Optakt: Deportiva Minera - Real Madrid, Copa del Rey, 1/16-finale
- 9eren
- Gæst
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er mig simpelthen en gåde at Carlo vurderer, at Fede skal spille 45 min i den kamp. Mod et amatørhold bør og skal det simpelthen være muligt at bringe en ung spiller, når man tilmed bringer både Camawinga og Modric.. Ubegribeligt der ikke er større tillid til de unge.
Jeg synes han havde en meget op og ned kamp. Masser energi, lyst og mod. Men det blev forklumpet og lidt for ivrigt. Det gjordet det ved en del spillere af dem der startede inde, hvor man enten havde for meget tid til at afslutte eller spille og det endte ud i nogle tamme situationer. Men der var jo en hel håndfuld af spiller sat på banen, som gerne ville ud og bevise sig. Derfor trykkede Endrick, Guler, Brahim mv. også af i nogle situationer, hvor de skulle have spillet den til siden. Men jeg synes egenligt det fair nok, for har vi ikke alle set alt for mange Copa del Rey kampe med Isco, Asensio osv., hvor det har været tydeligt, at de hellere ville sidde hjemme og spise sortfodsskinke og manchego. Så hvis det er alternativet, så jeg OK med det bliver lidt forkrampet.Mathiaska post=181423 skrev: Jeg er glad for at læse at flere kalder Endricks præstation godkendt, for så har jeg blot været uheldig. Jeg så kun lidt af kampen med det ene øje og det passede med en mindre klog beslutning fra drengen hver eneste gang jeg kiggede.
Det er mig simpelthen en gåde at Carlo vurderer, at Fede skal spille 45 min i den kamp. Mod et amatørhold bør og skal det simpelthen være muligt at bringe en ung spiller, når man tilmed bringer både Camawinga og Modric.. Ubegribeligt der ikke er større tillid til de unge.
Jeg synes faktisk han ændrede sit spil da Mbappe og Vini kom ind, hvor han søgte kombinationerne mere. Så det handler nok også om, hvem han har omkring sig og hvornår han spiller den eller går selv.
Men dejlig indsats overall fra ham og Guler, som var de to jeg kiggede mest på. Lorenzo og Asencio gjorde det også rigtig godt.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Han fyldte fint på toppen og var en god spilstation. Lidt overivrig for at score, men hvem kan bebrejde ham.
- 9eren
- Gæst
-
Carlo sagde præcist de samme ting om Endrick som jeg havde spottet i løbet af kampen. Så jeg er helt klart tilfreds med hans præstation. Som jeg siger mange gange selv til mine spillere, målene skal nok komme. Forleden dag scorede vi 17 mål i 4 indendørs kampe på 32 min (4x8)... Det handler om at have grundtingene i orden for spillet og planen, derefter skal det nok komme. Jeg klandrede heller ikke Vini jr og Mbappe for deres manglende scoringer i går
Jeg tror det var er forsøg på at de kunne tanke lidt selvtillid i deres relation på banen i et nemt opgør.Mathiaska post=181430 skrev: Hvorfor skulle Vini og Mbappe overhovedet skiftes ind? Nogen der har en idé om det? Kampskarpheden ville næppe blive markant dårligere af at sidde de minutter over inden torsdagens opgør.
- 9eren
- Gæst
-