Optakt: Villarreal - Real Madrid, LaLiga, 28. spillerunde
- JesperThomsen
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Motm: Mbappe.
Værste spiller: Vini, hvad var det for en indhop?
DC19
Kunne ikke være mere enig. Det samme har vi også set fra Endrick. De virker til tider blottet for enhver selvtillid fordi de ingen spilletid får.-#7- post=184172 skrev: Det er jo ikke fordi jeg skal undskylde eller forsvare det indhop Arda har lavet, for det har været rigtig skidt. Men jeg vil også sige at jeg godt kan sætte mig ind i hovedet på en ung spiller som aldrig får lov til at spille længere, og som føler at han er nødt til at gå efter guldet i hver aktion for at få lidt mere spilletid.
Carlo smadrer jo deres selvtillid med de der 5-10 min. Hvor enhver berøring tæller.
Jude kaster sig i jorden så snart dommeren har fløjet kampen af. Det er altså ikke sundt det her.
JesperThomsen post=184170 skrev: var der ikke nogen i dette forum der mente at Güler var bedre end Yamal ;)
Yamal er vel ballon d'or kandidat hvis Barca vinder La Liga og CL. Guler sidder bare og rådner op i Real Madrid.
Vi må gå ud fra, at Vini er en humørspiller, og at han er i dårlig humør nu. Det er som om, at et skifte til Saudi lurer. Det kan bare være en vild overfortolkning, men jeg sidder slet ikke med den samme følelse med Bellingham, Rodrygo eller Mbappé. Vini har nået et primadonna stadie, som han enten må bevæge sig væk fra eller væk fra Madrid.
Jeg har forsvaret ham rigtig meget igennem tiden, men det skyldes primært at han altid har arbejdet på at blive bedre, at han fighter hårdt for holdet, og fordi han simpelthen har været ustyrlig for modstanderne at dæmme op for. Man har dog ikke set nogle af de ting fra ham i flere måneder nu. Hvad er der så tilbage? Diamantkæder, stridigheder og en bænkplads til en spiller, der vil det mere.