Optakt: Talavera - Real Madrid, Copa del Rey, 1/16-finale

6 måneder 3 uger siden #85 af Matamoro
Vi har en stamme af spillere som har bevist sit værd i alle turneringer: Tchouameni, Valverde, Camavinga, Rodrygo, Vinicius, Bellingham, Mbappe. Jeg synes ikke at vi skal revolutionere truppen, men bygge videre på det fundament som har givet så meget succes. Men i stedet for at hente 18 årige overhypede talenter, så bør vi kigge på kvalitetsspilere fra Spanien. Real Madrid kunne have hentet spillere som Merino, Zubimendi, Oyarzabal, måske også Dani Olmo, for flere år siden. Men der var ikke nok hype omkring dem. Alle disse spillere er efter min mening bedre end. Guler og Mastantuono. Så kan man komme med alle mulige statistikker omkring hvor mange chancer Guler har skabt mod småhold. Vi har stadig til gode at se Guler kunne klare sig på højeste niveau. Jeg tror ikke at det kommer til at ske, men hvis det skulle så skal jeg nok holde min kæft omkring ham
Sidste redigering: 6 måneder 3 uger siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 måneder 3 uger siden #86 af Estadio Santiago Bernabéu
​Er det nok for dig hvis han er Real Madrids bedste spiller på banen?

www.managingmadrid.com/real-madrid-cf-la...drid-5-2-real-madrid

6 måneder 3 uger siden #87 af Ramos4

Matamoro post=191175 skrev: Vi har en stamme af spillere som har bevist sit værd i alle turneringer: Tchouameni, Valverde, Camavinga, Rodrygo, Vinicius, Bellingham, Mbappe. Jeg synes ikke at vi skal revolutionere truppen, men bygge videre på det fundament som har givet så meget succes. Men i stedet for at hente 18 årige overhypede talenter, så bør vi kigge på kvalitetsspilere fra Spanien. Real Madrid kunne have hentet spillere som Merino, Zubimendi, Oyarzabal, måske også Dani Olmo, for flere år siden. Men der var ikke nok hype omkring dem. Alle disse spillere er efter min mening bedre end. Guler og Mastantuono. Så kan man komme med alle mulige statistikker omkring hvor mange chancer Guler har skabt mod småhold. Vi har stadig til gode at se Guler kunne klare sig på højeste niveau. Jeg tror ikke at det kommer til at ske, men hvis det skulle så skal jeg nok holde min kæft omkring ham

Jeg skal lige være med: Hvad var det for nogle præstationer der gjorde, at vi skulle hante Dani Olmo? Han havde 4 mål og 5 assist i sæsonen inden Barcelona hentede ham.
Det ville du hellere end at satse på en 20-årig Güler der havde 5 assist efter de første par måneder af denne sæson?

Hvornår præsterer Dani Olmo mod andet end bundhold?

Jeg forstår slet ikke logikken i det her.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Estadio Santiago Bernabéu

6 måneder 3 uger siden #88 af elle44
Altså de eneste der har gjort det godt i de store kampe er vel Courtois og Mbappe. Udover Barca kampen selvfølgelig.

Ellers er der jo ingen der har været gode.

6 måneder 3 uger siden #89 af Estadio Santiago Bernabéu
​Pointen var netop at Arda Güler var vores bedste spiller mod Atlético Madrid. Også bedre end Courtois og Mbappé.

Leveret af Kunena Forum