Optakt: Real Madrid - Atlético Madrid, spansk Super Cup, semifinale

1 uge 4 dage siden #97 af Bismo

Cristiano7 post=191567 skrev:

Ramos4 post=191564 skrev: Vi taber klart på søndag.

Vi har intet koncept. Vini er i elendig form. Rodrygo er ikke højrekant.

​Det ville være vildt hvis kampen mod Barcelona bliver vendepunkt for Vini siden hans famøse reaktion netop mod Barcelona og den efterfølgende formkrise.  

​Tilgiver ham aldrig for hvordan han vendte et godt resultat og solid kamp til en krisesituation. Og det har bare været ned af bakke lige siden. Heldigvis er fansene begyndt at give ham den behandling, han fortjener. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre fiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 4 dage siden #98 af Jona

Ramos4 post=191559 skrev:

Jona post=191557 skrev: ​Der florere forresten videoer med simeone der under første halvleg råber til Vini at Florentine sælger ham til sommer

www.reddit.com/r/realmadrid/s/ymEYFgURgB

​Ahmen hvor provokeret kan man blive af dét?

​Tjah vi kender jo alle Vini. Og ja i en tid hvor selv ens egne fans pifter af en på Bernabeu imod Betis på trods af en ellers god kamp er det da helt sikkert noget der har gjort ekstra ondt. 

1 uge 4 dage siden #99 af Ramos4
Rodrygo har startet en 4 kampe i træk eller sådan noget og derfor selvfølgelig tvivlsom til finalen på søndag.

Fuck nu den her lægestab. Noget skal ændres.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Bismo

1 uge 4 dage siden #100 af Madrid1998
Så kan Mbappe forhåbentligt tage over.

Ved ikke om andre har skrevet det, men det var altså et godt løb igen fra Gonzalo, der gav Rodrygo plads.

1 uge 4 dage siden #101 af NachoFernández

Madrid1998 post=191575 skrev: Så kan Mbappe forhåbentligt tage over.

Ved ikke om andre har skrevet det, men det var altså et godt løb igen fra Gonzalo, der gav Rodrygo plads.

​De to er et godt match på mange måder. Det giver noget plads til en spiller som Rodrygo at Gonzalo binder den ene forsvarsspiller og konstant løber i rum hvor han er farlig. Når Rodrygo efterlades 1v1 med en stopper så vinder han oftest de dueller fordi hans antrit er så godt. Det skal vi have langt mere ud af 

1 uge 4 dage siden #102 af Matamoro
Valverde gjorde det fantastisk som højre back ,men kampen viste også at vi manglede hans dynamik på midtbanen. Når vi møder de hold der er gode til presspillet er det vigtigt at Valverde er på midtbanen. Er Carvajal klar eller hvad?

Håber at vi kan få en midtbane med Tchouameni, Camavinga, Valverde og Bellingham mod Barca. De skal løbes ned.

Gonzalo og Rodrygo tager angrebet

Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Matamoro.

1 uge 4 dage siden #103 af elle44

Matamoro post=191577 skrev: Valverde gjorde det fantastisk som højre back ,men kampen viste også at vi manglede hans dynamik på midtbanen. Når vi møder de hold der er gode til presspillet er det vigtigt at Valverde er på midtbanen. Er Carvajal klar eller hvad?

Håber at vi kan få en midtbane med Tchouameni, Camavinga, Valverde og Bellingham mod Barca. De skal løbes ned.

Gonzalo og Rodrygo tager angrebet

​Men Valverde er vel den dårligste af stort set alle vores midtbanespillere til at spille sig ud af et pres? Eller er det fordi du gerne vil have 4 midtbanespillere og derved gøre chancen for at spille sig ud af presset større?

Jeg forstår det med at løbe dem ned, det er han god til, men det er vel mere når vi skal vinde bolden tilbage. 

1 uge 4 dage siden #104 af Matamoro
Jeg tror at vi kommer til at spille på omstillinger lige meget hvad. Jeg tror ikke at vi skal satse på at få det spillemæssige overtag. 
Når det er sagt ville jeg elske at se Thiago få debut mod Barca så han kan vise verden at han er den nye Modric.  I så fald skulle Valverde ned og spille back
Sidste redigering: 1 uge 4 dage siden ved Matamoro.

1 uge 4 dage siden #105 af Cristiano7

Bismo post=191572 skrev:

Cristiano7 post=191567 skrev:

Ramos4 post=191564 skrev: Vi taber klart på søndag.

Vi har intet koncept. Vini er i elendig form. Rodrygo er ikke højrekant.

​Det ville være vildt hvis kampen mod Barcelona bliver vendepunkt for Vini siden hans famøse reaktion netop mod Barcelona og den efterfølgende formkrise.  

​Tilgiver ham aldrig for hvordan han vendte et godt resultat og solid kamp til en krisesituation. Og det har bare været ned af bakke lige siden. Heldigvis er fansene begyndt at give ham den behandling, han fortjener. 

​Jeg er enig med dig. Ser gerne ham solgt til sommer.
Dog vil jeg gerne vinde finalen på søndag, og Vini må gerne endelig opper sig der. Han starter jo 110% ind trods formkrisen…..

1 uge 3 dage siden #106 af Ramos4

Matamoro post=191579 skrev: Jeg tror at vi kommer til at spille på omstillinger lige meget hvad. Jeg tror ikke at vi skal satse på at få det spillemæssige overtag. 
Når det er sagt ville jeg elske at se Thiago få debut mod Barca så han kan vise verden at han er den nye Modric.  I så fald skulle Valverde ned og spille back

​I forhold til hvor lidt du sætter pris på Güler, Endrick, Mastantuono osv. så er det bemærkelsesværdigt, hvor meget lid du sætter til Thiago Pitarch.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

1 uge 3 dage siden #107 af Ramos4
Valverde skal vel spille back lige meget hvad?

Carvajal kan ikke spille fra start allerede - det nægter jeg at tro er en god idè.

Leveret af Kunena Forum