Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
1 år 7 måneder siden #61
af Hamid8210
Besvaret af Hamid8210 på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Helt godnat at Barca er et point foran med alle deres koks de seneste 5 kampe
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
1 år 7 måneder siden #62
af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Real Madrid er til grin som så ofte før!
Tænk at træne hele ugen for så at virke så ligeglad til kamp.
Endrick, Güler, Fran, Lucas, Ceballos er sgu ikke gode nok hvis titlen skal forsvares for første gang siden sommeren 2008 (!!)
Tænk at træne hele ugen for så at virke så ligeglad til kamp.
Endrick, Güler, Fran, Lucas, Ceballos er sgu ikke gode nok hvis titlen skal forsvares for første gang siden sommeren 2008 (!!)
1 år 7 måneder siden #63
af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
I dag ser jeg virkelig kun på en mand og det er Ancelotti. Jeg er klar til at han smutter. Jeg kan ikke acceptere at have en træner der ikke kan se at LV ikke har niveau.
1 år 7 måneder siden #64
af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Man kan ikke blive mestre når man skal spille med spillere som Fran, Vazquez, Guler, og Tchouameni. Det er hele tiden de fire som ikke kan følge med i tanke og handling. Sælg alle fire mens vi stadig kan få lidt penge for dem.
1 år 7 måneder siden #65
af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Det er simpelthen så hamrende frustrerede at være fan af kongeklubben i den her periode. Den høje frekvens af skader er én ting, og noget som vi ikke rigtig kan gøre så meget ved udover at ledelsen måske skal til at tage et alvorligt blik på den medicinske stab. Men den måde truppen og startopstillingerne så bliver håndteret på af trænerteamet virker til tider totalt virkelighedsfjernt og indbildsk og giver mig lyst til at rive grå hår af hovedet. Angrebet er langsomt ved at finde melodien og min generelle holdning til fodbold er at når man scorer 3 mål på en kamp burde det være umuligt ikke at få 3 point med hjem. Det gør helt ondt i mig at Carlos stædige facon gang på gang vælger Lucas V på den HB, og det piner mig endnu mere at modstanderne (selvfølgelig) har fundet ud af at de bare skal smide lange bolde på Lucas og blive ved med at udfordre ham gang på gang.
Han har altid været en nødløsning på den back og det kan vi leve fint med i perioder, men ikke halve sæsoner. Hvis det så var fordi, at vi ikke havde løsningerne i truppen kunne man til en vis grad acceptere at Lucas løb rundt og gjorde det utilstrækkeligt, men vi HAR løsningerne i truppen. Endda op til flere af dem. Jeg så gerne at den fornødne kvalitet blev bragt ind til januar, hvor det endnu ikke er for sent. Der skal nødvendigvis ikke hentes en verdensklasse HB. Det skal simpelthen bare være en spiller ‘who gets the job done’. Hvis den defensive stabilitet og robustheden i vores kampe kan sikres er jeg ikke i tvivl om at det godt kan kaste en titel eller to af sig. Det bekymrer mig dog at der på rygtebasis er underligt stille, og jeg tror der er større chance for at vi forholder os passive, og at projektet så dødssejler hjem til sommer uden nogen navneværdige titler.
Real Madrid har alle dage under Carlo været et hold som er båret frem af høj individuel klasse i angrebet. Det var tilfældet sidste år, forskellen var bare at der også blev lukket i bagudtil når det virkelig gjaldt, som i kampen mod City.
Ledelsen har ikke givet Carlo de optimale betingelser for en succesfuld sæson, men der er mere potentiale i den her truppen end både resultaterne og spillet afspejler lige nu og der peger pilen mod trænerteamet. Det er stadig ikke for sent at få vendte skuden, og jeg afskriver aldrig Real Madrid om så vi skulle være bagud med 0-3 i en Champions League finale i det 90’ minut.
Han har altid været en nødløsning på den back og det kan vi leve fint med i perioder, men ikke halve sæsoner. Hvis det så var fordi, at vi ikke havde løsningerne i truppen kunne man til en vis grad acceptere at Lucas løb rundt og gjorde det utilstrækkeligt, men vi HAR løsningerne i truppen. Endda op til flere af dem. Jeg så gerne at den fornødne kvalitet blev bragt ind til januar, hvor det endnu ikke er for sent. Der skal nødvendigvis ikke hentes en verdensklasse HB. Det skal simpelthen bare være en spiller ‘who gets the job done’. Hvis den defensive stabilitet og robustheden i vores kampe kan sikres er jeg ikke i tvivl om at det godt kan kaste en titel eller to af sig. Det bekymrer mig dog at der på rygtebasis er underligt stille, og jeg tror der er større chance for at vi forholder os passive, og at projektet så dødssejler hjem til sommer uden nogen navneværdige titler.
Real Madrid har alle dage under Carlo været et hold som er båret frem af høj individuel klasse i angrebet. Det var tilfældet sidste år, forskellen var bare at der også blev lukket i bagudtil når det virkelig gjaldt, som i kampen mod City.
Ledelsen har ikke givet Carlo de optimale betingelser for en succesfuld sæson, men der er mere potentiale i den her truppen end både resultaterne og spillet afspejler lige nu og der peger pilen mod trænerteamet. Det er stadig ikke for sent at få vendte skuden, og jeg afskriver aldrig Real Madrid om så vi skulle være bagud med 0-3 i en Champions League finale i det 90’ minut.
Sidste redigering: 1 år 7 måneder siden ved Madrid777.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete
1 år 7 måneder siden #66
af zizou21
Hala
Besvaret af zizou21 på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Det værste er, at det kunne have set meget værre ud, hvis Barcelona ikke havde haft alle de seneste pointtab. Ligaen kunne næsten være tabt ved årsskiftet og Champions League hænger i en tynd tråd.
Det er en pinsel at se Lucas på den højreback og synes det er så synd for hans eftermæle. Det er jo ikke hans skyld at der ingen backup har været til Carvajal. Samme kan siges om Tchoumani.
Perez og co. har virkelig gået arrogant ind til denne sæson og tænkt at Mbappe ville redder os, ligesom Bellingham sidste sæson og benzema sæsonen før det.
kombinationen af en handlingssløj Perez og en dinosaurus af en træner i Carlo, har været en dårlig kombination længe og kommer virkeligt til udtryk nu.
Det er en pinsel at se Lucas på den højreback og synes det er så synd for hans eftermæle. Det er jo ikke hans skyld at der ingen backup har været til Carvajal. Samme kan siges om Tchoumani.
Perez og co. har virkelig gået arrogant ind til denne sæson og tænkt at Mbappe ville redder os, ligesom Bellingham sidste sæson og benzema sæsonen før det.
kombinationen af en handlingssløj Perez og en dinosaurus af en træner i Carlo, har været en dårlig kombination længe og kommer virkeligt til udtryk nu.
Hala
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, JesperThomsen
1 år 7 måneder siden #67
af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Optakt: Rayo Vallecano – Real Madrid, LaLiga, 17. spillerunde
Uanset hvordan vi vender og drejer det, så har vi et problem både med højre og venstre back. Vazquez, Fran og Mendy har ikke niveauet. Vi kan ikke spille op nedefra fordi de ikke er boldsikre nok. Det rammer resten af holdet fordi vi kan ikke bringe bolden op til Vinicius og Mbappe. Tidligere kunne vi bedre klare os med lange afleveringer fordi Benzema var verdens bedste til at spille med ryggen mod målet. Vi bliver nødt til at løse vores problem med de teknisk dårlige backs.
En løsning kunne være at lade Valverde og Camavinga spille som en slags playmaker backs på de positioner. De ville sikkert udvikle sig til at blive blandt verdens bedste på de pladser. Begge spillere har hele pakken.
Det giver dog et problem på midtbanen. Hverken Tchou, Ceballos eller Guler har niveauet og Modric er for gammel. Måske skulle man prøve at give Chema chancen på den defensive midtbane. Han er ofte udtaget til truppen, men har endnu ikke fået chancen. Jeg ville være parat til at prøve hvad som helst i stedet for det nuværende setup.
En løsning kunne være at lade Valverde og Camavinga spille som en slags playmaker backs på de positioner. De ville sikkert udvikle sig til at blive blandt verdens bedste på de pladser. Begge spillere har hele pakken.
Det giver dog et problem på midtbanen. Hverken Tchou, Ceballos eller Guler har niveauet og Modric er for gammel. Måske skulle man prøve at give Chema chancen på den defensive midtbane. Han er ofte udtaget til truppen, men har endnu ikke fået chancen. Jeg ville være parat til at prøve hvad som helst i stedet for det nuværende setup.