Optakt: Real Madrid – Valencia, LaLiga, 11. spillerunde

8 måneder 3 uger siden #61 af Lars1991

NachoFernández post=189211 skrev:

Lars1991 post=189203 skrev:

NachoFernández post=189195 skrev: ​Skal man være lidt irriterende og finde et lillebitte hul i osten, så får jeg lidt Bale-vibes på den ufede måde ved Mastantuono i den forstand, at han virker som en blind passager. De andre shiner og det kører, men han har ikke rigtig meldt sig ind og relationelt med det andre er det kun nogle rotationer med Güler der får ham til at ligne en del af holdet. Måske er det en del af taktikken at han skal stå klistret til kanten næsten hele tiden, men der kommer ikke noget fra ham.
Kombineret med sløje indlæg, langsom boldomgang og her til sidst, at han saver den op i knæhøjde på Mbappe i stedet for at give ham den i skoen, så er det ikke imponerende. 

Alonso har en helt overdrevet tiltro til ham indtil videre og det er sådan set fair nok. Jeg håber også, at det er i dag, at han får lov at spille fuld tid. 

Ja, han har været dårlig i dag, men han har trods alt spillet bedre i andre kampe. Han er kun 18 år og helt ny i både klub, land og ja endda kontinent. Calma calma.. det fedt han giver ham så meget tillid. Hvis Ancelotti havde set den her halvleg med ham havde Franco ikke set banen igen i flere måneder.

​Jeg synes sgu det har været en lunken omgang indtil videre i denne sæson for ham. Men bortset fra det har du helt ret. Vi skal være tålmodige med ham. Han er købt af en grund og han bliver også udtaget til det argentinske landshold af en grund som blot 18-årig. Jeg venter meget gerne lidt endnu på at se hvorfor. 

Jeg er helt enig i at han ikke har imponeret stort indtil videre, men synes stadig han har vist hvad det er han kan.
Jeg ser hans store styrker i hans intensitet, energi og ukuelighed. Stort løbepensum. Det altså noget Fermin og Gavi har formået at lave en karriere på ovre i Barcelona, det svært at se hvor meget andet de egentlig bringer haha. I Francos tilfælde er de styrker især guld værd når man spiller sammen med Mbappe og Vini.
Derudover er det også tydeligt at han har et vildt venstre ben, selvom han kun sådan rigtigt har fået vist det på dødbolde so far.

Hans svagheder synes jeg er hans fysik. Han mangler noget styrke, han bliver viftet for lidt væk, når det egentlig ligner han har driblet forbi en. Og så har han heller ikke en imponerende fart. Han mangler noget styrketræning.
Så mangler han også noget i sin timing og beslutningstagen. Det tænker jeg han kan få med mere erfaring.

Teknikken er lidt op og ned. Det minder _lidt_ om Vini, hvor der er mange tekniske fejl, men også en høj flair, hvor han kan gøre det uventet.
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 måneder 3 uger siden #62 af mohbar
​godt Arda blev skiftet ud efter han slog sin ankel. Vi ser også en tydelig forskel på vores sammespil 1. Halvleg kontra 2. Halvleg 

8 måneder 3 uger siden #63 af NachoFernández

Lars1991 post=189214 skrev:

NachoFernández post=189211 skrev:

Lars1991 post=189203 skrev:

NachoFernández post=189195 skrev: ​Skal man være lidt irriterende og finde et lillebitte hul i osten, så får jeg lidt Bale-vibes på den ufede måde ved Mastantuono i den forstand, at han virker som en blind passager. De andre shiner og det kører, men han har ikke rigtig meldt sig ind og relationelt med det andre er det kun nogle rotationer med Güler der får ham til at ligne en del af holdet. Måske er det en del af taktikken at han skal stå klistret til kanten næsten hele tiden, men der kommer ikke noget fra ham.
Kombineret med sløje indlæg, langsom boldomgang og her til sidst, at han saver den op i knæhøjde på Mbappe i stedet for at give ham den i skoen, så er det ikke imponerende. 

Alonso har en helt overdrevet tiltro til ham indtil videre og det er sådan set fair nok. Jeg håber også, at det er i dag, at han får lov at spille fuld tid. 

Ja, han har været dårlig i dag, men han har trods alt spillet bedre i andre kampe. Han er kun 18 år og helt ny i både klub, land og ja endda kontinent. Calma calma.. det fedt han giver ham så meget tillid. Hvis Ancelotti havde set den her halvleg med ham havde Franco ikke set banen igen i flere måneder.

​Jeg synes sgu det har været en lunken omgang indtil videre i denne sæson for ham. Men bortset fra det har du helt ret. Vi skal være tålmodige med ham. Han er købt af en grund og han bliver også udtaget til det argentinske landshold af en grund som blot 18-årig. Jeg venter meget gerne lidt endnu på at se hvorfor. 

Jeg er helt enig i at han ikke har imponeret stort indtil videre, men synes stadig han har vist hvad det er han kan.
Jeg ser hans store styrker i hans intensitet, energi og ukuelighed. Stort løbepensum. Det altså noget Fermin og Gavi har formået at lave en karriere på ovre i Barcelona, det svært at se hvor meget andet de egentlig bringer haha. I Francos tilfælde er de styrker især guld værd når man spiller sammen med Mbappe og Vini.
Derudover er det også tydeligt at han har et vildt venstre ben, selvom han kun sådan rigtigt har fået vist det på dødbolde so far.

Hans svagheder synes jeg er hans fysik. Han mangler noget styrke, han bliver viftet for lidt væk, når det egentlig ligner han har driblet forbi en. Og så har han heller ikke en imponerende fart. Han mangler noget styrketræning.
Så mangler han også noget i sin timing og beslutningstagen. Det tænker jeg han kan få med mere erfaring.

Teknikken er lidt op og ned. Det minder _lidt_ om Vini, hvor der er mange tekniske fejl, men også en høj flair, hvor han kan gøre det uventet.

​Det kan jeg godt være med på. Vi ved at han arbejder hårdt og vores pres er rigtig fint med ham på banen. 

Jeg håber at han vil begynde at blande sig noget mere. Hun forsøgte han lige med et dybdeløb over i Vinis side og det kunne jo være noget af det. Der blev han rigtig nok bare spist pga fysikken. Han er startet en del bedre i 2. halvleg synes jeg og han kommer også en del mere ind i mellemrum. Det taler heller ikke til hans fordel at spillet er meget centreret mod venstre selvom den del er blevet bedre og han ville nok også profitere af at kunne linke op med Mbappe og Jude i højere grad. Så jeg håber, at han søger dem lidt ekstra. 

Men overall helt enig: Der er sjældent tålmodighed i Real Madrid men det skal der være når man smider en 18-årig sydamerikaner for løverne og det er også betryggende at Alonso helt tydeligt har peget på ham som en del af hans system og så holder fast i det. Det betyder at der er en plan for ham som er mere gennemarbejdet end at man håber at man kan forløse et stort talent.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

8 måneder 3 uger siden #64 af Ramos4
Ingen Trent. Bum bum bum. Han får jo nok ikke ligefrem comeback på Anfield.

Valverde spiller jo også som en fremragende back, så han bliver svær at slå af.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

8 måneder 3 uger siden #65 af Bismo
Bruh. Det er vildt at se hvor hurtigt vi vinder bolden tilbage efter boldtab.

8 måneder 3 uger siden #66 af DeLaRed
Carreras…av av av et mål!!

Donde está la biblioteca?

8 måneder 3 uger siden #67 af -#7-
​Prøv da at slap af Carreras. 

DC19

8 måneder 3 uger siden #68 af Ramos4
Nu hvor Endrick lige satte to spillere ganske let, rejser det jo spørgsmålet: Hvis han virkelig er den næste store ting; hvor dælen skal han spille henne?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 8 måneder 3 uger siden ved Ramos4.

8 måneder 3 uger siden #69 af Ramos4
Højre kant måske?

8 måneder 3 uger siden #70 af elle44
Dejligt med en lussing til Valencia. Føles lidt fladt da det hurtigt gik op for dem at de var chanceløse.

8 måneder 3 uger siden #71 af MR 800M84571C

Ramos4 post=189205 skrev:

MR 800M84571C post=189204 skrev: ​De der slatne tilløb til straffespark, altså... 😑
Det kan simpelthen ikke passe, at vi ikke har en eneste spiller i truppen, der bare kan løbe til bolden og sparke den knaldhårdt ud i sidenettet ni ud af ti gange!
🤬

​Det...har vi. Han har nummer 10 på ryggen.

​...bare ikke lige mod Barca, hvor han præsterede et lige så slattent tilløb...
Jeg kunne bare godt tænke mig, at vi også kunne score på de straffespark, hvor målmanden går til den rigtige side - uden at det er rent held.
Men i dag gik det jo heldigvis altsammen!

8 måneder 3 uger siden #72 af Ramos4
Tænker generelt Mbappé sparker ret sikkert. Han har en fin statistik.

Sidste sæson tror jeg det sad i ham, at han var ny i klubben og at de var tre-fire spillere om at deles om ansvaret for at sparke.

Mbappé skal bare sparke hver gang. Hver eneste. Hvis vi får et og han ikke er på banen, må vi skifte ham ind.

Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum