Real Madrid overvejer back-forstærkninger
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-

Ifølge spanske AS har Real Madrid ikke gjort mine til at forstærke de defensive positioner i løbet af januar måneds transfervindue, men man overvejer seriøst at forstærke begge back-positioner uden at man dog vil ud og sprænge banken for at forstærke truppen.
På venstrebacken overvejer man den tidligere Canterano, Álex Jiménez, der til daglig spiller i AC Milan. Den italienske storklub købte ham for 5 millioner €, men har fortsat ejerandel i ham, så man vil kunne købe ham tilbage efter en forhandling. Man er dog dækket ind på positionen i form af Fran García og Ferland Mendy.
Det er man til gengæld ikke på positionen som højre back, hvor man pt. kun har Lucas Vázquez. Heller ikke her vil man ofre store summer og derfor er tidligere rygter som Pedro Porro, Dumfries og Frimpong på forhånd afskrevet og man kommer med al sandsynlighed heller ikke til at nå til enighed med Liverpool om Trent Alexander Arnold.
I stedet kan Sevillas Juanlu være en mulighed. Den 20-årige spiller kan spille både højreback og centralt og han regnes for et stort talent i det spanske.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Jeg kunne gode tænke mig at se en gutierez tilbage i en madrid trøje enten til januar til vinter..synes han tilføjer meget mere dybde end fran Garcia.
Herudover så skal vi begynde at bruge Ascensio, det er absolut horribelt at han ikke er fast starter i madrid endnu og jeg ville hade at se os købe en og få ham bag endnu en spiller. Så hvis gi skal have en cb så er det min holdning at der skal være en erfaren mand der er bag Ascensio i køen. Medmindre Ascensio selv spiller sig af.
Vi har med en spiller at gøre som er opvokset i klubben og det ses på hans attitude til holdet og så har han en lille del af Ramos hunden i sig. Hvilket jeg har savnet
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
- 9eren
- Gæst
-
Lorenzo Aguado let see what he can do
- 9eren
- Gæst
-
- 9eren
- Gæst
-
Men stadig bedre end Vasquez :)Lars1991 post=181789 skrev: Jeg er ikke 100% afvisende overfor Walker, men man skal lige huske på at det ikke er den Walker, der har gjort det eminent i de seneste år vi får. Hans præstationer har været stødt dalende det sidste 1½ år og de virker ikke kede af at miste ham i City.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete post=181791 skrev:
Men stadig bedre end Vasquez :)Lars1991 post=181789 skrev: Jeg er ikke 100% afvisende overfor Walker, men man skal lige huske på at det ikke er den Walker, der har gjort det eminent i de seneste år vi får. Hans præstationer har været stødt dalende det sidste 1½ år og de virker ikke kede af at miste ham i City.
Enig, også derfor jeg ikke er helt afvisende. Man han skal jo ikke have en lang kontrakt og han siger jo nok ikke ja til en kontrakt på et halvt år. Så ved jeg ikke om der kan komme en lejeaftale på plads og om han overhovedet er interesseret i sådan en eller om han leder efter noget mere permanent.
Jeg er imod hvis han også skal rende rundt her i næste sæson. Det er han simpelthen for gammel og afdanket til, efter min mening.
Hvis vi staar og skal handle nu og her, saa giv da Juanlu en 5 aarig kontrakt, han er maaske ikke den bedste back i Spanien, men ved gud er han betydeligt bedre end Vazques, og han kan nok erhverves for en lille penge og vil nok heller ikke forlange galactico loen (han er nok bare glad for at komme vaek fra det clusterfuck de har gang i i Sevilla), og hermed har vi sikret os en spiller som kan gaa hen og visse sig at vaere en vaerdig back-up paa sigt, for faktum er at selvom Dani maaske laver et comeback i naeste season, saa bliver han 34 aar gammel, saa der skal immervaek handles baade et starter og en back-up til den plads inden for de naeste 2-3 aar, saa hvorfor ikke koebe en potentiel back-up, til en pris der faar Endrick til at falde om af grin.
Ydermere spiller Juanlu ogsaa central midtbane, endnu et sted det ikke ville vaere dumt at have endnu en bredde spiller, isaer set i lyset af at Luka synger paa absolut sidste vejrs, og baade Camavinga og Thcou i hver season boevler med smaa skader, og vi kan jo ikke blive ved med at forlange at Fede spiller samtlige minutter i alle kampe.
Hvis Sevilla er til at handle med, saa er Juanlu en no-brainer lige nu, i vaerste tilfaelde hvis han ikke fungere i klubben, saa vil vi grundet hans alder og nationalitet nemt kunne faa ham sendt videre til en anden spansk klub.
Forestil jer lige en fremtid hvor vi ikke har Lucas Vazquez som starter paa Hoejre Back pladsen mere :-)
Donde está la biblioteca?
- 9eren
- Gæst
-