Mastantuono er ankommet til Madrid - men skal træne for sig selv

10 måneder 1 uge siden #13 af Fondo_Sur

Al-Andaluzz post=187389 skrev: Det bliver spændende at se hans niveau, men er jeg den eneste, der tvivler på, at han bare uden videre glider ind i startopstillingen, som der lægges op til?

Og passer han overhovedet ind i det system, som Alonso vil spille? Han passer vel primært ind i en 4-3-3, som vi ikke har haft så stor succes med på det seneste og så er vi ude i, at vi har endnu en spiller, som hentes til klubben med henblik at spille en position, som ikke er hans naturlige?

​Lige netop med Franco må han være tiltænkt at spille den position, han er bedst i. For nu kommer der endelig en venstrebenet dribler ind. 

Jeg glæder mig virkelig til at se ham.
Jeg tror ikke nødvendigvis, at han er et af verdens største talenter – og det behøver han heller ikke at være – men jeg tror, at han kommer til at passe rigtig godt ind med det tekniske og intelligente venstreben, han tydeligvis har.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 1 uge siden #14 af Siempre Madrid
​Jeg tror ikke, at man skal undervurdere, at han som blot 17-årig er blevet nøglespiller på et af de største hold i Sydamerika og er på et af de stærkeste argentinske landshold nogensinde.

De kalder ham et generations-talent og det er ikke uden grund. Nu venter en hel anden verden i Real Madrid, men han besluttede sig trods alt for den spanske hovedstad efter en samtale med Xabi Alonso og det må alt andet lige betyde, at han har planer med argentineren. Som jeg læser det i spansk presse, så vil man udnytte at han kan spille både som højrekant og mere centralt.

Jeg lovede 15 mål fra Endrick i sidste sæson, så jeg vil gå lidt mere forsigtigt til værks denne gang, men jeg tror at vi får stor glæde af Franco Mastantuono. Ligesom jeg fortsat har stor tillid til Endrick.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, Estadio Santiago Bernabéu

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
10 måneder 1 uge siden #15 af Madridista02

Siempre Madrid post=187395 skrev: ​Jeg tror ikke, at man skal undervurdere, at han som blot 17-årig er blevet nøglespiller på et af de største hold i Sydamerika og er på et af de stærkeste argentinske landshold nogensinde.

De kalder ham et generations-talent og det er ikke uden grund. Nu venter en hel anden verden i Real Madrid, men han besluttede sig trods alt for den spanske hovedstad efter en samtale med Xabi Alonso og det må alt andet lige betyde, at han har planer med argentineren. Som jeg læser det i spansk presse, så vil man udnytte at han kan spille både som højrekant og mere centralt.

Jeg lovede 15 mål fra Endrick i sidste sæson, så jeg vil gå lidt mere forsigtigt til værks denne gang, men jeg tror at vi får stor glæde af Franco Mastantuono. Ligesom jeg fortsat har stor tillid til Endrick.

​Medmindre jeg har set forkert, så har Mastantouno kun spillet én kamp for Argentinas A landshold, så det synes jeg ikke gælder som at være en nøglespiller for dem.

Han fik seks minutter for dem kan jeg se på Transfermarkt.

Jeg savner Pepe :(
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Madridista02.

10 måneder 1 uge siden #16 af Siempre Madrid

Madridista02 post=187396 skrev:

Siempre Madrid post=187395 skrev: ​Jeg tror ikke, at man skal undervurdere, at han som blot 17-årig er blevet nøglespiller på et af de største hold i Sydamerika og er på et af de stærkeste argentinske landshold nogensinde.

​Medmindre jeg har set forkert, så har Mastantouno kun spillet én kamp for Argentinas A landshold, så det synes jeg ikke gælder som at være en nøglespiller for dem.

​Hvis du læser rigtigt efter, så skriver jeg, at han er nøglespiller for RIVER PLATE. Og at han er på et af de stærkeste landshold i Sydamerika. Her er han ganske rigtigt ny, men der er ikke noget, der tyder på, at han ikke er kommet for at blive. Og så blev han faktisk den yngste spiller nogensinde til at få debut på Argentinas landshold.

Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
10 måneder 1 uge siden #17 af Madridista02

Siempre Madrid post=187397 skrev:

Madridista02 post=187396 skrev:

​Hvis du læser rigtigt efter, så skriver jeg, at han er nøglespiller for RIVER PLATE. Og at han er på et af de stærkeste landshold i Sydamerika. Her er han ganske rigtigt ny, men der er ikke noget, der tyder på, at han ikke er kommet for at blive. Og så blev han faktisk den yngste spiller nogensinde til at få debut på Argentinas landshold.

​Læste det som om at han var nøglespiller for River og det Argentinske landshold. Men det er rigtigt, han har fået seks minutter for dem som 17 årig. Der er mange spillere der bliver de yngste debutanter nogensinde, men som falder helt igennem efterfølgende, Moukouko for at nævne en hurtigt.

Jeg savner Pepe :(

10 måneder 1 uge siden #18 af Siempre Madrid
​Og den risiko har han naturligvis. Men jeg synes mere, at pilen peger i den anden retning. Han viser stor modenhed, han er nøglespiller i River Plate og så har Real Madrid - må man formode - en skræddersyet plan til ham. Det er i hvert fald min antagelse, når Xabi Alonso var den direkte årsag til, at han endte med at vælge Real Madrid.

Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

10 måneder 1 uge siden #19 af DeLaRed

Al-Andaluzz post=187389 skrev: Det bliver spændende at se hans niveau, men er jeg den eneste, der tvivler på, at han bare uden videre glider ind i startopstillingen, som der lægges op til?

Og passer han overhovedet ind i det system, som Alonso vil spille? Han passer vel primært ind i en 4-3-3, som vi ikke har haft så stor succes med på det seneste og så er vi ude i, at vi har endnu en spiller, som hentes til klubben med henblik at spille en position, som ikke er hans naturlige?

​Nu må vi se hvad Alonso´s plan er, men Franco giver os den bedste mulighed for en 433 vi har haft siden Bale forlod klubben, det ville så forhåbentlig også skubbe Trent lidt længere tilbage på banen, hvor han kan bruge sin kvalitet i de lang aflevering bedre og så ikke bliver så udstillet rent defensivt, omend jeg uanset hvad ikke er helt tyg ved ham i en 4-mands bagkæde.

Jeg tror dog at det er lang mere plausiblet at Alonso vil bygge videre på den succes han havde med 532/3142 opstillingen under CWC. Og her skal man ikke undervurdere Franco´s kvaliteter op igennem midten af banen, så bedste gæt er at han skal kæmpe med Brahim om at dække Bellinghams plads når han ikke er på banen.

Det store spørgsmåls tegn ved ham er imo om han kan overskue det defensive arbejde (som Xabi forhåbentligvis fortsætter med at forlange af alle), eller om ham bliver en Rodrygo 2.0 der kun gider at løbe med bolden i fødderne! Vi så begge versioner af ham under CWC, men hvilken version møder op i Madrid?

Donde está la biblioteca?

10 måneder 1 uge siden #20 af Fondo_Sur
De kommer ikke som perfekte spillere fra dag 1, når de er så unge. 

Mastantuono virker ikke så stærk uden bold, ligesom Endricks problem er, at han stoppede med at vokse som 15 årig(?).

Bare fordi de har været betragtet som de største talenter i verden, så er der meget langt fra at spille mod ungdomsspillere i Sydamerika til at spille Champions League. De sydamerikanske spillere er typisk heller ikke trænet i possession fodbold eller presspil så godt som spillere fra de bedste akademier i Europa.

Men derfor er der stadig tale om kæmpe talenter. Det kræver bare tid for dem at vende sig til spillet, hvilket vi især så med Vinicius - og stadig har udfordringer med. Og det samme gør sig vel gældende for Güler, der først rigtig nu får forløst sit potentiale.

Mastantuono virker bare, ja, meget moden i sit spil, så kan godt se ham spille med det samme. Der er bare det med presspillet… håber han har noget argentinsk fighter instinkt i sig.
Sidste redigering: 10 måneder 1 uge siden ved Fondo_Sur.

9 måneder 4 uger siden #21 af Kasillas
​Både Javier Saviola og River Platas ungdomsdirektør (eller noget) siger uafhængigt af hinanden, at Mastantuone mere ligner James i spillestil end Lamine Yamal.

Han har spillet som 10'er, som var hans naturlige position, inden man rykkede ham til højresiden.

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum