Optakt: Getafe - Real Madrid, LaLiga, 9. spillerunde
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Jeg slagter ikke Jude. Vil gerne have ham tilbage til hans bedste, men hvis opstillingen er sådan så er det bedre med Guler der bag Mbappe og Jude på en anden plads - enten højrekant eller.NachoFernández post=188796 skrev:
Vi skal finde plads til dem begge uden at ødelægge alt det gode ved Bellingham. Der er snildt plads til begge inde bag Mbappe. Bare fordi Bellingham ikke er i omdrejninger endnu, skal han ikke slagtes. Lad os nu hjælpe verdens bedste midtbanespiller tilbage i storform igen.Cristiano7 post=188792 skrev: Guler > Jude på den plads. Jude må ude på højrekant hvis der skal være plads til dem begge.
Guler & Mbappe er en vild duo!
Men Güler skal der selvfølgelig være plads til. Jeg synes, at han er første mand på holdkortet når vi snakker midtbanespillere.
Vi skal have Tchou og Ceballos på midtbanen også.
Håber Alonso finder den rigtige konstellation.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Skuffende præstation. Vi har ikke skabt en skid efter 1-0 målet. Alle vil ind og score selv. Kampen er altså ikke slut når man kun er én pind oppe.
Fucking hell en aften.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Slet... Blev lige så chokeret at jeg tabte hovedet et kort øjeblikMatamoro post=188803 skrev: Vi bliver slagtet mod barca. Vi har kun en midtbanespiller som kan kontrollere spillet og han er skadet
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Jeg henviser ofte til det, men Alonso har sat et system op hvor Carreras nærmest konsekvent træder ind i bagkæden så højre back skubber frem. Hvis vi spiller uden en decideret højrekant så giver det Guler og Bellingham bag Mbappe. Det er lidt det jeg mener. For vi skal have dem begge derind. Mastantuono har også i nogle kampe gledet derind. Så kan du godt smide Guler eller Jude derud, men det ville i så fald give mest mening med Güler til højre pga Bellinghams presspil og løbepensum.Cristiano7 post=188801 skrev:
Jeg slagter ikke Jude. Vil gerne have ham tilbage til hans bedste, men hvis opstillingen er sådan så er det bedre med Guler der bag Mbappe og Jude på en anden plads - enten højrekant eller.NachoFernández post=188796 skrev:
Vi skal finde plads til dem begge uden at ødelægge alt det gode ved Bellingham. Der er snildt plads til begge inde bag Mbappe. Bare fordi Bellingham ikke er i omdrejninger endnu, skal han ikke slagtes. Lad os nu hjælpe verdens bedste midtbanespiller tilbage i storform igen.Cristiano7 post=188792 skrev: Guler > Jude på den plads. Jude må ude på højrekant hvis der skal være plads til dem begge.
Guler & Mbappe er en vild duo!
Men Güler skal der selvfølgelig være plads til. Jeg synes, at han er første mand på holdkortet når vi snakker midtbanespillere.
Vi skal have Tchou og Ceballos på midtbanen også.
Håber Alonso finder den rigtige konstellation.
Jeg vil dog mene at Güler kan det samme som Ceballos og mere til selvom Ceballos er lidt bedre defensivt. At styre spillet gør Güler bedre, selvom Ceballos færdigheder i forhold til at holde flow i spillet bestemt ikke må undervurderes.
Ceballos ville nok alligevel ikke starte mod barca. Vi har Güler, som er ved at vokse på mig. Endnu en assist. Det er ikke tilfældigt.Matamoro post=188803 skrev: Vi bliver slagtet mod barca. Vi har kun en midtbanespiller som kan kontrollere spillet og han er skadet
Vi er topholdet. Det tror jeg heller ikke er tilfældigt, så jeg er optimistisk på et fint resultat.
Noget siger mig at han starter med Bellingham inde og Arda på bænken pga Bellingham har et større navn.
Selvom Arda er i meget bedre form og klikker meget godt sammen med Mbappe
Mon ikke Mastantuono ryger på bænken.mohbar post=188809 skrev: Håber at Alonso starter med både Bellingham og Arda til Classico.
Noget siger mig at han starter med Bellingham inde og Arda på bænken pga Bellingham har et større navn.
Selvom Arda er i meget bedre form og klikker meget godt sammen med Mbappe
Ville være nemt. Så har han heller ikke imponeret mere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Det er dog ikke uforståeligt at getafe spiller fodbold som de gørz de har 0 chancer for at tage point på andre måder med de spiller og det budget de har, kunne være rart med en bedre fordeling af penge i ligaen og derved også mindre af den slags kampe her
Rodrygo
Han havde en dårlig kamp, og det er ærgerligt har ikke bliver pillet ud for brahim eller Vini i stedet for mastantuono.
Midtbanen
Er som i alle siger tydeligt at vi mangler en der kan spille bolden rundt etc. Er jo også en mærkelig ide at skulle med de 3 vi gør i dag imod Getafe. Kunne lige så godt have kørt bellingham guler camawinga/tchou
Vini
Han viser i dag at han kan vende en kamp på mange måder. Jeg synes det kunne være interessant at høre hvad de danske kommentatorer havde ar sige til ham. Der hvor jeg så kampen anerkendte de han for den klasse spiller han er,.samtidigt med at de nævnte hvor mental stærk man skal være for at tage alt det pis han får kastet i nakken konstant fra modstandere, fans, dommere, "eksperter", kommentatore og alt det andet skrald der får lyttetis i og omkring professionel fodbold, selv fucking folk der skal repræsentere ligaen kalder ham jo en abe og en provokatør. Det er hjernedødt at tænke på synes jeg. Stolt af ham som person og spiller
Forsvar
Solid indsats, bortset fra til sidst..klasse redning af Courtois
3 point er vigtigt i den her kamp..det er sådan nogen point der bestemmer mesterskabet sidst på sæsonen.
Så står den på Barca snart og der er en snært af optimisme fra min side.
Jeg håber selvfølgelig vi smadrer den klub..
Der er ikke noget værre end at tabe til den flok cirkus folk. korrupt helt fra toppen, totalt til grin hvordan de styrer deres klub økonomisk og andet. Det er.mif uforståeligt at folk køber det image de smider ud, burde jo tydeligt for enhver at det er en lort med guld på..men når man hører alle danske og engelske tv folk konstant kysse deres røv er det måske ikke mærkeligt
The world knows that i am a madridista by heart
White until the death