Real Madrid overvejer back-forstærkninger

1 år 6 måneder siden #13 af elle44
Skal man ikke begynde at køre Fortea i stilling? Utroligt at med et forsvar så imponerende dårligt, stadig ikke vil prøve vores mest lysende talent af.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #14 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Real Madrid overvejer back-forstærkninger
Real Madrid respektere deres kontrakter med spillerne. Fortea har været oppe at træne med men der er ingen grund til at skubbe processen i gang.

1 år 6 måneder siden #15 af elle44
Jeg tænker bare i stedet for at gå ud at købe middelmådige spillere kan man vel ligeså køre et kæmpe talent i stilling. Juanlu har jeg ingen tiltro til.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #16 af 9eren
Det er bare ikke det Carlo gør. Jacobo er også sendt tilbage på Castilla efter hans skade er overstået. Asencio burde jo ha spillet på den center forsvarssplads i stedet for Tchouameni i samtlige kampe. Han var bedste mand på Anfield og alligevel bliver han sat af.

Det er en af de grund til at jeg ønsker en træner som Xabi Alonso til sommer. Klubben bliver nødt til at kigge på en træner der forstår at hive talenter op. Især når vi skaber så mange af dem. 

Carlo har så været “bedre” til at bruge dem, men det handler jo nok mest om skader
Sidste redigering: 1 år 6 måneder siden ved 9eren.

1 år 6 måneder siden #17 af El Siete

Lars1991 post=181792 skrev:

El Siete post=181791 skrev:

Lars1991 post=181789 skrev: ​Jeg er ikke 100% afvisende overfor Walker, men man skal lige huske på at det ikke er den Walker, der har gjort det eminent i de seneste år vi får. Hans præstationer har været stødt dalende det sidste 1½ år og de virker ikke kede af at miste ham i City.

​Men stadig bedre end Vasquez :) 

Enig, også derfor jeg ikke er helt afvisende. Man han skal jo ikke have en lang kontrakt og han siger jo nok ikke ja til en kontrakt på et halvt år. Så ved jeg ikke om der kan komme en lejeaftale på plads og om han overhovedet er interesseret i sådan en eller om han leder efter noget mere permanent.

Jeg er imod hvis han også skal rende rundt her i næste sæson. Det er han simpelthen for gammel og afdanket til, efter min mening.

​Nej, jeg tror nu heller ikke det kommer til at ske, det er ville være meget atypisk af Perez og co. at gøre, men der skal simpelthen ske noget. Vasquez på den back kommer til at koste os trofæer i sidste ende. 

TAA kommer til sommer, og det bliver nok den eneste forstærkning på højrebacken vi kommer til at se. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

• 9eren
  • Gæst
  • Gæst
1 år 6 måneder siden #18 af 9eren
Løsningen bliver Aguado og Valverde

Leveret af Kunena Forum