Optakt: Brest - Real Madrid, Champions League, 8. kamp
City møder Celtic først, mens vi møder Bayern og derefter mødes vinderne
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fondo_Sur post=182350 skrev:
Jeg rettede lige mit tidligere indlæg: I lodtrækningen til play off skal de seedede spille mod de useedede. Også får vi hjemmebanen i sidste kamp for at være i den øverste halvdel.Lars1991 post=182349 skrev:
Fondo_Sur post=182347 skrev:
Tror at der er lodtrækning, hvilket er ret fedt, for så undgår vi pt. City. Dem orker jeg ikke lige at møde.Lars1991 post=182346 skrev: Er der lodtrækning imellem to hold om hvem man møder? Forstår jeg det rigtigt? Det giver da ingen mening i så fald.
Men hvad er pointen med det? Hvad gør det godt for?
Ved ikke helt, hvad dit spørgsmål går ud på, men de gør det vel for at presse en ekstra Champions League kamp ind. Og noget med underholdning.
Som jeg forstår det skal vi enten møde Manchester City eller Celtic. Om det bliver den ene eller anden skal der en lodtrækning til for. Og det kan jeg ikke se pointen i. Er det så de kan have en stor galla med nogle fede koryfæer der kan røre nogle kugler, eller hvad?
Det kan også være jeg har misforstået det..
Jeg har forstået det lige sådan.Lars1991 post=182352 skrev:
Jeg rettede lige mit tidligere indlæg: I lodtrækningen til play off skal de seedede spille mod de useedede. Også får vi hjemmebanen i sidste kamp for at være i den øverste halvdel.Lars1991 post=182349 skrev:
Tror at der er lodtrækning, hvilket er ret fedt, for så undgår vi pt. City. Dem orker jeg ikke lige at møde.Lars1991 post=182346 skrev: Er der lodtrækning imellem to hold om hvem man møder? Forstår jeg det rigtigt? Det giver da ingen mening i så fald.
Ved ikke helt, hvad dit spørgsmål går ud på, men de gør det vel for at presse en ekstra Champions League kamp ind. Og noget med underholdning.
Som jeg forstår det skal vi enten møde Manchester City eller Celtic. Om det bliver den ene eller anden skal der en lodtrækning til for. Og det kan jeg ikke se pointen i. Er det så de kan have en stor galla med nogle fede koryfæer der kan røre nogle kugler, eller hvad?
Har svært ved at se fidusen i det her ligaformat.
Der er sgu nogen i uefa der stadig sidder fast i folkeskolen :D
Er du sikker på det? Hvor i ligningen ryger Bayern så hen? Jeg forstår det som vi skal møde Bayern nu og så vinderen af City vs Celtic.Lars1991 post=182354 skrev: Det har jeg ikke (misforstået noget). Vi skal møde enten City eller Celtic. Lodtrækning på fredag. Hvis vi vinder skal vi enten møde Atletico Madrid eller Leverkusen. Hvordan finder vi ud af det? Jamen lad os da trække lod om det også.
Edit: Okay lyder til der er lodtrækning på fredag.
www.marca.com/futbol/champions-league/20...-ultima-jornada.html
NadaMás post=182353 skrev:
Jeg har forstået det lige sådan.Lars1991 post=182352 skrev:
Har svært ved at se fidusen i det her ligaformat.
Ja det giver ingen mening. Vi ligger tredje bedst i playoff delen, hvorfor møder vi ikke bare de tredje dårligste? Altså det jo heldigt nok for os, for det ville være City. Men hvorfor skal man trække lod om det bliver enten de tredje eller fjerde dårligst placeret vi skal møde? :D
Jeg har læst en del der er ret vilde med det her format, men jeg må bare sige jeg forstår ikke hypen. Har været fuldstændig apatisk lige fra start.
Og så det jo også bare værre fra en konkurrencemæssigt synspunkt. Vi kunne have fået chancen for en bedre lodtrækning ved ikke at vinde. Det jo også derfor alle spiller på samme tidspunkt så man ikke kan regne den ud på forhånd, men det er sgu lidt fesent at vide at det ville have været bedre ikke at vinde en kamp...
NickyMad post=182355 skrev:
Er du sikker på det? Hvor i ligningen ryger Bayern så hen? Jeg forstår det som vi skal møde Bayern nu og så vinderen af City vs Celtic.Lars1991 post=182354 skrev: Det har jeg ikke (misforstået noget). Vi skal møde enten City eller Celtic. Lodtrækning på fredag. Hvis vi vinder skal vi enten møde Atletico Madrid eller Leverkusen. Hvordan finder vi ud af det? Jamen lad os da trække lod om det også.
Edit: Okay lyder til der er lodtrækning på fredag.
www.marca.com/futbol/champions-league/20...-ultima-jornada.html
Vi kan møde City eller Celtic. City og Celtic kan enten møde os eller Bayern. Det er 11. og 12. pladsen imod 21. og 22 pladsen.
Så vidt jeg ved har man den lille lodtrækning fredag, så man mindsker muligheden for, at man kunne tabe med vilje for at få en bestemt modstander. Nu var det super tæt i går, men der er jo et tænkt scenarie, hvor man kunne spille på det.
Derudover: Nu kommer der lidt tuderi. Det er jo 100 procent vores egen fortjeneste, når vi ikke evner at lande i top 8, men hvor er det dog også pisse frustrerende, at det lige skal flaske sig sådan, at vi bliver matchet med City.
Et Barca-mål til sidst i går ville eksempelvis havde gjort, at vi var blevet matchet Sporting/Club Brugge og herefter Aston Villa/Lille. Det er jo en koloenorm forskel. En Sporting-sejr ville også have gjort, at vi undgik City.
Jeg ved godt, at de sejler rundt, men er det nødvendigvis en kæmpe fordel at møde et City-hold i modvind? Det ved jeg ikke. De har været favoritter, når vi har slået dem ud, og nu vil vi over to kampe være forventede vindere. Kan det gøre noget mentalt? Det ved jeg ikke, men jeg ved i hvert fald, at det er en gigantisk lortemodstander i en 1/16-finale, og det samme vil være tilfældet, hvis vi så trækker Atletico i en 1/8-finale.
Men igen. Der er ingen grund til for alvor at pibe, når nu vi jo 'bare' kunne have endt i top 8.
- 9eren
- Gæst
-
Det er de kampe der faktisk er bedst for os.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(