Spansk presse: Carlo Ancelotti på vej til Saudi Arabien
- Administrationen
-
Emne forfatter
- Administrator
-
Ifølge spansk presse har Carlo Ancelotti valgt at afvise Brasilien, fordi der er kommet et økonomisk attraktivt tilbud fra Saudi Arabien.
Alt syntes ellers at være på plads mellem parterne, men aftalen er blevet vanskeliggjort af, at Real Madrid og det brasilianske fodboldforbund ikke har kunnet blive enige om betingelserne for at frigive italieneren, samtidig med at tilbuddet om en nettoløn på 50 millioner euro pr. sæson i Saudi Arabien også har trukket i en anden retning.
Det er anden gang, at Carlo Ancelotti ender med at afvise Brasilien, idet han også sidste år valgte at springe fra en aftale.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han skal da bare ud - med en kæmpe klapsalve og tak - men hvem gavner det, at han er der? Få en midlertidig ind.
Og så forstår jeg ikke hvorfor Alonso ikke kan komme i slut maj, når sæsonen for Leverkusen er færdig og bruger VM som opvarmning.
Ja det giver sgu nul mening. Men det der meget der gør pt.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
DC19
Ja hvis man stiller det sådan op, men det er jo ikke 0 eller 100M euro. Så dårlige som holdene er i gruppespillet, kræver det ikke det store at komme videre. Så klubben må jo tænke over om de de sidste 30-40M euro er så vigtige at man vil risikere at smide hele næste sæson, især med tanke på Barca kommer til at have en fuld pause henover sommeren.El Siete post=185479 skrev: Går man hele vejen til Klub VM er det over 100M euro i klubkassen, så forvent at klubben tager den turnering meget seriøst.
Dertil er det jo ingen garanti at vi faktisk går hele vejen, tværtimod, med hvad vi har tilbage i defensiven. Jeg kan ikke se hvordan vi pludseligt skal kunne slå PSG, Liverpool, Arsenal når vi står endnu dårligere stillet om 6 uger.
Spot on. Det er jo en kalkule om hvor høj prisen for at vinde er og modtage samlet 100MEUR. Her tænker jeg truppen, forberedelse til næste sæson osv. Alt det skal tages med.NickyMad post=185482 skrev:
Ja hvis man stiller det sådan op, men det er jo ikke 0 eller 100M euro. Så dårlige som holdene er i gruppespillet, kræver det ikke det store at komme videre. Så klubben må jo tænke over om de de sidste 30-40M euro er så vigtige at man vil risikere at smide hele næste sæson, især med tanke på Barca kommer til at have en fuld pause henover sommeren.El Siete post=185479 skrev: Går man hele vejen til Klub VM er det over 100M euro i klubkassen, så forvent at klubben tager den turnering meget seriøst.
Dertil er det jo ingen garanti at vi faktisk går hele vejen, tværtimod, med hvad vi har tilbage i defensiven. Jeg kan ikke se hvordan vi pludseligt skal kunne slå PSG, Liverpool, Arsenal når vi står endnu dårligere stillet om 6 uger.
Turnering eller ej, så tror jeg dog også Real Madrid gerne vil vinde alene for at være de første til at vinde VM for klubhold. Man husker altid den første. Igen, turnering eller ej. Vi ved jo ikke om den bliver stor eller det bliver totocup. Pt er der lidt totocup vibes over den dog.
Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.
Figo og Özil har rørt mig mest.
Kender man Perez ret så går man benhårdt efter trofæet, og især den økonomiske gevinst, og så tager man det med næste sæson bagefter. Altså denne sæson er da et bevis på at man gerne sparer penge på bekostning af sæsonen, ellers havde man da handlet ind til forsvaret.NickyMad post=185482 skrev:
Men tror så heller ikke det bliver et problem fordi vi slet ikke har truppen til at være konkurrencedygtige i den turnering, spillerne er færdige, så vi ryger nok ud helt af os selv efter have slået de mindre gode hold.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jep, vi kommer til at gå helhjertet efter Klub VM trofæet og Alonso får så en træt og skadesplaget trup at arbejde med i et par uger inden en ny sæson så starter. Man bliver træt...
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Og så bliver han fyret i november pga dårlige resultater og ind kommer Zidane :DRamos4 post=185487 skrev: "There's some more player who should undergo surgery but will wait until after the Club World Cup because it's considered an important tournament." @GuillermoRai_
Jep, vi kommer til at gå helhjertet efter Klub VM trofæet og Alonso får så en træt og skadesplaget trup at arbejde med i et par uger inden en ny sæson så starter. Man bliver træt...