En remontada af de helt store
Steen skrev: Goal.com har lavet en artikel om vores største remontadas i europæisk sammenhæng.
www.goal.com/en/slideshow/3150/1/real-ma...mebacks?ICID=HP_TS_2
Tjo men også mod ringe hold. Dortmund i vores tid er trods alt top 10 i verden. Og reglerne med udebane mål er ændret. Men okay, kan jo være lykkens gudinde giver os 3 hvide stjerner imorgen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jeg ved, at jeg bliver skuffet imorgen, for hvornår gør jeg ikke det, men jeg håber bare på, at vores spillere dør med støvlerne på. Det kunne være lækkert med Lá Decima, men vinder vi 3-1 total overlegent, eller man sidder med følelsen af, at det bare var ærgerligt, så vil jeg være fuld tilfreds.
Jeg kan dog på ingen måde acceptere, hvis man prøver og fedte den hjem, som vi prøvede på imod Bayern. Har vi dem først i sækken, så handler det om og slå Champions Leagues målrekord.
Forstår dog slet ikke, hvordan folk tør og håbe på 3-0. Dortmund kommer til og score, det er vel det mest sikre odds.
Se den. Det er nok den vildeste sæson jeg har kunne huske. Det er den gejst der skal til. Desværre mangler vi bare Gutí :(.
illa illa illa juanito maravilla!
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Jeg forstår virkelig ikke hvorfor, men nu sidder jeg fandeme med den følelse igen :D Følelsen af, at vi vinder uden større besvær. Sad og så en af de mange optaktsvideoer, og inden jeg havde set mig om, så fik jeg oddset på 4-1 og 5-1.
Jeg ved, at jeg bliver skuffet imorgen, for hvornår gør jeg ikke det, men jeg håber bare på, at vores spillere dør med støvlerne på. Det kunne være lækkert med Lá Decima, men vinder vi 3-1 total overlegent, eller man sidder med følelsen af, at det bare var ærgerligt, så vil jeg være fuld tilfreds.
Jeg kan dog på ingen måde acceptere, hvis man prøver og fedte den hjem, som vi prøvede på imod Bayern. Har vi dem først i sækken, så handler det om og slå Champions Leagues målrekord.
Forstår dog slet ikke, hvordan folk tør og håbe på 3-0. Dortmund kommer til og score, det er vel det mest sikre odds.
Se den. Det er nok den vildeste sæson jeg har kunne huske. Det er den gejst der skal til. Desværre mangler vi bare Gutí :(.
Puha hvor kan de minder stadig give mig gåsehud...:)
Man glæder sig jo helt til i morgen... Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at se Iker Casillas på banen. Han har prøvet det før, så der kan blive brug for kaptajnen.
- muddi
- Gæst
-
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Dios skrev: Jeg forstår virkelig ikke hvorfor, men nu sidder jeg fandeme med den følelse igen :D Følelsen af, at vi vinder uden større besvær. Sad og så en af de mange optaktsvideoer, og inden jeg havde set mig om, så fik jeg oddset på 4-1 og 5-1.
GÅSEHUUUUD ved Reyes' mål til sidst. Og det gør det så meget bedre at Ray Hudson er kommentatoren.
Det bliver godt nok også nævnt af Ray, men nøj hvor var Casillas utrolig i den kamp...
Jeg får en følelse af at det bliver historisk imorgen, men på den anden side så vil jeg hellere ikke være for optimistisk..
Kom så Real!
- Ingen svæver på banen som Zizou!
- zidane2650
- Gæst
-
Hvis Barcelona kan lave en vild comeback mod AC Milan, så kan disse spiller også gøre det.
Jeg er virkelig spændt og nervøs om det kan blive til virkeligheden.
Hala Madrid.
Jeg er nu nået så langt at selvom jeg bakker dem 100%, så ved jeg godt hvem der står i finalen af de to hold imorgen.
Så længe vi blot viser at der kæmpes for trøjen så er jeg ok.
Har valgt at takke af på forum!
Jeg har været helt og aldeles pessimistisk omkring avancement lige siden kampen, men jeg er begyndt at blive revet lidt med af stemningen, jeg tror stadig vi har en chance! Jeg forventer om ikke andet så i hvert fald en jætte-indsats af hele holdet, og så må det bære eller briste.
- kavver
- Gæst
-
2-0 ved halvleg - så er jeg virkelig positiv!
Er der nogen her på forummet der skal ind og se den?
Kom så Los Blancos!!!!!
Støtte til spillerne fra i dag af, nøj hvor ville jeg gerne være på Bernabeu i morgen, stemningen kommer til at være helt fantastisk.
Lidt til Dortmund spillerne!