Mastantuono er ankommet til Madrid - men skal træne for sig selv

10 måneder 2 uger siden #1 af Administrationen
Det argentinske stortalent, Franco Mastantuono,...

Det argentinske stortalent, Franco Mastantuono, ankom i går til Madrid og i dag indleder han træningen i Ciudad Real Madrid.

I de første dage skal han dog træne for sig selv, for ifølge reglerne må han ikke officielt skifte til Real Madrid, før han er fyldt 18 år og det gør han først den 14. august. Han er derfor heller ikke med i Real Madrids træningskamp mod WSG Tyrol på næste mandag.

Franco Mastantuono er dog tiltænkt en vigtig rolle fra start og derfor vil man hurtigst muligt have ham integreret i truppen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 2 uger siden #2 af Siempre Madrid
Så har man lige 10 dage til at instruere ham i, at man ikke inviterer dværge til at underholde ved sin 18 års fødselsdag, om end det nok kun sker hos fuldkommen forskruede teenagere med dårligt bagland.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 2 uger siden #3 af Siempre Madrid
On topic. Jeg glæder mig til at se mere til Franco Mastantuono og synes at det er spændende, at han allerede fra start er tiltænkt en rolle på førsteholdet.

10 måneder 2 uger siden #4 af Aesir
Hvem har gjort det? Og hvorfor føler du det er nødvendigt at nævne inden her sammenhængm

Alt jeg har hørt og læst viser Franco som en fornuftig ambitiøs dreng 

The world knows that i am a madridista by heart
White until the death
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Aesir.

10 måneder 2 uger siden #5 af Siempre Madrid

Aesir post=187381 skrev: Hvem har gjort det? Og hvorfor føler du det er nødvendigt at nævne inden her sammenhængm

Alt jeg har hørt og læst viser Franco som en fornuftig ambitiøs dreng 

​Det var Lamine Yamals lille overrraskelse til sine gæster. Og så er det ikke engang løgn. Men du har ret. Oplysningen har absolut ingen relevans for Franco Mastantuono eller nyheden om ham. Beklager.

Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
10 måneder 2 uger siden #6 af Madridista02

Siempre Madrid post=187379 skrev: Så har man lige 10 dage til at instruere ham i, at man ikke inviterer dværge til at underholde ved sin 18 års fødselsdag, om end det nok kun sker hos fuldkommen forskruede teenagere med dårligt bagland.

​En teenager der har kørt os fuldstændig rundt i alle indbyrdes opgør, i den forhenværende sæson. 
​I øvrigt kan man passende instruere ham i, ikke at bede om videomateriale af mindreårige der har sex.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 10 måneder 2 uger siden ved Madridista02.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, Estadio Santiago Bernabéu

10 måneder 2 uger siden #7 af Siempre Madrid

Madridista02 post=187383 skrev:

Siempre Madrid post=187379 skrev: Så har man lige 10 dage til at instruere ham i, at man ikke inviterer dværge til at underholde ved sin 18 års fødselsdag, om end det nok kun sker hos fuldkommen forskruede teenagere med dårligt bagland.

​En teenager der har kørt os fuldstændig rundt i alle indbyrdes opgør, i den forhenværende sæson. 
​I øvrigt kan man passende instruere ham i, ikke at bede om videomateriale af mindreårige der har sex.

​Det lader til, at vi er helt enige om, hvad Franco Mastantuono skal instrueres i ;-)

Men som Aesir rigtigt påpeger, så virker det til, at argentineren er et fornuftigt menneske.

10 måneder 2 uger siden #8 af -#7-
​Hvorfor må han ikke skifte officielt inden han fylder 18 år, når han mig bekendt også har et italiensk pas? 

DC19

10 måneder 2 uger siden #9 af Siempre Madrid

-#7- post=187385 skrev: ​Hvorfor må han ikke skifte officielt inden han fylder 18 år, når han mig bekendt også har et italiensk pas? 

​Et bud må være, at der enten er lidt tvivl om dette italienske pas og/eller at Real Madrid ikke vil i yderligere carambolage med FIFA. I hvert fald er reglen underlig, at hvis du er argentiner af rent blod, så må du ingenting, men hvis du lige kan tilføje italiensk ophav, så må du alt. Det er nok ikke i forbundets interesse om at beskytte de unge spillere.

Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

10 måneder 2 uger siden #10 af -#7-
​Du har nok ret, uanset hvad betyder det jo heller ikke noget i den her situation. Jeg glæder mig sgu til at se hvad han kan, forlydender fra Argentina melder jo om et såkaldt generations-talent, så det er jo alt andet lige spændende. 

DC19

10 måneder 2 uger siden #11 af Al-Andaluzz
Det bliver spændende at se hans niveau, men er jeg den eneste, der tvivler på, at han bare uden videre glider ind i startopstillingen, som der lægges op til?

Og passer han overhovedet ind i det system, som Alonso vil spille? Han passer vel primært ind i en 4-3-3, som vi ikke har haft så stor succes med på det seneste og så er vi ude i, at vi har endnu en spiller, som hentes til klubben med henblik at spille en position, som ikke er hans naturlige?

10 måneder 2 uger siden #12 af NachoFernández
​Han passer vel i bund så grund fint så længe det er ham, der er det brede punkt, og det vil det være, hvis Trent træder ind. Om det hedder 4-3-3, 3-4-2-1 eller hvad vi kalder det, er ligegyldigt. 

Jeg er mega spændt på at se ham give den gas for os

Leveret af Kunena Forum