Optakt: Benfica - Real Madrid, Champions League, Play off, 1. kamp
Endnu en racistisk bemærkningRamos4 post=193474 skrev: Hvis der er noget Sydamerikanske spillere elsker, så er det at komme med racistiske bemærkninger mod sorte spillere.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ikke et ord hele kampen. Men du er der altid til at skrive noget idiotisk og/eller troll'ene på bagkant.Matamoro post=193525 skrev:
Lyder lidt som en racistisk bemærkning. Just sayingJaetinh post=193473 skrev: Ud med ham Prestianni, kan ikke fordrage de klamme argentinere
Tager du aldrig en off-day?
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Indberét det til UEFA. Eller skriv et brev til din mor.Matamoro post=193526 skrev:
Endnu en racistisk bemærkningRamos4 post=193474 skrev: Hvis der er noget Sydamerikanske spillere elsker, så er det at komme med racistiske bemærkninger mod sorte spillere.
Jeg ved ikke hvad vi ellers skal gøre ved det.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Ikke et ord hele kampen?Matamoro post=193467 skrev: Mere end godkendt første halvleg.
Benfica har haft et langskud udenfor feltet der blev rettet af. Resten er blevet afvist. Det er solidt.
Vini og Mbappe finder hinanden når de begge to spiller på toppen. 4-3-3 er død. Gad vide hvad det betyder for Rodrygo og Mastantuono? Gonzalo ligner nu førstevalget som indskifter.
Camavinga i venstre side minder om dengang Ancelotti rykkede Di Maria ned på midtbanen: Med det samme giver det balance på holdet.
Carreras er så meget bedre når Camavinga er med til at dække af.
Guler kæmper lidt med at forsvare sit rum. Han afviser ikke Benficas spillere når de kommer ind i hans rum. Håber han holder fokus på det defensive. Det offensive gør han instinktivt.
Huijsen virker stadig nervøs. Benficas største chance er at han ikke kan holde hovedet koldt.
Jeg tror sgu vi vinder 2-0
Du fik mig.Matamoro post=193529 skrev:
Ikke et ord hele kampen?Matamoro post=193467 skrev: Mere end godkendt første halvleg.
Benfica har haft et langskud udenfor feltet der blev rettet af. Resten er blevet afvist. Det er solidt.
Vini og Mbappe finder hinanden når de begge to spiller på toppen. 4-3-3 er død. Gad vide hvad det betyder for Rodrygo og Mastantuono? Gonzalo ligner nu førstevalget som indskifter.
Camavinga i venstre side minder om dengang Ancelotti rykkede Di Maria ned på midtbanen: Med det samme giver det balance på holdet.
Guler kæmper lidt med at forsvare sit rum. Han afviser ikke Benficas spillere når de kommer ind i hans rum. Håber han holder fokus på det defensive. Det offensive gør han instinktivt.
Huijsen virker stadig nervøs. Benficas største chance er at han ikke kan holde hovedet koldt.
Men seriøst. Hvorfor er du så belastende?
Er det noget i din barndom, der har gjort dig ulidelig?
Men der jo lidt træls, at det skal gå ud over os alle sammen.
Jeg tror at du har det svært med uenighed.Ramos4 post=193530 skrev:
Du fik mig.Matamoro post=193529 skrev:
Men seriøst. Hvorfor er du så belastende?
Er det noget i din barndom, der har gjort dig ulidelig?
Nu er den gode Mourinho jo også især kendt for sine “respektfulde fejringer”, så han ved selvfølgelig hvad han snakker om…Ramos4 post=193524 skrev: Mourinho også ude og victim blame.
"Når man scorer et mål bør man fejre det med sine medspillere og ikke provokere publikum".
Fuck nu af. Der er ingen undskyldninger for at kaste ting efter spillerne eller lave abelyde eller noget andet.
Og hvorfor er det altid sorte spillere, der skal høre på den slags beskyldninger?
Var der nogen der brokkede sig, da Messi holdt sin trøje op foran Bernabéu? Hvor var "eksperterne" henne der?
Ikke at det handler om Messi, men der bliver gjort så stor forskel på farvede og ikke farvede spillere.
DC19
“Eres un puta racista! Eres un puta racista!”
Der er bare en grænse... Bare fordi Vinícius kan opleves som provokerende eller ucharmerende, kan det aldrig og under nogen omstændigheder retfærdiggøre racistiske tilråb eller udsagn. Det er en farlig forskydning af ansvaret, som normaliserer noget, der burde være helt uden for diskussion. Racisme er ikke en reaktion, det er et angreb mod alm. menneskelig værdighed, mod ufatteligt mange mennesker, mod fodboldens grundlæggende ide om lige vilkår og det fællesskab, fodbolden påstår at repræsentere.
Kald gerne Vinícius for ene klovn, for arrogant, for teatralsk, for selvsmagende og usympatisk. Men i det øjeblik der forfaldes til hadefulde racistiske ytringer er man ikke længere i gang med at kritisere en fodboldspiller, men med at give udtryk for et menneskesyn, der rammer langt bredere og sårer langt flere end den person, det umiddelbart handler om.
Jeg er helt på linje med den bruger der skrev at det er er beskæmmende at det er som om Vinicius alene kæmper en kamp mod racisme i internal topfodhold. Det ville virkelig klæde La Ligaa, Uefa og Fifa at være langt mere proaktive ift. at komme det her til livs. Fodbold er jo netop fantastisk fordi det er en global sport hvor alle kan være med -> hvis de er gode nok :)
- NachoFernández
- Væk
- Platin bruger
-
ikke meget at sige på 10 minutter men en enkelt god situation hvor han hjælper holdet ud af et pres. Først ved at modtage fra Courtois og tiltrække halvanden spiller hvorefter Courtois får langt
mere tid og plads og så er det ham som vender spillet på få berøringer. Generelt gode touches derinde. Dog fyldte han absolut intet defensivt og de nærmest gik rundt om ham fordi han ikke kunne sætte sig igennem. Men det er småting for nu.
Hvis ikke alt det skidt i anden halvleg var sket så tror jeg vi havde kørt dem over for de var spillet helt ned og var hullet som en si
Der var mange gode ting i dag på bolden og i det høje pres. Men jeg bliver aldrig fan af at vores mid blok og lave blok skal være så passiv.