Ineffektivitet sender Real Madrid ud i mørket
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Og jeg kan huske, da nogle af mine venner som er Barca fans blev helt vilde over det her billede:
Et billede af Xavi, der bærer Barcas armbånd under den officielle (?). Og selvom det er Barca, så synes jeg det var ret trofast af ham.
Men hvis man så kigger på Ramos igår, hvad ser man så?:
Ramos tænker: "Fuck it, jeg tager den sku da oven på den officielle"
- Ingen svæver på banen som Zizou!
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
- kongmadrid
- Gæst
-
Jaken skrev: Jeg er heller ikke helt kommet mig over Ramos i går, han var simpelthen fantastisk! Både mht. gejst såvel som generelt spil. Once Juanitos behøver vi ikke, once Ramos' ville vi være ligeså godt stillet med.
RAMOS han var helt vild igår:)) han har så meget hjerte som mange andre ikke har og ikke kommer til at have...
man kan kun elske ham, en ægte juanito!
mourinho tak for alt det har været godt men ikke godt nok,, men han skal stadig have kredit.. men vi er, og kongeklubben spiller elegant fodbold..
- Siempre Madrid
-
Emne forfatter
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
VikingenHagbard skrev:
Siempre Madrid skrev: Ingen kommentarer om Higuaín! I stedet fem tæer i røven på ham og lad os så få en ny angriber!
Min tålmodighed med ham forsvandt efter denne kamp.
Hvor sjovt, alle Real Madrid fans glemmer sgu hurtigt. Jeg troede dog ikke, at administratoren kunne glemme så hurtigt, og slet ikke huske de ting som har gjort Higuaín til en værdig Madrid spiller!
Uh, kom administratoren til dit, kom administratoren til dat......undskyld mig, men det begynder at blive lidt trættende.
Higuaín har gjort mange gode ting for Real Madrid, ingen tvivl, men efter at han fik sin kontrakt forlænget med Real Madrid, har han været en hån. Han har før haft perioder, hvor han ikke kunne ramme målet, men der kunne man altid være sikker på en ihærdig arbejdsindsats. Nu synes han bare at være en klods om benet på Real Madrids offensiv med ustandselige boldtab og ståen i off side. Han virker ganske enkelt ikke længere så dedikeret og så er det måske bedst for alle parter at få ham afhændet til en anden klub.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Siempre Madrid skrev: Higuaín har gjort mange gode ting for Real Madrid, ingen tvivl, men efter at han fik sin kontrakt forlænget med Real Madrid, har han været en hån. Han har før haft perioder, hvor han ikke kunne ramme målet, men der kunne man altid være sikker på en ihærdig arbejdsindsats. Nu synes han bare at være en klods om benet på Real Madrids offensiv med ustandselige boldtab og ståen i off side. Han virker ganske enkelt ikke længere så dedikeret og så er det måske bedst for alle parter at få ham afhændet til en anden klub.
Jeg synes nu, at han virker ligeså dedikeret og arbejdsom som altid. Men jeg må desværre melde mig enig i det meste. Jeg elsker Higuain, men som du siger, så står han alt for ofte i offside, brænder alt for store chancer i de store kampe og virker dertil også som en klods om benet for os i de fleste af de største kampe.
Han har hjertet på det rette sted og vil altid have en markant større plads hos mig end Benzema. Derfor vil det også være svært for mig personligt at ønske Higuain væk, især når jeg også har Benzemas ligeså forfærdelige sæson med i betragtningerne. Benzema virker tilmed for det meste utrolig ugidelig og doven. Han har uden tvivl et vanvittig stort potentiale, og derfor er det også svært ligefrem at kyle det/ham ud..
Generelt har vi lidt gevaldigt af 2 uduelige angribere i denne sæson, men som tingene står nu, er der ikke én af de 2, der ligefrem har gjort sig fortjent til en startplads til næste sæson. Angribersituationen er virkelig både en hovedpine og et dilemma...
- Dragam
- Gæst
-
interfigo skrev: De har begge ikke været gode, det kan vi alle blive enige om, men jeg tænker på om deres niveau ikke også kan skyldes taktikken? Dette gælder ikke kun dem, for Ozil synes jeg f.eks. også skal kæmpe hårdt for at holde sit niveau højt. Holdets kvaliteter ligger i det offensive, men vi er ret defensivt orienteret, hvilket skyldes vores træner. Spørgsmålet er om de ikke alle, med den rette træner, vil blomstre? Det tror jeg.
Jeg tror ihvertfald at Higuain vil blomstre i langt højere grad, med en anden taktik - han gør det fremragende på det argentinske landshold, hvor den primærere forskel, er at de holder bredden, og ikke konstant overbefolker kanten af feltet.
Benzema er så både doven i madrid og for det franske landshold...
Morata er efter min mening på vej frem og bør få flere chancer oppe foran.
Har valgt at takke af på forum!
Hugol skrev: Higuain brænder alt for meget, men bortset fra dette så ser jeg ikke den store grund til at sælge vores angribere medmindre vi altså køber en ny.
Morata er efter min mening på vej frem og bør få flere chancer oppe foran.
Ja det bør han nemlig. Problemet er bare at det får han ikke! Når han endelig spiller, så spiller han venstre kant/midt og det synes jeg er helt det forkert at gøre. Morata er en angriber, en spiller der kan vinde luftdueller, kan holde på bolden takket være hans fysik. Han er ikke en dribler det er Jesé.
Så i fremtiden, når Ronaldo ikke spiller så bør Jesé spille og hvis HIguain/Benzema ikke spiller så kan Morata gøre det.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Hvordan var stemningen under kampen og aftenen i det hele taget? Fra min beskedne plads på sofaen, fremstod hele atmosfæren nemlig helt enestående og fantastisk.