Optakt: Real Madrid - Real Sociedad, Copa del Rey-semifinale, returkamp

1 år 3 måneder siden #13 af mohbar
Kæft hvor er Real identitet løse.

Ancelotti holdet Minder utrolig meget om computermodstanderholdet i et PES fra 1994 sådan som de spiller som hovedløse kyllinger løber ind i hinanden scirer selvmål osv.

Please farvel Ancelotti
Sidste redigering: 1 år 3 måneder siden ved mohbar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 3 måneder siden #14 af Realex
​Vi er verdens største klub men har ingen backs. Det er jo verdens største joke.

1 år 3 måneder siden #15 af Mas
​Hvad laver du! Giv Valverde en pause, ikke send ham ned på backpladsen!

1 år 3 måneder siden #16 af Fondo_Sur
I anledning af, at jeg ikke har kanalen, tager jeg en pause fra Ancelotti-ball. Kan se at alt går som forventet.

1 år 3 måneder siden #17 af Realex
VI SCORER PÅ HJØRNESPARK!!!!!! 
Følgende bruger(e) sagde tak: mohbar

1 år 3 måneder siden #18 af El Siete
​Det er jo som regel her vi vågner op :) Gal en afslutning på kampen

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

1 år 3 måneder siden #19 af mohbar
​igen redder spillerne Ancelotti

1 år 3 måneder siden #20 af DeLaRed
Lunin har vel stået en af sine Aller værste kampe for Real, han er klassisk usikker når han står bagved en usikker bagkæde, Vazquez, Alaba og Camavinga har jo alle været horrible i defensiven idag!

Donde está la biblioteca?

1 år 3 måneder siden #21 af Siempre fiel

DeLaRed post=184342 skrev: Lunin har vel stået en af sine Aller værste kampe for Real, han er klassisk usikker når han står bagved en usikker bagkæde, Vazquez, Alaba og Camavinga har jo alle været horrible i defensiven idag!

​Ikke overraskende, da ingen af de 4 nævnte er i top 200 på deres position. At nogen i klubben har troet på at Alaba stadig skal spille en rolle på holdet efter sin skade - og efter at han allerede var ringe FØR skaden - det er mig en gåde. At Vazquez er ringe på backen har vi vist i årevis, og at Cama er en defensiv katastrofe på venstre back er jo tydeligt for alle undtagen Ancelotti og hans faithfuls. Lunin er lige så middelmådig som han altid har været
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 3 måneder siden #22 af Hamid8210
Lunin har bare ingen autoritet inde i det felt. Kæft det elendigt.

1 år 3 måneder siden #23 af mohbar
​hvad er det egentlig der gør at rodrygo stadig er på banen når han har været fuldstændig anonym kampen igennem. Hvorfor ikke give tid til Brahim?!
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

1 år 3 måneder siden #24 af Lars1991
​Det kunne også være fedt hvis Ancelotti kunne lave en udskiftning, der ikke allerede var planlagt i sidste uge. Man ved hvem der kommer ind hvornår og i stedet for hvem. Det ligemeget hvem der spiller godt og skidt. Det samme imod Leganes. Det er fandme ligeså fantasiløst, kalkuleret og kønsløst som vores spil på banen. I denne kamp skulle Camavinga have været ude for lang tid siden og Endrick skulle stadig have været på banen.

Den her frustration over at der ingen ændringer eller forbedringer sker i vores spil gør at der heller ikke er så mange følelser på spil i sådan en kamp for mig, tbh. Det er den alt overskyggende følelse og efterlader mig bare med.. nå ja, så vi bagud 3-1, det jo fortjent nok. Nå 3-3, så vi videre alligevel typisk Real Madrid. 4-3 forlænget spillet, så går der en halv time mere før jeg kommer i seng.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel, El Siete

Leveret af Kunena Forum