Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, Copa del Rey-semifinale, returkamp
Ancelotti holdet Minder utrolig meget om computermodstanderholdet i et PES fra 1994 sådan som de spiller som hovedløse kyllinger løber ind i hinanden scirer selvmål osv.
Please farvel Ancelotti
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Donde está la biblioteca?
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Ikke overraskende, da ingen af de 4 nævnte er i top 200 på deres position. At nogen i klubben har troet på at Alaba stadig skal spille en rolle på holdet efter sin skade - og efter at han allerede var ringe FØR skaden - det er mig en gåde. At Vazquez er ringe på backen har vi vist i årevis, og at Cama er en defensiv katastrofe på venstre back er jo tydeligt for alle undtagen Ancelotti og hans faithfuls. Lunin er lige så middelmådig som han altid har væretDeLaRed post=184342 skrev: Lunin har vel stået en af sine Aller værste kampe for Real, han er klassisk usikker når han står bagved en usikker bagkæde, Vazquez, Alaba og Camavinga har jo alle været horrible i defensiven idag!
Den her frustration over at der ingen ændringer eller forbedringer sker i vores spil gør at der heller ikke er så mange følelser på spil i sådan en kamp for mig, tbh. Det er den alt overskyggende følelse og efterlader mig bare med.. nå ja, så vi bagud 3-1, det jo fortjent nok. Nå 3-3, så vi videre alligevel typisk Real Madrid. 4-3 forlænget spillet, så går der en halv time mere før jeg kommer i seng.