Optakt: Real Madrid – Real Sociedad, LaLiga, 24. spillerunde
Hans indsats er dog godkendt i dag!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Kvaliteten er ikke prangende i La Liga.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Trent er guld værd på den højreback, håber han kan holde sig skadesfri.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
billig baggrund? Endda meget billig baggrundMadridista02 post=193427 skrev: Fin sejr, meget billig baggrund. 3 point og videre.
kom nu lidt. De kom fra en stime på 10 ubesejrede, og taget Barca på vejen.
Imo bedste kamp under Arbeloa. I dag spillet vi med hele holdet. Med Trentemøller og Rudiger tilbage ligner vores forsvar igen noget der konkurrencedygtigt.
A la Cibeles, nos vamos a la Cibeles
Arbeloa har en plan. Han vil spille den flade 4-4-2. Man så det f.eks da Brahim kom på banen. Ikke noget med at skifte opstilling, nej, han røg bare ned på Camavingas plads.
Guler spiller ikke længere som en ungdomsspiller. Han kan dække et rum på midtbanen som en voksen mand.
Carreras/ Camavinga og Trent/Valverde giver en hel ny form for opspil. I modsætning til Xabi-ball der handlede om at spille op igennem midten, så foregår opspillet via siderne.
Vinicius er stadig blandt verdens tre bedste individualister
Gonzalo er ikke lige så god som Joselu, hverken med hovedet eller fødderne, men han læser spillet godt. Han skal nok score sine mål.
Folk herinde vil stadig hellere brokke sig end glæde sig. 9/10 af alle opslag er negative.
Trent bliver så vigtig. Sæsonen står og falder med hans helbred.El Siete post=193429 skrev: God kamp, formation og indstilling fra holdet. Lækkert med en problemfri sejr hvor der er plads til rotationer forud for en svær kamp mod Benfica.
Trent er guld værd på den højreback, håber han kan holde sig skadesfri.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Bare en billig baggrund. Det er rigtigt at Sociadad kom i top form, men det gjorde Villarreal også, og faktum er bare, at de ikke bød os op til dans. Der var rigtig meget plads for os at angribe på, og Sociadad havde ikke rigtig noget farligt frem ad, derfor var det en billig baggrund. Vi så gode ud, fordi modstanderen var ringe.El Chino post=193430 skrev:
billig baggrund? Endda meget billig baggrundMadridista02 post=193427 skrev: Fin sejr, meget billig baggrund. 3 point og videre.
kom nu lidt. De kom fra en stime på 10 ubesejrede, og taget Barca på vejen.
Imo bedste kamp under Arbeloa. I dag spillet vi med hele holdet. Med Trentemøller og Rudiger tilbage ligner vores forsvar igen noget der konkurrencedygtigt.
Det er trættende at du altid skal være så negativ.Matamoro post=193431 skrev: Gonzalo er ikke lige så god som Joselu, hverken med hovedet eller fødderne, men han læser spillet godt. Han skal nok score sine mål.
Gonzalo Garcia gør langt fra alt rigtigt i sådan en kamp som i går, men hvor er han dog bare et asset for det her hold! Scorer kasser, løber solen sort i presset og går samtidig dybt i banen for at fungere som opspilsstation for dernæst at løbe dybt. Det varmer sku at se på sådan et Real Madrid hold. En af vores egne. Der så ovenikøbet har niveauet til at begå sig på øverste plan.
Jeg er stadig utrolig spændt på at se hvordan det her hold udfolder sig på tirsdag når GG igen skal en tur på bænken for at vige pladsen for mægtige Kylian Mbappe. For det kommer til at ske. Ellers må han jo en tur på højrekanten, hvor han er bedst. Det er tydeligt at se Vini trives bedre med GG og Benzema type angriberne. Jeg er forsigtig optimist efter i går aftes, men må også bare meddele, at der stadig er uendelig lang vej. Det virker stadig bare til at det her mandskab kan falde fuldstændig sammen på ingen tid i de kampe hvor presset er størst og Real Madrid burde være bedst.
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
Jamen der er helt klart postive ting at tage med, men det er på en billig baggrund og derfor lader jeg ikke træerne vokse ind i himlen, netop fordi vi har set det så mange gange før, at vi falder sammen mod stærkere modstandere. Og lad os være ærlige, Sociadad var ikke skræmmende igår, slet ikke, og Trent får rigtig meget plads at boltre sig på. Og så er det rigtigt, at det udnyttede han og gjorde rigtig godt, han var rigtig god igår, men igen. Det er på en billig baggrund. Derfor skrev jeg: 3 point og videre.Madrid777 post=193435 skrev: Holdet skal også have ros når der bliver spillet godt, og det gjorde de i går. Jeg må også medgive at tonerne herinde er lige lovlige negative for min smag efter en faktisk glimrende kamp. Der tegner sig helt klart et billede af hvordan Arbeloa vil spille. Det helt store spørgsmål for mange af os fans er dog om det her hold kan stå imod når modstanderne hedder Arsenal, PSG, Barcelona eller Manchester City. Før vi har set det tror jeg ikke rigtig nogen af os vil konkludere for meget inklusive mig selv. Der er dog flere positive ting i den kamp jeg så i går. For det første spillede mange af vores spillere frigjort. Du kan se det på dem. Det lignede for en gangs skyld at de nød at løbe rundt på banen. Samtidig kan Trent/Valverde og Carreras/Camavainga makkerparret vise sig guld værd. De supplerer hinanden utrolig godt og spillerne kan spille til deres styrker, fordi de dækker ind for hinanden på de områder hvor det kniber.
Gonzalo Garcia gør langt fra alt rigtigt i sådan en kamp som i går, men hvor er han dog bare et asset for det her hold! Scorer kasser, løber solen sort i presset og går samtidig dybt i banen for at fungere som opspilsstation for dernæst at løbe dybt. Det varmer sku at se på sådan et Real Madrid hold. En af vores egne. Der så ovenikøbet har niveauet til at begå sig på øverste plan.
Jeg er stadig utrolig spændt på at se hvordan det her hold udfolder sig på tirsdag når GG igen skal en tur på bænken for at vige pladsen for mægtige Kylian Mbappe. For det kommer til at ske. Ellers må han jo en tur på højrekanten, hvor han er bedst. Det er tydeligt at se Vini trives bedre med GG og Benzema type angriberne. Jeg er forsigtig optimist efter i går aftes, men må også bare meddele, at der stadig er uendelig lang vej. Det virker stadig bare til at det her mandskab kan falde fuldstændig sammen på ingen tid i de kampe hvor presset er størst og Real Madrid burde være bedst.