Optakt: Manchester City - Real Madrid, CL, ottendedelsfinale, 2. kamp

4 måneder 2 uger siden #85 af Raul7-2880

Ramos4 post=194682 skrev: Vi forsvarer så useriøst.

Ingen grund til at spille 2 kampe mod Bayern. Stil med Castilla og spar kræfterne.

Yikes.

​Heldigvis møder vi et kriseramt City hold. 
Bayern viser ingen nåde. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 måneder 2 uger siden #86 af Realex
​Forestil jer hvad NC havde sagt hvis det var Rüdiger der lavede den. ViaPLay som man kender dem.
Følgende bruger(e) sagde tak: Ramos4

4 måneder 2 uger siden #87 af Taxii89
​Hvad sker der lige nu? Jeg ser kampen med et stream uden lyd, men hvad er Diaz så rasende over?

4 måneder 2 uger siden #88 af DeLaRed
Giv nu bare Ruben det kort!!!

Donde está la biblioteca?

4 måneder 2 uger siden #89 af mohbar
Arda bedste markspiller i første. Konstant spilbar og slipper bolden på de rigtige tidspunkter. Hans dødbolde mangler skarphed. Garcia også fint spillende. Vini scorer på straffe men brænder stort set alt andet
Følgende bruger(e) sagde tak: DeLaRed

4 måneder 2 uger siden #90 af DeLaRed
Huijsen skal have kredit, han har de seneste 2 kampe lignet den spiller vi så tilbage i August/September…ville være fedt hvis han kunne holde dette niveau seasonen ud.

Også meget sigende at hhv Acensio og Huijsen begge spiller bedst når de står ved siden af en godt spillende Rudiger, det viser bare at begge spillere mangler en erfaren midterforsvarer ved deres side, sammen er der ikke nogen til at tage ansvar.

Følgende bruger(e) sagde tak: elle44, Ramos4

4 måneder 2 uger siden #91 af elle44

mohbar post=194698 skrev: Arda bedste markspiller i første. Konstant spilbar og slipper bolden på de rigtige tidspunkter. Hans dødbolde mangler skarphed. Garcia også fint spillende. Vini scorer på straffe men brænder stort set alt andet

​Stort set alt andet? Det kan omformuleres til “alt andet”. 
Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, mohbar

4 måneder 2 uger siden #92 af DeLaRed
Billederne viser at Vini var onside ved opspillet til straffe, i tilfælde af kommentatorerne ikke har helt styr på den del endnu!

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

4 måneder 2 uger siden #93 af Ramos4
Så er Courtois skadet.

Aldrig en dag uden en skade.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 måneder 2 uger siden #94 af Mas
​Jeg kunne godt tænke mig at lave en gennemført analyse af hvad der galt med Trent Alexander Arnolds hoved. 

Noget der slutter i en konkret konklusion om hvorfor han er som han er. 
Det ville hjælpe mig med at finde ro til de her kampe, hvor jeg bliver chokeret hver gang han skal forsvare! 

Følgende bruger(e) sagde tak: KWE, DeLaRed

4 måneder 2 uger siden #95 af Ramos4

Mas post=194703 skrev: ​Jeg kunne godt tænke mig at lave en gennemført analyse af hvad der galt med Trent Alexander Arnolds hoved. 

Noget der slutter i en konkret konklusion om hvorfor han er som han er. 
Det ville hjælpe mig med at finde ro til de her kampe, hvor jeg bliver chokeret hver gang han skal forsvare! 

​Han er meget laid back. The real mr. chill guy. Er komplet ligeglad med at blive tørret. Totalt nonchalant type.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

4 måneder 2 uger siden #96 af DeLaRed
Det er fint nok at stole på Castilla spillerne mod Elche, men håber ikke at Arbeloa blindt skifter 5 unge spillere ind i det 60. minut :(

Leveret af Kunena Forum