfor virker han som en temu udgave af Mbappe 2021
Eller hvad synes i han bidrager med til holdet
Jeg håber på en Mbappe der snart indser at lige så snart han begynder at arbejde for holdet og med holdet, så vil vi se ham i en bedre version.
Lige nu virker han panisk i sine handlinger hvilket gør at han ikke kan komme forbi sin mand eller finde de rigtige løb. Men hvad ved jeg
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Aesir post=180606 skrev: Det er da helt reelle spørgsmål.
Hvis i vil forsvare manden. Så forsvar hvad han viser på banen, eller kom ned eventuelle årsager til hvorfor han ikke kan vise sit bedste.
Jeg håber på en Mbappe der snart indser at lige så snart han begynder at arbejde for holdet og med holdet, så vil vi se ham i en bedre version.
Lige nu virker han panisk i sine handlinger hvilket gør at han ikke kan komme forbi sin mand eller finde de rigtige løb. Men hvad ved jeg
Det nu ikke kritikken af ham jeg har noget imod. Han har da været pisse elendig. Det har været et stort skridt for ham at komme til Real Madrid og han har også døjet med et par sager udenfor banen. Retssagen imod Paris ifht hans kontrakt, voldtægtsanklagen fra Sverige. Det tydeligt det hele har påvirket ham meget.
Tilgengæld bliver det useriøst når man uden noget som helst belæg pludselig siger han har mistet fart fordi han har toppet fysisk som 25-årig. En af de ting jeg først lagde mærke til med Mbappe i hans første kamp imod Atalanta var hans ekstreme hurtighed. Man havde jo set det i PSG, men det var bare noget andet at se det i en Real Madrid trøje. Næ, det stort set alt andet der går galt for ham.
Og så kan man jo minde folk om at Modric blev kåret til sæsonens værste køb af Marca et halvt år efter han blev købt. Så skal vi ikke lige vente lidt med at dømme ham ude!
Dejligt oplæg og fra Longwing også. Vi kan alle være enige om han har været under niveau, men man bliver nødt til at se holistisk på det.Lars1991 post=180607 skrev:
Aesir post=180606 skrev: Det er da helt reelle spørgsmål.
Det nu ikke kritikken af ham jeg har noget imod. Han har da været pisse elendig. Det har været et stort skridt for ham at komme til Real Madrid og han har også døjet med et par sager udenfor banen. Retssagen imod Paris ifht hans kontrakt, voldtægtsanklagen fra Sverige. Det tydeligt det hele har påvirket ham meget.
Tilgengæld bliver det useriøst når man uden noget som helst belæg pludselig siger han har mistet fart fordi han har toppet fysisk som 25-årig. En af de ting jeg først lagde mærke til med Mbappe i hans første kamp imod Atalanta var hans ekstreme hurtighed. Man havde jo set det i PSG, men det var bare noget andet at se det i en Real Madrid trøje. Næ, det stort set alt andet der går galt for ham.
Og så kan man jo minde folk om at Modric blev kåret til sæsonens værste køb af Marca et halvt år efter han blev købt. Så skal vi ikke lige vente lidt med at dømme ham ude!
Desværre bliver debatten taget ned på et utroligt lav niveau (og fodbold fagligt) af nogle.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Mine indlæg vil ikke altid være mine egne holdninger, men nuancer til debatten fx Rodrygos rolle i truppen, forventningerne til Endrick, Mbappes ankomst.
Hvad synes i om Ascensio?
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death