Ny slåskamp mellem Tchouaméni og Valverde - uruguayaneren på hospitalet

2 uger 4 dage siden #13 af Fondo_Sur
Kæft hvor er det pinligt. En kæmpe joke.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 uger 4 dage siden #14 af Madridista02
Er der nogen der kan svare mig på om denne historie er officielt eller et rygte?

Jeg savner Pepe :(

2 uger 4 dage siden #15 af Bismo

Madridista02 post=196301 skrev: Er der nogen der kan svare mig på om denne historie er officielt eller et rygte?

​ Bliver bekræftet af flere troværdige kilder. Den er 100% god nok desværre. 

2 uger 4 dage siden #16 af Ramos4

Madridista02 post=196301 skrev: Er der nogen der kan svare mig på om denne historie er officielt eller et rygte?

​Kommer an på hvad du mener. 

Real Madrid laver nok ikke en communicado official. Men alle spanske medier skriver om det.
Detaljerne kan selvf. være forkerte.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 uger 4 dage siden #17 af Ramos4
Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde have been on BAD TERMS since the match vs Kairat Almaty when Valverde said he ‘wasn’t born to play as a RB’.

Tchouaméni believes that Valverde did NOT BEHAVE WELL with Xabi Alonso. @latigoserrano

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

2 uger 4 dage siden #18 af Bismo

Ramos4 post=196303 skrev:

​Kommer an på hvad du mener. 

Real Madrid laver nok ikke en communicado official. Men alle spanske medier skriver om det.
Detaljerne kan selvf. være forkerte.

​Marca, AMC.  Fabrizio bekræfter det også. Valverde blev knocket ud og måtte en tur på sygehuset. 

2 uger 4 dage siden #19 af Bismo

Ramos4 post=196304 skrev: Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde have been on BAD TERMS since the match vs Kairat Almaty when Valverde said he ‘wasn’t born to play as a RB’.

Tchouaméni believes that Valverde did NOT BEHAVE WELL with Xabi Alonso. @latigoserrano

​Valverde er et pattebarn, confirmed. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Ramos4

2 uger 4 dage siden #20 af Ramos4
Tchouameni og Mbappé lader til at være Team-Xabi. Sammen med sikkert flere af de unge.

Vini og Fede gik mere op i at spille fuld tid og at spille på deres foretrukne position end at vinde med Xabi Alonso.

Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Estadio Santiago Bernabéu

2 uger 4 dage siden #21 af Fondo_Sur

Bismo post=196306 skrev:

Ramos4 post=196304 skrev: Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde have been on BAD TERMS since the match vs Kairat Almaty when Valverde said he ‘wasn’t born to play as a RB’.

​Valverde er et pattebarn, confirmed. 

​Har også en fornemmelse af, at Valverde har været den største idiot i den her episode. Han var også i et slagsmål med Baena og uddelte et slag i en kamp forleden, hvor han nemt kunne havde blevet vist ud (kan dog ikke huske det præcist). Også er der historierne om hans utilfredshed med at spille højre back og at han har været en del af den dårlige lejr under Alonso. 

Bedømt ud fra spillet alene er Tchouameni et stort lyspunkt på holdet, så det ville være meeeget ærgerligt at miste ham på den korte eller lange bane. 

Man kan dog konkludere, at det ikke kan betale sig at have idioter på holdet, så der skal nok en selvransagelse i gang. 

Jo længere tid der går, jo mere normal ser Alonso ud.

Edit: og noget af det værste synes jeg er, at man ikke lige kan se for sig, at der kommer en forbrødring mellem de to. Valverde blev vidst fuld knockoutet, og kørt ud på kørestol. Med hans opbyggede ego og tøsefornærmethed kan jeg ikke se ham give Tchouameni hånden.
Sidste redigering: 2 uger 4 dage siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo, Ramos4

2 uger 4 dage siden #22 af Bismo
Ja, mindst en af dem skal shippes af sted. Det kommer aldrig til at fungere med de to.

Og på søndag kommer vi vel nok til at mangle dem begge to, så mon ikke det bliver en regulær afklapsning mod Barca. Totalt fortjent.
Sidste redigering: 2 uger 4 dage siden ved Bismo.

2 uger 4 dage siden #23 af mohbar
​seriøst de her klamme typer på holdet fortjener en Mourinho med frie tøjler.
spørgsmålet er bare om Mourinho er blevet for gammel til at få kæft trit og retning i en børnehave
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo

2 uger 4 dage siden #24 af Real HWL
​Jeg ved snart ikke om jeg skal grine eller græde. Og sikke en optakt til på søndag. Laporta må da pisse i bukserne af grin over alt det lort der foregår i Madrid for tiden. Det er jo den vildeste skandale sæson. 
Følgende bruger(e) sagde tak: Bismo

Leveret af Kunena Forum