Ny slåskamp mellem Tchouaméni og Valverde - uruguayaneren på hospitalet
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridista02
-
- Platin bruger
-
- Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
Jeg savner Pepe :(
Bliver bekræftet af flere troværdige kilder. Den er 100% god nok desværre.Madridista02 post=196301 skrev: Er der nogen der kan svare mig på om denne historie er officielt eller et rygte?
Kommer an på hvad du mener.Madridista02 post=196301 skrev: Er der nogen der kan svare mig på om denne historie er officielt eller et rygte?
Real Madrid laver nok ikke en communicado official. Men alle spanske medier skriver om det.
Detaljerne kan selvf. være forkerte.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Tchouaméni believes that Valverde did NOT BEHAVE WELL with Xabi Alonso. @latigoserrano
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Marca, AMC. Fabrizio bekræfter det også. Valverde blev knocket ud og måtte en tur på sygehuset.Ramos4 post=196303 skrev:
Kommer an på hvad du mener.Madridista02 post=196301 skrev: Er der nogen der kan svare mig på om denne historie er officielt eller et rygte?
Real Madrid laver nok ikke en communicado official. Men alle spanske medier skriver om det.
Detaljerne kan selvf. være forkerte.
Valverde er et pattebarn, confirmed.Ramos4 post=196304 skrev: Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde have been on BAD TERMS since the match vs Kairat Almaty when Valverde said he ‘wasn’t born to play as a RB’.
Tchouaméni believes that Valverde did NOT BEHAVE WELL with Xabi Alonso. @latigoserrano
Vini og Fede gik mere op i at spille fuld tid og at spille på deres foretrukne position end at vinde med Xabi Alonso.
Har også en fornemmelse af, at Valverde har været den største idiot i den her episode. Han var også i et slagsmål med Baena og uddelte et slag i en kamp forleden, hvor han nemt kunne havde blevet vist ud (kan dog ikke huske det præcist). Også er der historierne om hans utilfredshed med at spille højre back og at han har været en del af den dårlige lejr under Alonso.Bismo post=196306 skrev:
Valverde er et pattebarn, confirmed.Ramos4 post=196304 skrev: Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde have been on BAD TERMS since the match vs Kairat Almaty when Valverde said he ‘wasn’t born to play as a RB’.
Bedømt ud fra spillet alene er Tchouameni et stort lyspunkt på holdet, så det ville være meeeget ærgerligt at miste ham på den korte eller lange bane.
Man kan dog konkludere, at det ikke kan betale sig at have idioter på holdet, så der skal nok en selvransagelse i gang.
Jo længere tid der går, jo mere normal ser Alonso ud.
Edit: og noget af det værste synes jeg er, at man ikke lige kan se for sig, at der kommer en forbrødring mellem de to. Valverde blev vidst fuld knockoutet, og kørt ud på kørestol. Med hans opbyggede ego og tøsefornærmethed kan jeg ikke se ham give Tchouameni hånden.
Og på søndag kommer vi vel nok til at mangle dem begge to, så mon ikke det bliver en regulær afklapsning mod Barca. Totalt fortjent.
spørgsmålet er bare om Mourinho er blevet for gammel til at få kæft trit og retning i en børnehave