Optakt: Real Madrid – Celta Vigo, LaLiga, 15. spillerunde

7 måneder 3 uger siden #133 af elle44
Slagt de hellige køer!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 3 uger siden #134 af elle44

Lars1991 post=190419 skrev: ​Vi spiller egentlig bedre efter det røde kort. Det helt sindssygt vi ikke scorer. Jeg tæller 4 virkelig store chancer, alle brændte. Jeg tænker en xg på i hvert fald over 2, men 0 mål.

Men det også ærgerligt at vi kan se hvordan holdet kan spille når det er tændt som efter det røde kort. Hvorfor gør vi ikke det fra starten af? Så kører vi Celta over.

Ja xg på 2,3 omkring 0,3 mindre end barcas  i går hvor de scorer 5 mål… 

7 måneder 3 uger siden #135 af Cristiano7
Jeg er træt af at der snakkes om et trænerskift.

Som om det hjælper haha.

Problemet er TRUPPEN - der mangler nye spillere som vil Alonso.

Vini og Rodrygo skal væk.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Dragam

7 måneder 3 uger siden #136 af Ramos4

Lars1991 post=190409 skrev: ​Jesus christ en dommer. Det en af dem der kommer på Bernabeu og har besluttet sig for ikke at være hjemmebane dommer og så går alt for meget den anden vej. Hold nu kæft et lavt niveau.

​De spanske dommere er de bedst betalte i verden. FIFA havde udtaget 0 af dem til Klub VM. Ikke én blev det plads til ud af 32 dommere. Makes you think.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Fondo_Sur

7 måneder 3 uger siden #137 af Fondo_Sur

Lars1991 post=190419 skrev: ​Vi spiller egentlig bedre efter det røde kort. Det helt sindssygt vi ikke scorer. Jeg tæller 4 virkelig store chancer, alle brændte. Jeg tænker en xg på i hvert fald over 2, men 0 mål.

Men det også ærgerligt at vi kan se hvordan holdet kan spille når det er tændt som efter det røde kort. Hvorfor gør vi ikke det fra starten af? Så kører vi Celta over.

​Det vil spiller-mafiaen ikke gå med til. Det må også være pinligt for Alonso at have gået så meget på kompromis. Et ret fortjent nederlag.
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Fondo_Sur.

7 måneder 3 uger siden #138 af Ramos4

elle44 post=190421 skrev: Slagt de hellige køer!

​Præcis. Noget skal der ske. Vi kan ikke komme videre hvis ikke der slagtes en hellig ko eller to.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

7 måneder 3 uger siden #139 af Matamoro
Xabi er færdig. Om en måned hedder træneren Solari.

7 måneder 3 uger siden #140 af longwind
Som så mange gange før drømmer man jo om at de en meritbaseret startellever næste kamp, men det kommer jo ikke til at ske. Hvis jeg var Endrick ville jeg tænke "hvordan kan jeg være værre end det der"
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved longwind.

7 måneder 3 uger siden #141 af El Siete

Ramos4 post=190415 skrev:

longwind post=190413 skrev: Forhåbentlig giver det lidt stof til eftertanke til alle de spillere der tror de kandiderer til ballon d'or men er for fine til at løbe på holdet. Men man tvivler

​Man skulle tro at et nederlag som det her ville give stof til eftertanke hos spillerne. Men det har vi set så mange gange før, at det ikke gør.

​Der er flere af dem der ikke fortjener at bære den trøje, det er til grin at se dem lalle rundt indtil det går op for dem at det nok ikke er så godt hvis de taber. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved El Siete.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

7 måneder 3 uger siden #142 af Cristiano7

Matamoro post=190427 skrev: Xabi er færdig. Om en måned hedder træneren Solari.

​Og Solari bliver fyret måneden efter - fordi han er faktisk ringere end Alonso.

Hvem så? 

Vær nu realistisk. 
Sidste redigering: 7 måneder 3 uger siden ved Cristiano7.

7 måneder 3 uger siden #143 af Madrid777
Man ved næsten ikke hvad man skal gøre af sig selv. Jeg får det fandme fysisk dårligt af at se den her flok spillere bære den hvide trøje. Det er til grin at man først begynder at presse og vise lidt vilje når man er bagud og har fået et rødt kort. Det er en rådden kultur, som en anden også skrev tidligere. Den rette kultur og god trupsammensætning vil ALLE dage slå at have "de bedste spillere på banen" og den falder tilbage på ledelsen. Det var ikke meget modgang vi skulle opleve før hele lortet væltede. Godnat for nu, for hvor er jeg dog træt af at sidde og se på det her uge efter uge.

7 måneder 3 uger siden #144 af Bismo

Cristiano7 post=190416 skrev:

mohbar post=190414 skrev: Ind med Mourinho så vi kan få indsprøjtet noget Testosteron ind på det her latterlige queer hold

​Mourinho holder ikke til det her. Han er over the hill og bliver fyret et par måneder efter. 

Drop nu mourinho. 

​han ville være fin at få ind i et halvt års tid så man kan få slagtet nogle hellige køer. Xabi har desværre ikke formatet til at sætte sig igennem hverken overfor ledere og spillere. 

Skulle have kæmpet mere for Zubi eller en anden spilstyrer på midtbanen i sommers. Skulle have sat sig mere igennem overfor Vini efter Barca og gjort ham til et eksempel. Skulle generelt bare have turdet at bænke svage spillere. I stedet virker det til, at der gik alt for meget politik i den, og i sidste ende bliver der ham, som alligevel kommer til at fremstå som syndebuk. Virkeligt skuffende .

Leveret af Kunena Forum