Optakt: Alavés - Real Madrid, LaLiga, 31. spillerunde
Ja okay, umiddelbart ville man jo også mene at hvis ikke sådan en tackling giver 4 dage, så skal vi jo over i en decideret Pepe-kortslutning før man skal derop. Spændende at se hvor den lander.Lars1991 post=184694 skrev:
-#7- post=184691 skrev: Da Bellingham fik rødt mod Osasuna havde han karantæne i 2 kampe, men spillede semifinalen i Copa del Rey mod Sociedad ind imellem, så nej det tæller kun i ligaen.
Der er åbenbart en regel om at hvis man får en karantæne på 4 dage eller mere, så gælder den i begge turneringer. Så Copa finalen er i fare.
DC19
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det ser sort ud, MEN hvis vi skal være lidt positive så ville vi jo være tvunget til at gå tilbage til holdopstillingen fra sidste sæson hvor Bellingham spillede med i angrebet. Kunne der måske komme noget godt ud af. Det jo ikke fordi vi spiller særligt godt alligevel.
Måske er dagen reddet alligevel, men det er simpelthen så ærgerligt at det her hold aldrig bare pligtsejrer 3-0 uden for meget besvær.
DC19
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Godt ingen kom til skade.
Han får nok mindst 3 spilledages karantæne, og han vil dermed være ude af finalen, som kommentatoren fra TV2 sagde. I tilfælde af karantæner på mere end 3 dage, går karantænen ind i Copa del Rey. Det er dog ikke så galt synes jeg. Så får vi nok en midtbanespiller mere på banen, hvilket nok ikke er en så dårlig idé.Hamid8210 post=184703 skrev: Antiklimaks hvis mbappe misser finalen.
Fondo_Sur post=184704 skrev:
Han får nok mindst 3 spilledages karantæne, og han vil dermed være ude af finalen, som kommentatoren fra TV2 sagde. I tilfælde af karantæner på mere end 3 dage, går karantænen ind i Copa del Rey. Det er dog ikke så galt synes jeg. Så får vi nok en midtbanespiller mere på banen, hvilket nok ikke er en så dårlig idé.Hamid8210 post=184703 skrev: Antiklimaks hvis mbappe misser finalen.
De sagde 4 dage, og det også det jeg har læst en normalt pålidelig kilde sige på twitter. Men jeg har ikke selv kunne opsnuse reglen et officielt sted.
Øhm ja. Der er bare én kæmpe forskel på sidste sæson og denne, som Mbappe ikke har indflydelse på: Toni Kroos.Jona post=184697 skrev: Et direkte rødt er så vidt jeg har forstået mellem 2-4 dags spille karantæne alt efter hvor slemt det er. Hvis det her ikke er til 4 så vil jeg slet ikke tænke på en svinestreg man skal lave for at få 4. Og hvis han får 4 misser han el Clasico i ligaen og det tæller ikke i Copa.. Kommentatoren sagde dog at ved længere domme som den Corea fik på 5 tæller det også i Copa del Rey. Men det er værd at notere Corea's hårde dom kom grundet nogle ting han sagde til dommeren.
Det ser sort ud, MEN hvis vi skal være lidt positive så ville vi jo være tvunget til at gå tilbage til holdopstillingen fra sidste sæson hvor Bellingham spillede med i angrebet. Kunne der måske komme noget godt ud af. Det jo ikke fordi vi spiller særligt godt alligevel.
Sidste sæsons system, og i øvrigt alle systemer de sidste 10 år, er altså ikke anvendelige, da den kære tysker har været grundstenen i alle.
Lad os i stedet håbe på, at nøglespillere som Vini, Jude, Fede, Rodrygo og hvad de ellers hedder kan komme bare lidt nærmere deres topniveau. Indtil dét sker, vinder vi intet. Ceballos tilbagevenden vil uden tvivl pynte på balancen, men når vi ikke kan score eller skabe chancer er det ligemeget.
Tænk, Vini, Mbappe og Jude på samme hold. Og så spilles der så dårligt fodbold. Kæft en skuffende sæson.