Truppen mod Ath. Bilbao, LaLiga, 19. spillerunde

5 måneder 1 uge siden #85 af Hamid8210
Og næste gang Girona og Atlanta på udebane

0 point i disse kampe er ikke udelukket.

Acensio er så dygtig! Kan man evt trække en fra Castilla til angrebet
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 måneder 1 uge siden #86 af Lars1991

Fondo_Sur post=180733 skrev: Vi har haft nogle gode år med Carlo, omend det ikke altid har været kønt. Der skal bare en dårlig sæson til for at skifte ham ud. Det er bare pinefuld, at se denne dårlige sæson folde sig ud, kamp efter kamp. Som en katastrofe i slowmotion.

Kæmpe respekt til Jude, Asencio og et par andre. Resten… med træneren… puha.

Helt enig.. det hele starter med træneren. Vi stiller defensivt op, og vores tre bedste boldspillere (Modric, Brahim, Güler) starter alle på bænken, så kan det da ikke være en kæmpe overraskelse at vi har svært ved at holde i bolden på en så intens udebane. Men der bliver igen satset defensivt i en svær kamp, og vi spiller igen en dårlig kamp. Der mangler simpelthen mod fra trænerbænken. Jeg gider ikke engang at give spillerne skylden, selvom der godt nok er mange der spiller en dårlig kamp. Men de heller ikke sat op til at spille godt, efter min mening. Og Vini er her ikke til at redde det hele.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Fondo_Sur

5 måneder 1 uge siden #87 af ElMadrid

Lars1991 post=180735 skrev:

Fondo_Sur post=180733 skrev: Vi har haft nogle gode år med Carlo, omend det ikke altid har været kønt. Der skal bare en dårlig sæson til for at skifte ham ud. Det er bare pinefuld, at se denne dårlige sæson folde sig ud, kamp efter kamp. Som en katastrofe i slowmotion.

Kæmpe respekt til Jude, Asencio og et par andre. Resten… med træneren… puha.

Helt enig.. det hele starter med træneren. Vi stiller defensivt op, og vores tre bedste boldspillere (Modric, Brahim, Güler) starter alle på bænken, så kan det da ikke være en kæmpe overraskelse at vi har svært ved at holde i bolden på en så intens udebane. Men der bliver igen satset defensivt i en svær kamp, og vi spiller igen en dårlig kamp. Der mangler simpelthen mod fra trænerbænken. Jeg gider ikke engang at give spillerne skylden, selvom der godt nok er mange der spiller en dårlig kamp. Men de heller ikke sat op til at spille godt, efter min mening. Og Vini er her ikke til at redde det hele.

​Helt enig. Vi bliver endnu engang domineret af modstanderen. Det er ret tydeligt at der ikke er en gameplan, som kan løfte spillerne. 

Og det irriterer mig voldsomt at han for det meste for ikke at sige altid, skal reagere efter vi kommer bagud. Han tør ikke at satse. Altså hvad ligner det at bringe Arda og Endrick med 3 minutter tilbage? Hvad skal de kunne nå at præstere på så kort tid?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Lars1991, Bismo

5 måneder 1 uge siden #88 af NickyMad

ElMadrid post=180736 skrev: Altså hvad ligner det at bringe Arda og Endrick med 3 minutter tilbage? Hvad skal de kunne nå at præstere på så kort tid?

​Så slipper han vel for at blive spurgt til på hvorfor de ikke spillede.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid, mohbar

5 måneder 1 uge siden #89 af Matamoro
Ud af vagten med Fran Garcia, Mendy, Tchouameni, Vallejo, Arda Guler. Den ene er dårligere end den anden.

Ceballos kan man kun bruge mod de dårligere hold. Endrick ender nok også med at blive kylet ud af klubben. Men det er trods alt hans første sæson, så han skal lige have en chance.

5 måneder 1 uge siden #90 af NickyMad
Lad os starte med træneren for vi dømmer halvdelen af truppen ude. Svært at vurdere niveau på nogen når der absolut ingen fremgang er fra træneren. Vi vinder to kampe og så har vi “fundet” løsningen.
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

5 måneder 1 uge siden #91 af Dybbøl
Ancelotti efter kampen:

“We have to give Mbappe time to adapt”. 

- Bullshit Carlo. Du har haft ca. 6 måneder til at arbejde med denne spiller og du endnu ikke fået spillet ham god. 

“We competed well”

- Mega virkelighedsfjern kommentar. Tag noget ansvar. Du fejler Carlo. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid, Dragam, NickyMad

5 måneder 1 uge siden #92 af mohbar
​at tro at ancelotti kommer til at ændre den måde vi spiller på vil være meget naivt. Han skal væk og helst igår!
og så må vi have en interimtræner (gerne Solari) som kan få ryddet op i truppen og gjort den klar til Xabi Alonso til sommer.

og mht til Mbappe var min største bekymring at han kunne skabe en giftig atmosfære i truppen. Vi har ikke set det direkte endnu men jeg synes man begynder at ane noget.. Bellingham var en kæmpe stjerne i sidste sæson og en central figur, men i denne sæson er han placeret i skyggen af Mbappe hvilket kan opfattes som uretfærdigt, eftersom han har bevist sit værd for Real. At han så tillader sig at køre solo og tage dødbolde hjælper ikke på sagen. Og det hjælper i mine øjne slet ikke på sagen at Ancelotti har uddellegeret opgaven til spillerne!

Vinicius virker relativt upåvirket fordi han er ubestridt KONGEN på venstrefløjen og kan levere spektakulært og uforudsigeligt spil (det kan Mbappe ikke). Selv i pressspillet er Vini med længder foran Mbappe. Vini presser og vinder flere bolde og jeg husker ikke en eneste gang hvor Mbappe overhovedet har genvundet bolden!
Og når Vini er tilbage bliver det spændende at se hvilket udgangspunkt han får lov at spille på og hvem der så ender med sorteper..

Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved mohbar.

5 måneder 1 uge siden #93 af Matamoro

Dybbøl post=180740 skrev: Ancelotti efter kampen:

- Bullshit Carlo. Du har haft ca. 6 måneder til at arbejde med denne spiller og du endnu ikke fået spillet ham god. 

“We competed well”

​Pilen peger på Ancelotti, men han er langtfra alene om fadæsen i denne sæson. Man har givet ham dårlige arbejdsbetingelser. Kroos stopper og Modric fylder 40 år. Hvor er erstatningen? Det er i hvertfald ikke Ceballos eller Arda Guler. Vi vidste godt at Ceballos ikke dur til de store kampe og at Arda Guler ikke er det store talent. Det er kun tyrkerne der stadig ser det store lys i ham, men det er nok fordi de aldrig har haft en topspiller. Tchouameni kører på sin tredje sæson og har på intet tidspunkt taget fuld ejerskab over den midtbane, selv om han blev henter for 80 mio. euro. Kæmpe flop. Vi siger også farvel til Joselu og skal erstatte ham med en 18 årig Endrick som også fra starten virkede overvurderet. Mendy er god defensiv men ikke er tophold værdigt i forhold til det offensive. Fran Garcia har bare ikke klassen til er tophold. Hverken offensivt eller defensivt. Den sportslige ledelse har svigtet 
Sidste redigering: 5 måneder 1 uge siden ved Matamoro.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 måneder 1 uge siden #94 af Madridista02

Matamoro post=180742 skrev:

Dybbøl post=180740 skrev: Ancelotti efter kampen:

“We competed well”

​Pilen peger på Ancelotti, men han er langtfra alene om fadæsen i denne sæson. Man har givet ham dårlige arbejdsbetingelser. Kroos stopper og Modric fylder 40 år. Hvor er erstatningen? Det er i hvertfald ikke Ceballos eller Arda Guler. Vi vidste godt at Ceballos ikke dur til de store kampe og at Arda Guler ikke er det store talent. Det er kun tyrkerne der stadig ser det store lys i ham, men det er nok fordi de aldrig har haft en topspiller. Tchouameni kører på sin tredje sæson og på Inter tidspunkt taget fuld ejerskab over den midtbane, selv om han blev henter for 80 mio. euro. Kæmpe flop. Vi siger også farvel til Joselu og skal erstatte ham med en 18 årig Endrick som også fra starten virkede overvurderet. Mendy er god defensiv men ikke er tophold værdigt i forhold til det offensive. Fran Garcia har bare ikke klassen til er tophold. Hverken offensivt eller defensivt. Den sportslige ledelse har svigtet 

​Den sportslige ledelse har svigtet , big time, og givet Ancelotti virkelig dårlige arbejdsbetingelser. Enig. Men at drage Güler ind i det og tale hans talent ned, er jeg ikke enig i. Güler er et mega talent, han vist det tydeligt i slutningen af sidste sæson og de kampe han spiller for Tyrkiet, skinner det også igennem.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, ElMadrid, Dragam

5 måneder 1 uge siden #95 af Matamoro
Ked af at sige det, men Arda Guler er vildt overvurderet. Han skal nok få en fin karriere i Serie A, men det er så også det.

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 måneder 1 uge siden #96 af Madridista02
Okay

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Bismo

Leveret af Kunena Forum