Optakt: Brest - Real Madrid, Champions League, 8. kamp
Carlo skriver vidst i sin bog, at han vælger sine spillere (i de vigtigste kampe) ud fra, hvem han stoler mest på. Det er vidst ikke nogen overraskelse for os, at han ikke er særlig meritokratisk.Real HWL post=182303 skrev: Asencio på bænken, Tchoumeni og Lucas tilbage i forsvaret sammen... Man bliver sku lidt træt.
Asensio og Ceballos har været super gode på det seneste.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Hvis han spiller med de spillere han tror han bedst kan vinde titler med, så er Tchoua i midterforsvaret alligevel alletiders komiske, kontrproduktive indslag :-DMadridista02 post=182310 skrev:
Tror helt sikkert det er lige præcis det her der er tilfældet og har været det i alle de år Perez har været pres. Det er politik og økonomi for det meste der afgør hvem der spiller. Medmindre der kommer en spiller der er så meget bedre end sin konkurrent, at det er uundgåeligt. Fx Ascensio kunne jeg godt se slå Tchou af cb.Lars1991 post=182300 skrev: Nu det ikke så lang tid siden at Benficas cheftræner fik en optagelse lækket, hvor han sagde at han var tvunget til at starte de spillere der var købt dyrt, for ellers ville deres markedsværdi falde og det havde klubben ikke råd til. Det svært ikke at overveje om det samme sker i Real Madrid. Her tænker jeg især på Tchouameni der blev købt til 80-100 millioner euro, men ville da også forklare hvorfor Rodrygo starter over Brahim så tit.
Og når man tænker tilbage, så var der da også et par sæsoner, hvor holdet spillet klart bedre med Isco i stedet for Bale, men Bale spillede hver gang han var klar alligevel.
Edit: spiller helt klart også en rolle, at Ancelotti er ansat til at vinde titler og ikke til at udvikle talenter. Det skal vi huske. Han spiller de spillere som han mener der er størst chance for at vinde titler med.
- Al-Andaluzz
-
- Senior bruger
-
Al-Andaluzz post=182317 skrev: Hvor kan man se kampen?
Min ellers normalt relativt stabile streamingside til de her kampe der ikke bliver vist i tv, virker rigtig skidt i dag. Så jeg er også nysgerrig!
Samme her... men det er så typisk dansk tv, at de ikke viser real madrids kampe... det er også kun den største klub i verden, men de spiller selvfølgelig ikke i premier league, som er det eneste viasat går op i...Lars1991 post=182318 skrev:
Al-Andaluzz post=182317 skrev: Hvor kan man se kampen?
Min ellers normalt relativt stabile streamingside til de her kampe der ikke bliver vist i tv, virker rigtig skidt i dag. Så jeg er også nysgerrig!
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Ikke med tanke på hans niveau sidste sæson når han var dernede. Det er vel legitimt at han gerne vil finde det frem igen.Siempre fiel post=182316 skrev:
Hvis han spiller med de spillere han tror han bedst kan vinde titler med, så er Tchoua i midterforsvaret alligevel alletiders komiske, kontrproduktive indslag :-DMadridista02 post=182310 skrev:
Tror helt sikkert det er lige præcis det her der er tilfældet og har været det i alle de år Perez har været pres. Det er politik og økonomi for det meste der afgør hvem der spiller. Medmindre der kommer en spiller der er så meget bedre end sin konkurrent, at det er uundgåeligt. Fx Ascensio kunne jeg godt se slå Tchou af cb.Lars1991 post=182300 skrev: Nu det ikke så lang tid siden at Benficas cheftræner fik en optagelse lækket, hvor han sagde at han var tvunget til at starte de spillere der var købt dyrt, for ellers ville deres markedsværdi falde og det havde klubben ikke råd til. Det svært ikke at overveje om det samme sker i Real Madrid. Her tænker jeg især på Tchouameni der blev købt til 80-100 millioner euro, men ville da også forklare hvorfor Rodrygo starter over Brahim så tit.
Og når man tænker tilbage, så var der da også et par sæsoner, hvor holdet spillet klart bedre med Isco i stedet for Bale, men Bale spillede hver gang han var klar alligevel.
Edit: spiller helt klart også en rolle, at Ancelotti er ansat til at vinde titler og ikke til at udvikle talenter. Det skal vi huske. Han spiller de spillere som han mener der er størst chance for at vinde titler med.
Desværre har han været decideret elendig og er blevet komplet overstrålet af en fremragende Asencio. Men at Tchouameni skulle være et komisk indslag er for mig et fejlskud.
eneste positive endnu er vel at Tchouameni er sluppet for kort 2 gange indtil videre..
sådan!!
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Alletiders komiske indslag - jeg skriver bare hvad jeg tror Ancelotti tror på. Ved ikke hvor komisk et indslag det er.Siempre fiel post=182316 skrev:
Jeg savner Pepe :(
Ja, det kan man gøre, hvis man har et abonnement hos viaplay - hvis man har det gennem anden udbyder kan man ikke.Batmajn post=182321 skrev: Ser den på viaplay appen. Under sport valgte jeg bare real kampen