- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Optakt: Real Sociedad - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, første kamp
Optakt: Real Sociedad - Real Madrid, Copa del Rey, semifinale, første kamp
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Dragam post=183625 skrev:
Han er bare en ung gut, som har brug for at spille kontinuerligt for at udvikle sig. Med andre ord skal han spille fast, om det så er i madrid, eller et andet sted - at han spiller så lidt som han gør ender med at bremse hans udvikling.Madrid777 post=183623 skrev: Han er lidt svær at blive klog på ham Endrick. Jeg tror det bunder i, at han simpelthen bare skal have spilletid og god tid til at tilvænne sig holdet. Det der mål er jo af høj, høj klasse. Der ser han virkelig fodboldintelligent ud, hvor han i andre situationer ligner en forvirret høne uden hoved. Fedt at han kvitterer med en kasse! Dejlig spiller at have i truppen lige pt. og selvfølgelig også til fremtiden.
Det er altså lidt en floskel den der med at man absolut skal spille for at udvikle sig. Jeg tænker en 18 årig fyr, der har sit første år i Europa har masser at lære af at være i en trup som Real Madrids, hvor han både kan træne og etablere forhold med nogen af de bedste og mest professionelle fodboldspillere i verden. Selvfølgelig skal spilletiden komme på et tidspunkt, men rolig nu.
Jeg kommer også til at tænke på Marcelo, som heller ikke fik meget spilletid i Real Madrid i starten, og der blev også talt om en udlejning. Men Roberto Carlos anbefalede at Marcelo bare skulle blive i klubben og udvikle sig der, klø på og vente på sin chance og gennembrud.
Enig. Men også svært når han lige pludselig skal spille ude af sin normale position.SeQueda post=183633 skrev: Første kamp hvor jeg synes, at Asencio har lavet et par mindre gode indgreb.
han skal tage sig gevaldigt sammen selvom han ikke egner sig til at være kantspiller mwn skal være mere centraltHamid8210 post=183630 skrev: Hvis det Ardas standard så forstår jeg godt den manglende spilletid
- NachoFernández
- Ekspert bruger
-