Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, spansk Super Cup, semifinale
- MR 800M84571C
- Ekspert bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Boldbesiddelse: 55-45
Skud: 22-8
Statistikerne siger det samme som min følelse. Virkelig ringe kamp, men vi vinder på individuel klasse.
Det bliver dog en helt anden kamp imod Barcelona, de er et meget anderledes hold, og jeg synes egentlig vi står bedre til dem. Men de er på samme tid også meget skarpere i feltet, så hvis vi giver ligeså meget plads og ligeså mange chancer som i dag, jamen så kommer vi også til at indkassere flere mål.
Det ærgerligt Mbappe ikke er klar, ham kunne jeg sagtens se score et hattrick imod den Barcelona defensiv. Det bliver noget andet nu :/
Jeg synes man skal være ret optimistisk hvis man ser os vinde den kamp.
Vi har intet koncept. Vini er i elendig form. Rodrygo er ikke højrekant.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sgu da sjovt :D Kunne da være man skulle hyre ham som ekstern konsulent med råd af den kaliberJona post=191557 skrev: Der florere forresten videoer med simeone der under første halvleg råber til Vini at Florentine sælger ham til sommer
www.reddit.com/r/realmadrid/s/ymEYFgURgB
Man glemmer helt hvor vanvittig vores defensiv var i begyndelsen af sæsonen. Der talte man jo om, at Courtois slet ikke havde noget at lave fordi vi ikke indkasserede nogle skud imod os. Bevares, dengang var der dog også et genpres...elle44 post=191563 skrev: Siden seneste barca kamp er vi blevet mindre kontrollerende med bolden, ca. samme evner til at skabe chancer og desværre er vores defensivt faldet helt fra hinanden. Samtidig har Barca flere spillere tilbage fra skader og de sparede nøglespillere mod Bilbao.
Det signalerer i virkeligheden bare, at det lille opsving vi ser nu bare virker som et plaster på et åbent sår. Men man kan jo altid håbe på, at skibet vender igen.
- Cristiano7
- Platin bruger
-
Det ville være vildt hvis kampen mod Barcelona bliver vendepunkt for Vini siden hans famøse reaktion netop mod Barcelona og den efterfølgende formkrise.Ramos4 post=191564 skrev: Vi taber klart på søndag.
Vi har intet koncept. Vini er i elendig form. Rodrygo er ikke højrekant.
Ja, vi var gode defensivt og vi kontrollerede bolden mod de mindre hold uden problemer.longwind post=191566 skrev:
Man glemmer helt hvor vanvittig vores defensiv var i begyndelsen af sæsonen. Der talte man jo om, at Courtois slet ikke havde noget at lave fordi vi ikke indkasserede nogle skud imod os. Bevares, dengang var der dog også et genpres...elle44 post=191563 skrev: Siden seneste barca kamp er vi blevet mindre kontrollerende med bolden, ca. samme evner til at skabe chancer og desværre er vores defensivt faldet helt fra hinanden. Samtidig har Barca flere spillere tilbage fra skader og de sparede nøglespillere mod Bilbao.
Det signalerer i virkeligheden bare, at det lille opsving vi ser nu bare virker som et plaster på et åbent sår. Men man kan jo altid håbe på, at skibet vender igen.
jeg ser desværre ikke de seneste resultater som et opsving, der er jo ikke nogen forbedring i det generelle spil, vi har dog spillet mod hold der ikke har parkeret bussen. Vi forære samtidig den ene chance væk efter den anden selvom vi spiller med to defensive midtbanespillere og Bellingham der også er god i defensiven, strukturen er der bare overhovedet ikke.
Here We Go!Jona post=191557 skrev: Der florere forresten videoer med simeone der under første halvleg råber til Vini at Florentine sælger ham til sommer
www.reddit.com/r/realmadrid/s/ymEYFgURgB
Det eneste der kan redde vores spil er en udrensning af de spillere , der ikke gider spille for træneren. Min teori er , at Xabi lige nu er fokuseret på overlevelse, men jeg tror ikke han har givet op på sit spil. Han har givet op på at få det indført med spillere som modlæmper ham og skaber uro i truppen. Lige nu kører han Carlo stilen og håber på, at vi hulter os igennem sæsonen uden for mange lavpunkter, og måske rammer vores stjerner formen i de afgørende kampe.longwind post=191566 skrev: