Truppen mod Ath. Bilbao, LaLiga, 19. spillerunde

1 år 7 måneder siden #73 af DeLaRed

elle44 post=180721 skrev:

DeLaRed post=180717 skrev: Ceballos blir skiftet ud, og vi har vores første periode i kampen hvor vi kontrollere bolden centralt i mere end 30sek og vi scorer!!!

​nu søger du den vist. 

​Det er langt fra første gang en udskiftning af Ceballos resultere i en scoring kort efter!

Donde está la biblioteca?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 7 måneder siden #74 af Hamid8210
Mbappe er mentalt væk - giv ham en pause

1 år 7 måneder siden #75 af mohbar
​VELKOMMEN TIL LA LIGA MBAPPE! 

1 år 7 måneder siden #76 af NickyMad

Dragam post=180720 skrev:

NickyMad post=180708 skrev:

Dragam post=180704 skrev:

NickyMad post=180702 skrev: Kan vi ikke sælge Mbappe til Saudi istedet. Jeg kan efterhånden godt leve med Vinicius's attitude

​Det tænker jeg også må blive løsningen til sommer... det bør være tydeligt for enhver, at det ikke fungerer... det var et kæmpe fejl"køb" - der skulle være købt en rigtig angriber...

​Enig, om end vi spiller jo stadig samme opstilling som sidste sæson, bare med Mbappe istedet for Vini. Så det er jo ikke fordi Mbappe spiller 9'er. Måske det også er på tide at værdsætte hvad Vinicius giver. Vi skaber absolut intet uden ham

​Sandt - men uanset hvad, så var det klart, at vi ikke havde brug for endnu en venstrekant. Vi havde i forvejen vini, rodrygo og brahim, der alle kan spille den. Som jeg også skrev inden mbappe blev hentet, så skulle det kun ske, hvis det var fordi man valgte at takke ja til budet på 3 milliarder fra saudi på vini - det havde givet økonomisk mening. Men altså, det var åbenlyst, at det vi havde brug for, var en med samme styrker som joselu, men bare på et højere niveau.

​I teorien ja. Spørgsmålet er jo bare hvilket niveau Mbappe er på næste sæson. De 3 mia er ikke meget værd bare fordi man har Haaland som 9'er, hvis man samtidig har Mbappe som VW der heller intet skaber. Hvor skal chancerne komme fra? Vini giver bare langt mere mening som VW uanset hvor lidt du kan lide ham

1 år 7 måneder siden #77 af Hamid8210
Modric ffs !!!

1 år 7 måneder siden #78 af Dragam

NickyMad post=180725 skrev:

Dragam post=180720 skrev:

NickyMad post=180708 skrev:

Dragam post=180704 skrev:

NickyMad post=180702 skrev: Kan vi ikke sælge Mbappe til Saudi istedet. Jeg kan efterhånden godt leve med Vinicius's attitude

​Det tænker jeg også må blive løsningen til sommer... det bør være tydeligt for enhver, at det ikke fungerer... det var et kæmpe fejl"køb" - der skulle være købt en rigtig angriber...

​Enig, om end vi spiller jo stadig samme opstilling som sidste sæson, bare med Mbappe istedet for Vini. Så det er jo ikke fordi Mbappe spiller 9'er. Måske det også er på tide at værdsætte hvad Vinicius giver. Vi skaber absolut intet uden ham

​Sandt - men uanset hvad, så var det klart, at vi ikke havde brug for endnu en venstrekant. Vi havde i forvejen vini, rodrygo og brahim, der alle kan spille den. Som jeg også skrev inden mbappe blev hentet, så skulle det kun ske, hvis det var fordi man valgte at takke ja til budet på 3 milliarder fra saudi på vini - det havde givet økonomisk mening. Men altså, det var åbenlyst, at det vi havde brug for, var en med samme styrker som joselu, men bare på et højere niveau.

​I teorien ja. Spørgsmålet er jo bare hvilket niveau Mbappe er på næste sæson. De 3 mia er ikke meget værd bare fordi man har Haaland som 9'er, hvis man samtidig har Mbappe som VW der heller intet skaber. Hvor skal chancerne komme fra? Vini giver bare langt mere mening som VW uanset hvor lidt du kan lide ham

​Tror du misforstår hvad jeg skriver :) 

Det jeg siger er, at mbappe skulle kun være kommet i sommers, hvis det var fordi vini blev solgt - det blev vini ikke, og derfor skulle mbappe ikke være kommet.

Jeg er enig med dig i, at det må være mbappe der bliver solgt den kommende sommer - saudi har også været meget interesseret i at hente ham fra psg. Og så må der hyres en special pædagok til vini, og instruere ham i passende opførsel og attitude.

1 år 7 måneder siden #79 af Kiwes
​Ingen kunne have forudset at han ville være SÅ ringe...fair at man ikke synes han passer ind men ingen havde jo regnet med at det ville være så slemt.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Kiwes.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, longwind

1 år 7 måneder siden #80 af mohbar
​ved godt det er få minutters bedømmelse men Ardas centrale rolle på mldtbanen giver langt bedre mening.

1 år 7 måneder siden #81 af JesperThomsen
​denne trup sammensætning plus skader er bare lig med 0 store titler denne sæson, det har været ret tydeligt længe. 
Det er ikke Real Madrid værdigt
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL, elle44, El Siete, Dragam

1 år 7 måneder siden #82 af Dragam

Kiwes post=180728 skrev: ​Ingen kunne have forudset at han ville være SÅ ringe...fair at man ikke synes han passer ind men ingen havde jo regnet med at det ville være så slemt.

​Det var så komplet åbenlyst som noget kunne være, at det ikke gav nogen mening at bruge hele sit budget på en venstrekant, når holdets bedste spiller i forvejen er venstrekanten.

Men at mbappe ville falde SÅ meget igennem, det havde jeg heller ikke regnet med.

1 år 7 måneder siden #83 af elle44

DeLaRed post=180722 skrev:

elle44 post=180721 skrev:

DeLaRed post=180717 skrev: Ceballos blir skiftet ud, og vi har vores første periode i kampen hvor vi kontrollere bolden centralt i mere end 30sek og vi scorer!!!

​nu søger du den vist. 

​Det er langt fra første gang en udskiftning af Ceballos resultere i en scoring kort efter!

​han blev skiftet ud i 58 og vi scorede i 79, Tchouameni blev skiftet ud i 70 og Modric ind i stedet. Jeg er ikke fan af Ceballos, men dine underlige gradbøjninger af virkeligheden så den matcher dine forudbestemte holdninger til enkelte spillere er som altid useriøs. Ærgerligt, da alt andet du bidrager med til forummet er kærkomment. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

1 år 7 måneder siden #84 af Fondo_Sur
Vi har haft nogle gode år med Carlo, omend det ikke altid har været kønt. Der skal bare en dårlig sæson til for at skifte ham ud. Det er bare pinefuldt at se denne dårlige sæson folde sig ud, kamp efter kamp. Som en katastrofe i slowmotion.

Kæmpe respekt til Jude, Asencio og et par andre. Resten… med træneren… puha.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, elle44, El Siete, NickyMad

Leveret af Kunena Forum