Optakt: Real Madrid – Villarreal, LaLiga, 8. spillerunde
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Det skubber så Mastantuono ud. Dog spiller vi så mange kampe at jeg tænker der kommer små rotationer næsten hver gang og her er han blandt de første.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
DeLaRed post=188660 skrev: Skuffet over at Franco hænger så langt oppe på banen når resten af holdet er nede at forsvare, hvis han er træt så er det bare ud med ham, hvis ikke, så kom igang knægt!
Han har vel ret beset været vores bedste defensive spiller blandt de offensive typer på banen. Næsten altid nede og forsvare. Han må have været træt. Har sjældent set en sydamerikaner kommer til Europa med sådan et arbejdsiver. Vel og mærke af de unge offensive talenter.
- Platin bruger
-
Dejligt at se Vini laver sjov med modstanderne. Friendly rivalry. Give hånd og grine med dem. Også dejligt at se han viser lidt på banen igen. Rigtig træls at se hans film der gav gult = rødt til Villarreal.
Mbappé har været verdens bedste spiller i denne sæson. Fjorten mål i ti kampe.
Er der nogen der ved hvem vores målmand er i denne sæson?
- Platin bruger
-
Alonso gør det forhåbentlig klart for spillerne at det er Mbappé der tager dem i denne sæson. Han kunne vel også se at det var endnu et dårligt udført straffespark.
Satme farligt at give Vini et straffe for at give ham selvtillid, kunne sagtens have haft modsatte effekt. Håber ikke han får lov igen.Estadio Santiago Bernabéu post=188686 skrev: Nåh ja.. jeg håber Vini fik lov til at sparke et enkelt straffe lidt ala Cristiano giver en til Benzema.. for at tanke selvtillid.
Alonso gør det forhåbentlig klart for spillerne at det er Mbappé der tager dem i denne sæson. Han kunne vel også se at det var endnu et dårligt udført straffespark.
Frygter bare, at holdets balance ryger, for uden Mastantuono eller Diaz mangler vi en energisk spiller med og uden bolden på højre kanten. Den der asymmetriske opstilling er noget, jeg troede hørte Ancelotti-tiden til, og jeg fik i den grad en slem deja vu, da jeg så startopstillingen i derbyet mod Los Colchoneros.
Bellingham giver virkelig meget til holdet. Han har ikke den samme flødefod som Arda, men han er godt nok en to-vejs spiller, der kan presse og løbe i feltet. Han kunne meget vel blive en åbenbaring under Xabi Alonsos Real Madrid efter landskampspausen.
Er det ikke bare en 4-4-2 diamant vi går over til? Tchouameni på 6'eren, Valverde og Güler som 8'ere og Jude som 10'er. Så skal backerne holde bredden. Behøver ikke være asymmetrisk eller hvad?Fondo_Sur post=188688 skrev: Kan godt forstå folk, der mener at Arda skal spille i stedet for Mastantuono, når Bellingham angivenligt vender tilbage i start 11. For Arda ligner en forrygende spiller.
Frygter bare, at holdets balance ryger, for uden Mastantuono eller Diaz mangler vi en energisk spiller med og uden bolden på højre kanten. Den der asymmetriske opstilling er noget, jeg troede hørte Ancelotti-tiden til, og jeg fik i den grad en slem deja vu, da jeg så startopstillingen i derbyet mod Los Colchoneros.
Bellingham giver virkelig meget til holdet. Han har ikke den samme flødefod som Arda, men han er godt nok en to-vejs spiller, der kan presse og løbe i feltet. Han kunne meget vel blive en åbenbaring under Xabi Alonsos Real Madrid efter landskampspausen.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tænker at når Vini og Mbappé trækker til venstre, hvad de jo gør, er der en asymmetri, hvis man ikke har en på højreflanken, der også kan angribe. Det gør dem umiddelbart for nemme at dække op.