- Forum
- Madridista.dk
- Nyheder
- Tchouaméni før City-opgøret: ”Det er ikke muligt at fortsætte sådan – vi må gøre det bedre på banen”
Tchouaméni før City-opgøret: ”Det er ikke muligt at fortsætte sådan – vi må gøre det bedre på banen”
Det kan man da godt diskutere, jeg vil dog mene at han var ved at blive træt og hans defensive indsats afspejlede dette. Men det skal da på ingen måder give den mindste anledning til at retfærdiggøre den reaktion fra Vini.madrid2000 post=190559 skrev:
Reaktionen var dum, men det var også en absurd dum udskiftning, da Vini havde gang i en af hans bedre kampe.elle44 post=190558 skrev: Selvfølgelig kan man pege fingre ad enkelte spillere. Bevares Vini er ikke den eneste der gør det dårligt, men at han samtidig opfører sig som han gjorde ved udskiftningen og ovenikøbet har den frækhed at kræve 30 mio om året, ja så sætter man sgu sin røv i klaskehøjde.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Fordi han efter at have spillet lort i så lang tid, tror at han kan stige €10m i løn. Det er jo dét det handler om for fanden. Ikke pengene i sig selv.madrid2000 post=190560 skrev: Hvor meget fortjener fodboldspillere i løn? Hvorfor er folk forarget over 30 mio til Vini? Jeg synes selv 5 mio er for meget. Hvis Perez ikke vil betale må Vini finde et andet sted at spille bold. Længere er den ikke.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Meget enig i det her. Vi kan da hurtigt blive enige om at der er alt for mange penge i fodbold, men kun at fokusere på én spillers vanvittige løn fremstår temmelig ensidigt. Hvorfor taler vi ikke om at Alaba er en af de højst betalte spillere i truppen. Hvor meget har han egentlig leveret?. Det taler vi ikke om fordi det i sidste ende er et mellemværende mellem Alaba og Perez. Sådan burde det selvfølgelig også være for Vinicius.madrid2000 post=190560 skrev: Hvor meget fortjener fodboldspillere i løn? Hvorfor er folk forarget over 30 mio til Vini? Jeg synes selv 5 mio er for meget. Hvis Perez ikke vil betale må Vini finde et andet sted at spille bold. Længere er den ikke.
- NachoFernández
- Platin bruger
-
Samtidig gribes der ud efter stråmænd om at der herinde skulle have været racistiske toner mod Vinicius
At Vinicius pga noget om tilbageløb er blandt de bedste pressere er jo også fuldkommen vanvittigt at postulere når alle kan se ar han svigter holdet når der skal arbejdes kollektivt
Der bliver grebet den ene stråmand efter den anden. Det har det sidste stykke tid været som om at der kører en test på hvor sindssyg man kan fremstille sig selv på et debatforum og derfor føler jeg med jer der fortsat taler for døve ører.
Nu bliver det igen lidt ufrivilligt komisk. Man beskylder mig for at bruge en stråmand mens man lige hiver en stråmand frem. Jeg har på intet tidspunkt nævnt at folk herinde var racistiske over for Vinicius. Jeg har skrevet at folk herinde hader Vinicius lige så meget som Valencias og Atleticos fans. Det er ret nemt at påvise. Man kan jo bare se hvad folk kalder ham: "Klam, maddike, mide" bare lige for at nævne tre hurtige. Men det er ikke ensbetydende med at folk er racister. Jeg tror i øvrigt heller ikke at Atleticos og Valencias fans over en bred kam er racister. De kan bare ikke lide Vinicius og det er fair nok. Det er bare mærkeligt at folk har lige så stærke anti-følelser over for en Real Madrid spiller på en fanside af Real Madrid.NachoFernández post=190566 skrev: Jeg føler med jer der insisterer på at tale videre for døve ører. Ingen har brokket sig over hvad Vinicius tjener. Kun nævnt at han snart har udløb og at hans lønkrav kontra bidrag er helt off. Ligesom med Alaba kan man ikke være sur over at nogle er gode til at sikre gode aftaler.
Samtidig gribes der ud efter stråmænd om at der herinde skulle have været racistiske toner mod Vinicius
At Vinicius pga noget om tilbageløb er blandt de bedste pressere er jo også fuldkommen vanvittigt at postulere når alle kan se ar han svigter holdet når der skal arbejdes kollektivt
Der bliver grebet den ene stråmand efter den anden. Det har det sidste stykke tid været som om at der kører en test på hvor sindssyg man kan fremstille sig selv på et debatforum og derfor føler jeg med jer der fortsat taler for døve ører.
Så hvis dét er det helt store kritikpunkt, så er jeg enig. Man skal altid gå efter fodboldspilleren og ikke personen bag. Og det tænker jeg også 99% af fans gør herinde. Eller lad os bare sige 90%. Hvis jeg får skrevet at Vini ligner en komplet idiot, så er det jo kun i professionelt øjemed jeg mener. Udelukkende som fodboldspiller.
Hvis det er de sidste 10% du er efter, så fair nok.
Hvis man køber præmissen om, at 90-99% af os kritiserer Vini som fodboldspiller, så er det jo spændende at snakke om hvorfor lige netop han får så meget kritik.
Vi har alle sammen forskellige årsager tænker jeg. Kritkken af en spiller som Lucas Vasquez er forskellig fra kritikken af Vinicius. En spiller er ikke forpligtet over evne og kan jo ikke gøre for at han er dårlig. Kritikken af Lucas V. har vel været en kritik af, at man har haft en sådan spiller i truppen. Altså en kritik af klubledelsen i sidste ende.
Vini Jr. derimod er ikke en dårlig spiller, men træffer en uendelig række dårlige valg. Det er dét jeg harcelerer imod.
Folk ville have Lucas ud af klubben fordi han var dårlig. Folk vil have Vini solgt fordi hans attitude og beslutningstagen er dårlig.
Jeg kritiserer Vini fordi han burde være vores bedste spiller og løfte holdet og levere nærmest hver kamp, som Mbappé f.eks. gør det eller Cristiano gjorde det. Det er det jeg forventer af en spiller, der altid opildner publikum, forlanger en så stor løn og som selv mener han burde vinde Ballon d'Or. Og fordi han jo har vist, at hans niveau *kan* være vanvittigt højt.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Jeg kan vitterligt ikke forstå, du synes det er mærkeligt. Vini har SÅ mange sider, der er svære at holde af. Og når man ikke præsterer på banen, så er der jo intet der kan retfærdiggøre det. Hvori ligger det mærkelige?
Cristiano Ronaldo havde ved Gud også mange dårlige sider, og folk påpegede det også herinde, men hans vanvittige præstationer gjorde at man fandt sig i det for det meste.
Vini har også en masse irriterende sider. Forskellen er bare at hans præstationer ikke kan gøre op for det.
Han filmer
Han bruger al for megen energi på infight med publikum/dommeren/modstanderne
Han opførte sig tåbeligt efter sin udskiftning i El Clasico
Han sagde med vilje ikke undskyld til trænerteamet
Hans fodbold IQ er vanvittig lav
Take your pick.
Jeg var en af dem der også havde det meget svært med at have cristiano i klubben af samme årsag. Han var simpelthen den dårligste holdkammerat man kunne forestille sig - kan stadig huske den friløber higuain fik, hvor han er ved at runde målmanden, og cristiano så løber ind i ham, så higuain mister bolden, og så skælder Cristiano ham ud efterfølgende... virkelig giftig person.Ramos4 post=190569 skrev: "Det er bare mærkeligt at folk har lige så stærke anti-følelser over for en Real Madrid spiller på en fanside af Real Madrid."
Jeg kan vitterligt ikke forstå, du synes det er mærkeligt. Vini har SÅ mange sider, der er svære at holde af. Og når man ikke præsterer på banen, så er der jo intet der kan retfærdiggøre det. Hvori ligger det mærkelige?
Cristiano Ronaldo havde ved Gud også mange dårlige sider, og folk påpegede det også herinde, men hans vanvittige præstationer gjorde at man fandt sig i det for det meste.
Vini har også en masse irriterende sider. Forskellen er bare at hans præstationer ikke kan gøre op for det.
Han filmer
Han bruger al for megen energi på infight med publikum/dommeren/modstanderne
Han opførte sig tåbeligt efter sin udskiftning i El Clasico
Han sagde med vilje ikke undskyld til trænerteamet
Hans fodbold IQ er vanvittig lav
Take your pick.
Iøvrigt er jeg enig i alle dine punkter omkring Vinicius. Det værste ved alt Vinicius film er næsten, at udover at han gør det alt for meget, så er han virkelig dårlig til det... græmmes hver eneste gang...
Courtois
Valverde, Asencio, Rudiger, Carreras
Mastantuono, Tchouameni, Guler
Endrick, Gonzalo Brahim
Så kan Vini, Mbappe og Jude sidde på bænken og tænke over at de når som helst kan erstattes.