Spansk presse: Carlo Ancelotti på vej til Saudi Arabien

1 år 2 måneder siden #13 af -#7-
Man kan jo så sige at dem vi skal konkurrere med om Champions League også vil være udkørte. Den er værre i ligaen hvor man ofte sidder med følelsen af at Real Madrid ikke ligefrem giver sig fuldt ud når modstanderne ikke har et flot navn. Og nu sidder jeg ikke lige med statistikken over skader set over hele Europa, men jeg føler virkelig også at Real Madrid har været exceptionelt hårdt ramt de sidste par år, med især de helt slemme og langvarige skader. Og sammenholdt med den efterhånden lidt gamle rapport om at spillerne ikke brød sig synderligt om Pintus' metoder, så kunne det være at det var et sted man skulle kigge på noget optimering frem mod næste sæson.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 2 måneder siden #14 af Figo-10

-#7- post=185489 skrev: Man kan jo så sige at dem vi skal konkurrere med om Champions League også vil være udkørte. Den er værre i ligaen hvor man ofte sidder med følelsen af at Real Madrid ikke ligefrem giver sig fuldt ud når modstanderne ikke har et flot navn. Og nu sidder jeg ikke lige med statistikken over skader set over hele Europa, men jeg føler virkelig også at Real Madrid har været exceptionelt hårdt ramt de sidste par år, med især de helt slemme og langvarige skader. Og sammenholdt med den efterhånden lidt gamle rapport om at spillerne ikke brød sig synderligt om Pintus' metoder, så kunne det være at det var et sted man skulle kigge på noget optimering frem mod næste sæson.

​Ja jeg tror også vi betaler prisen for en hel masse kampe i LaLiga, Super Cup, Copa del Rey, Champions League, hvor vi er kommet langt de seneste år og de fleste har landsholdsfodbold også. Dertil de meget fysiske kampe vi især får i Spanien. 

Man har ofte sagt, at PSG ikke er konkurrencedygtige i Champions League fordi den franske liga er hvad den er. Men o går havde de ALLE mand klar. De har 18 hold i ligaen, som de kan vinde med alle reserverne og sætte alt op til en kamp som i går. Jeg har selv tænkt, at det var en større trussel end en fordel, men måske det faktisk bliver en fordel i fremtiden. Der er hvert fald forskel på at have alle klar kontra os, som ikke har en forsvarsspiller klar fra once de gala.

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum