Optakt: Real Madrid - Barcelona, LaLiga, 10. spillerunde

9 måneder 2 dage siden #61 af -#7-
Komplet håbløst barnligt af Vinicius. Hvor er det dumt og egoistisk at opføre sig sådan. 

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 2 dage siden #62 af Bismo
Bænk Vini i de næste 5 kampe. Total idiot.

9 måneder 2 dage siden #63 af Realex
​Jeg hader at det er Tchouameni, der skal slå den afgørende stikning i dybden til Mbappe.

9 måneder 2 dage siden #64 af Jaetinh
Amen jeg fatter slet ikke den beslutning. Der er jo absolutet ingen grund til at Vini skal ud allerede på dette tidspunkt wtf. Fatsvag beslutning af Alonso.

9 måneder 2 dage siden #65 af MR 800M84571C
​Kom nu ud af den offside, Mbappé! Der er så åbent, når vi generobrer højt, men hvis vi ikke kan stikke den til vores farligste mand med det samme, kan det jo være nærmest ligegyldigt... 😑

9 måneder 2 dage siden #66 af longwind
Vinicius er simpelthen en skændsel med sin opførsel
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

9 måneder 2 dage siden #67 af elle44
Tillykke til alle, perfekt taktisk kamp. Vi er fucking tilbage
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, El Siete, Dragam, Ramos4

9 måneder 2 dage siden #68 af Ramos4
Barca burde have skiftet Yamal ind. Vanvittigt at holde ham ude af hele kampen.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Realex, Estadio Santiago Bernabéu, MR 800M84571C, WhiteHope

9 måneder 2 dage siden #69 af Lars1991
​Real Madrid (4.02) 2-1 (1.15) Barcelona

Det nærmest lidt skuffende at vi ikke får flere mål, men man kan vel dårligt brokke sig. En god og super fortjent sejr. Og nogle af de bange anelser efter Atletico kampen er væk igen! 

Vini skylder en undskyldning både til holdet og offentligt. En ellers rigtig god kamp (og især første halvleg) af ham.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete, Dragam, Ramos4

9 måneder 2 dage siden #70 af Ramos4
Eneste negative for mig: Vi skal score mere. Det er ikke godt nok at have en xG på 4 og så kun lige score 2.

Mange positive ting. Xabi ramte rigtigt med opstillingen og min bekymring blev gjort til skamme. Vi pressede højt når det var nyttigt og trak os og var solide når det var nødvendigt.

God tænding. Men ingen var overtændte. Spillerne var opsatte og det overraskede mig faktisk lidt.

Så Xabi brillierede både taktisk og ved at sætte spillerne perfekt op. Kæmpe ros. Selvom vi spiller lidt for direkte i 2. halvleg igen-igen for min smag. Men det er småting.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur, El Siete, Dragam

9 måneder 2 dage siden #71 af NachoFernández
​Fordelt på spil og chancer var det fuldt fortjent og et meget stort step fremad i forhold til sidste sæson. Især det faktum at vi ikke blotter os fuldkommen og giver kæmpe åbenlyse muligheder væk. Det sker endda selvom vi presser allerede fra målsparket med 5-6 mand helt fremme. Det synes jeg er meget positivt. Og så var der stor taktisk disciplin når de så kom igennem presset. 
Vi slipper lidt kontrol til sidst men de bliver aldrig helt farlige når vi står i den lave blok. 

Meget stor ros til Alonso for at sætte det perfekt sammen. Der var en bruger der dømte ham færdig i løbet af sæsonen inden kampen og det skriger jo bare til himlen :) 

Jeg var lidt undrende overfor beslutningen om at starte med Camavinga, men det var jo også bare sat helt perfekt og han lykkedes på stort set alle parametre. Imponerende at han holdt så længe. Jude fra højre når vi havde bolden var også rigtig godt set. Jeg synes det var forfriskende at vi faktisk kunne angribe fra begge sider, så jeg håber det giver noget inspiration fremadrettet at vi ikke behøver lægge alle til venstre. 

Ærgerligt at Vinicius sikkert stjæler en forside eller to på det stunt. Alonso bestemmer og alle på holdet skal kæmpe for det logo som er på brystet. At man skaber uro i en El Classico når man er foran 2-1 med 15 minutter tilbage, er sgu ikke okay og jeg håber og forventer at han undskylder offentligt. 
Ellers bliver det spændende at se efterspillet. Kan Alonso undgå at sende et signal i så fald, hvis der ikke kommer et statement? Indskiftningen af Rodrygo gav absolut ingenting og Vinicius spillede en god kamp, men det er fuldstændig underordnet. Vi har råbt og skreget på en træner med et system og en åben konkurrence hvor præstationerne tæller mere end populariteten, og derfor må man ikke se for let på dette.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

9 måneder 2 dage siden #72 af Ramos4
lol se lige Mbappés offside igen. Det er ydresiden af hans ene sko der ifølge VAR er offside. Det er jo skandaløst. Der må simpelthen indføres en fejlmargin på sådanne offsides. VAR-vognen kan jo vælge det frame de vil.

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Leveret af Kunena Forum