Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 2. kamp
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er også ham der er bagerste mand på et City kontra hvor han trækker en genial offside. Mod Elche var det ham der pressede forsvarsspilleren til at begå den fejl der resulterede i åbnings målet til Rudiger. Og med lidt mere skarphed fra Vini kunne han have forladt banen med 2-3 assists idag. Brahim er alt det vi har brug for i en bredde spiller i Madrid!Fondo_Sur post=194785 skrev: Brahim var igen, ligeså stille, kampafgørende. Han tilkæmpede sig bolden og satte den flot ind til Vini, der sparkede bolden ind på Bernardos albue. Men ingen taler om det. Nu er Mbappè tilbage og derfor bliver han nok bænket.
Donde está la biblioteca?
Arbeloa kender dem vild godt, og har vurderet at Pitarch har været mere klar. Ud fra det vi har set, ser Ángel rigtig god ud og ja, som type giver han lidt mere den boldsikkerhed, holdet har brug for.
@Delared
Enig, lige indtil du beskrev ham som breddespiller ;-) Min pointe var netop, at han burde starte eller i det mindste være 12. mand, når han spiller som han gør. En god holdspiller, der bidrager med en masse kreativt.
Hans krops sprog og ansigts mimik var helt død efter scoringen.
Vi er helt enige om at som holdet er sat op og spiller lige nu, så burde Brahim være en del af front duo'en (med enten Mbappe eller Vini), da han både fungere som bindeled i det opbyggende spil og som extra mand på midtbanen i defensiven, det ville holdet som helhed få langt mere ud af end at spille med Mbappe-Vini på toppen, og det ville stille os bedre ifht chancerne for at vinde noget metal i denne season. Men det kommer desværre bare ikke til at ske, så derfor er det nok som du skriver bedst at anse ham som 12. mand....for han skal som minimum på banen i hver kamp han er klar. Vi får, i stort set alle spillets facetter, så meget mere ud af at have ham på banen fremfor f.eks. Franco eller Rodrygo. Netop derfor det også er en skændsel at Franco har spillet flere 100. minutters mere fodbold en Brahim i denne season, imo en af Xabi's største spillervalgs fejl.Fondo_Sur post=194793 skrev: @elle
Arbeloa kender dem vild godt, og har vurderet at Pitarch har været mere klar. Ud fra det vi har set, ser Ángel rigtig god ud og ja, som type giver han lidt mere den boldsikkerhed, holdet har brug for.
@Delared
Enig, lige indtil du beskrev ham som breddespiller ;-) Min pointe var netop, at han burde starte eller i det mindste være 12. mand, når han spiller som han gør. En god holdspiller, der bidrager med en masse kreativt.
Donde está la biblioteca?
Jeg er enig i, at med den formation vi kører med, så ville stærkeste opstilling nok være Vini/Diaz eller Mbappe/ Bellingham. Og så beholde den flade midtbane der både kan og vil stå dybt når der er behov for det.DeLaRed post=194795 skrev:
Vi er helt enige om at som holdet er sat op og spiller lige nu, så burde Brahim være en del af front duo'en (med enten Mbappe eller Vini), da han både fungere som bindeled i det opbyggende spil og som extra mand på midtbanen i defensiven, det ville holdet som helhed få langt mere ud af end at spille med Mbappe-Vini på toppen, og det ville stille os bedre ifht chancerne for at vinde noget metal i denne season. Men det kommer desværre bare ikke til at ske, så derfor er det nok som du skriver bedst at anse ham som 12. mand....for han skal som minimum på banen i hver kamp han er klar. Vi får, i stort set alle spillets facetter, så meget mere ud af at have ham på banen fremfor f.eks. Franco eller Rodrygo. Netop derfor det også er en skændsel at Franco har spillet flere 100. minutters mere fodbold en Brahim i denne season, imo en af Xabi's største spillervalgs fejl.Fondo_Sur post=194793 skrev: @elle
@Delared
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Arh, mon ikke Calafat har haft sit at sige, han er trods alt vores ekspert på det område.Matamoro post=194796 skrev: I de spanske medier kunne man læse at det var Xabi som personligt havde anbefalet klubben at hente Mastantuono. Det kan man undre sig over.
Jeg savner Pepe :(
Jeg tror det er det vi alle sammen sidder og undrer os over, dagen efter en sejr over City, hvor Mastantuono ikke var på banen.Matamoro post=194796 skrev: I de spanske medier kunne man læse at det var Xabi som personligt havde anbefalet klubben at hente Mastantuono. Det kan man undre sig over.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
- Madrid1998
- Platin bruger
-
I går var odds på en Real sejr på hele 5.5 og 1.44 på city sejr.
Newcastle sejr i dag giver 5.25, mens barca sejr giver 1.55.
Så bookmakerne mener seriøst, at Newcastle har en større chance mod Barca, end Real har mod City.
Newcastle er måske mere motiverede, da vi jo havde en 3-0 sejr i baggagen, men selv i første opgør: 3.5 på Real sejr hjemme i Bernabeu, men kun 2.6 på Newcastle sejr sidste uge.
Det var da helt utroligt. Selv uden Mbappe og Bellingham, så er vi jo langt bedre end Newcastle..
- Estadio Santiago Bernabéu
- Platin bruger
-
Dybbøl post=194794 skrev: Erling Haaland’s jubel scene eller mangel på jubel scene. Tror i at det skyldes at han godt vidste at de ingen chance havde for at vende eller var det fordi han gerne vil spille i Real Madrid?
Hans krops sprog og ansigts mimik var helt død efter scoringen.
Mit gæt er at der ikke har noget med Real Madrid at gøre men at det er en blanding af at han har lidt lav selvtillid i øjeblikket og at han godt vidste at målet ikke ville sende dem videre.