Ancelotti: Holdet var ikke kompakt

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #13 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Ancelotti: Holdet var ikke kompakt

El Siete post=181806 skrev:

9eren post=181805 skrev: Carvajal var jo også klart første valg og en af verdens bedste højre backs. Du kan ikke klandre nogen for at han mister knæet. Lucas V havde ikke spillet halvt så meget som back, hvis vi havde en fit Carvajal. Selvfølgelig skal vi ikke handle nu.

​Jeg klandrer ikke nogen for skaderne, det kan ingen gøre for og det sker. Men man kan vise rettidig omhu og have en rigtig højreback som backup, eller lige så stille få kørt spillere som Fortea i stilling - Acensio var jo mere end klar til førsteholdet viste det sig. Det er heller ikke nogens skyld at Militao rammes af endnu en ACL, men man kunne jo have startet sæsonen med mere end to centerbacks, det er bare dårlig planlægning, synes jeg.

​Har du set Fortea spille?

Klubben har nok på forhånd planlagt hvilke spillere de ville have på sigt. Synes det er tydeligt at klubben i meget lang tid har vist de kun handler om sommeren. Og når der stadig er chance for at hente Trent og Davies som backs gratis til sommer, så må vi altså vente. Folk råber meget højt om hvem vi skal købe og når det så er navne som Juanlu og Walker der bliver nævnt. Så er det altså en smule vagt

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #14 af 9eren
Sådan Lucas.
 Det var heller ikke din skyld sidst
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

1 år 6 måneder siden #15 af NickyMad

9eren post=181807 skrev:

El Siete post=181806 skrev:

9eren post=181805 skrev: Carvajal var jo også klart første valg og en af verdens bedste højre backs. Du kan ikke klandre nogen for at han mister knæet. Lucas V havde ikke spillet halvt så meget som back, hvis vi havde en fit Carvajal. Selvfølgelig skal vi ikke handle nu.

​Jeg klandrer ikke nogen for skaderne, det kan ingen gøre for og det sker. Men man kan vise rettidig omhu og have en rigtig højreback som backup, eller lige så stille få kørt spillere som Fortea i stilling - Acensio var jo mere end klar til førsteholdet viste det sig. Det er heller ikke nogens skyld at Militao rammes af endnu en ACL, men man kunne jo have startet sæsonen med mere end to centerbacks, det er bare dårlig planlægning, synes jeg.

​Har du set Fortea spille?

Klubben har nok på forhånd planlagt hvilke spillere de ville have på sigt. Synes det er tydeligt at klubben i meget lang tid har vist de kun handler om sommeren. Og når der stadig er chance for at hente Trent og Davies som backs gratis til sommer, så må vi altså vente. Folk råber meget højt om hvem vi skal købe og når det så er navne som Juanlu og Walker der bliver nævnt. Så er det altså en smule vagt

​Hvor meget havde vi set Asencio spille? Jeg tvivler vi nogensinde ville komme til det, blev vi ikke tvunget ud i det grundet skaderne. Hans pointe er jo god nok, planlægningen op til sæsonen har ikke været god nok. Det er fair klubben ikke vil handle til januar, men hvorfor prøver man så ikke de unge spillere af ved lejlighed end at vente til katastrofe scenariet hvor hverken Valverde, Tchouameni, Camavinga mv. er ledige til forsvaret. Det kan ikke være hverken det ene eller det andet. Klubben har tænkt på mange ting på forhånd, men tydeligvis har klubben også lavet fejl, ingen grund til at påstå andet.
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved NickyMad.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #16 af 9eren
Altså jeg har set mange af spillerne fra akademiet spille hvorfor Asencio var en af de 9 løsninger til centerforsvaret

1 år 6 måneder siden #17 af NickyMad
​Det er fint du har set ham spille, men hvad var pointen? Asencio blev kun spillet fordi vi var ude i absolut nødsituation, og ellers havde vi jo aldrig nogensinde set til ham. Eftersigende var han jo heller ikke overbevisende for Castilla, så det er heller ikke fordi man kan argumentere hvorfor lige netop kun han får chancen.

Hvilket netop er pointen, giv de unge (løsning 7, 8, 9) chancen når der er mulighed for det. Jeg er bestemt ikke en af dem der siger vi skal købe bare for at købe, men tydeligvis stoler ledelsen/Ancelotti ikke på mange af vores løsninger, hvorfor det falder tilbage på dårlig planlægning. Giv de unge chancen eller planlæg truppen bedre, hvis man alligevel ikke har tænkt sig at gøre det.

Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved NickyMad.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #18 af 9eren
Det er ikke hvad klubben internt har udtalt og ej heller hvad der er sagt i pressen om Asencio

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #19 af 9eren

Leveret af Kunena Forum