Ny slåskamp mellem Tchouaméni og Valverde - uruguayaneren på hospitalet

2 uger 4 dage siden #37 af Ramos4
Valverde: 1-1
Tchouameni: 1-0
Baena: 0-1

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 4 dage siden #38 af Mas
​Jeg synes nogle af jer er for hårde ved Fede Valverde i den her sag. Vi ved ikke præcis hvad han har sagt eller gjort forud for episoden.

Vi kender ikke detaljerne og de kan være vigtige. Vi ved ikke hvad der er blevet sagt eller hvad der ledte op til konflikten.

Men uanset hvad der er foregået verbalt, er fysisk vold aldrig acceptabelt. At Tchouaméni angriber Valverde skal straffes - det er ikke til diskussion.

Det her er skidt timing. Valverde og Tchouaméni har reelt været de eneste to midtbanespillere der har leveret en godkendt sæson i min bog. Dem kan vi simpelthen ikke undvære lige nu - og jeg ser dem gerne blive i Real Madrid! 

2 uger 4 dage siden #39 af -#7-
​Mig: efterlyser mere fightervilje fra klubben. 

*monkey's paw curls*

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Jelle, Ramos4, Estadio Santiago Bernabéu

2 uger 4 dage siden #40 af Siempre Madrid
​Bortset fra marts måned har Fede Valverde været helt væk.

Hvis historierne fra dagens træning om ham er rigtige, så skal han væk. 

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid1998

2 uger 4 dage siden #41 af Ramos4
Valverde kan kun præstere hvis han ligger helt forrest med helt frie tøjler.

Skal han spille i midten og efterleve taktiske instrukser, så er det han begynder at ligne en hængt kat.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 uger 4 dage siden #42 af Matamoro
Ud med franskmændene. Der er kommet en gruppering omkring Mbappe der ødelægger truppen. Det samme skete i PSG og på landsholdet.

2 uger 4 dage siden #43 af Fondo_Sur

Ramos4 post=196328 skrev: Valverde kan kun præstere hvis han ligger helt forrest med helt frie tøjler.

Skal han spille i midten og efterleve taktiske instrukser, så er det han begynder at ligne en hængt kat.

​Der er bare så mange på holdet, der tror at de er Maradonna, men hvor de i virkeligheden bare er fine spillere, der tilsammen kan være med til at gøre et hold rigtig godt. Det der ego trip har ingen gang på jorden, og det ender jo med at man får sit hovede slået på et bord som på Jomfru Ane Gade eller som Vini bliver til grin foran hele verdenen. 

Hvis man fx så kampen i går, så har jeg altså svært ved at se, hvorfor PSGs georgier eller Diaz ikke skulle være lige så god som Vini. Men de er til sammenligning helt nede på jorden.

Thomas Frank havde et princip i Brentford om, at de ikke skulle have nogle idioter på holdet, fordi det ville ødelægge deres kollektiv, som var og er helt afgørende for at en lille klub som dem kan blive ved med at begå sig ret godt og overleve i Premier League. I Real Madrid har man gjort det modsatte: samlet et hold af egocentrerede spillere, der ikke kan indordne sig. Det er som dømt til at gå galt. Vores unge spillere og typer som Fran Garcia skal bare komme ind og levere - det er vejen frem, og det ved Arbeloa godt. Der går rygter om mange utilfredse spillere - og det er fint! Bare kom væk med jer! Man har vel lov at drømme om en udrensning.
Sidste redigering: 2 uger 4 dage siden ved Fondo_Sur.

2 uger 4 dage siden #44 af Ramos4
Real Madrid C. F. announces that, following the incidents that occurred this morning during the first team's training session, it has decided to open disciplinary proceedings against our players Federico Valverde and Aurélien Tchouameni.

The club will provide updates on the resolutions of both proceedings once the corresponding internal procedures have been completed.

2 uger 4 dage siden #45 af Ramos4
PARTE MEDICO: VALVERDE

Following tests carried out today on our player Fede Valverde by the Real Madrid Medical Services, he has been diagnosed with a traumatic brain injury.

Valverde is at home in good condition and will need to rest for 10 to 14 days, as per medical protocols for this diagnosis.

-

Traumatic brain injury. Ja det lyder jo ikke godt.

2 uger 4 dage siden #46 af Siempre fiel

Fondo_Sur post=196308 skrev:

Bismo post=196306 skrev:

Ramos4 post=196304 skrev: Aurélien Tchouaméni & Fede Valverde have been on BAD TERMS since the match vs Kairat Almaty when Valverde said he ‘wasn’t born to play as a RB’.

Tchouaméni believes that Valverde did NOT BEHAVE WELL with Xabi Alonso. @latigoserrano

​Valverde er et pattebarn, confirmed. 

​Har også en fornemmelse af, at Valverde har været den største idiot i den her episode. Han var også i et slagsmål med Baena og uddelte et slag i en kamp forleden, hvor han nemt kunne havde blevet vist ud (kan dog ikke huske det præcist). Også er der historierne om hans utilfredshed med at spille højre back og at han har været en del af den dårlige lejr under Alonso. 

Bedømt ud fra spillet alene er Tchouameni et stort lyspunkt på holdet, så det ville være meeeget ærgerligt at miste ham på den korte eller lange bane. 

Man kan dog konkludere, at det ikke kan betale sig at have idioter på holdet, så der skal nok en selvransagelse i gang. 

Jo længere tid der går, jo mere normal ser Alonso ud.

Edit: og noget af det værste synes jeg er, at man ikke lige kan se for sig, at der kommer en forbrødring mellem de to. Valverde blev vidst fuld knockoutet, og kørt ud på kørestol. Med hans opbyggede ego og tøsefornærmethed kan jeg ikke se ham give Tchouameni hånden.

​Må erkende at jeg er kæmpe Valverde-fan - omend jeg hader at han åbenbart ikke var fan af Xabi og dermed på Vini-siden i den sag (uden at han dog skabte sig som Vini gjorde). 

Men ok - vi kan være uenige om Valverde og sådan. Men - til gengæld er jeg noget uforstående over for at du mener Tchoua er "et stort lyspunkt på holdet" - er det seriøst? Og jeg spørger ærligt. Jeg kan simpelthen ikke se lyset i ham - bevares, han er en udmærket fysisk midtbanespiller - men altså, han er en integreret del af den midtbane der i årevis er blevet udstillet af nærmest hver anden midtbane i La Liga. Han spiller bestemt gode kampe indimellem - men han er satme ik en spiller vi ikke kan leve uden. Han er virkelig ingen game changer. Nuvel, i vores nuværende trup er man da glad når kan man spille, men det siger mere om truppens mangler end "hvor god" Tchoua er. Imo er han aldeles gennemsnitlig og ku vi sælge ham for kassen - for jeg tror han har et godt "navn" fordi han spiller fast i Madrid - så ville jeg være vildt glad.

2 uger 4 dage siden #47 af El_Juan

Mas post=196325 skrev: ​Jeg synes nogle af jer er for hårde ved Fede Valverde i den her sag. Vi ved ikke præcis hvad han har sagt eller gjort forud for episoden.

Vi kender ikke detaljerne og de kan være vigtige. Vi ved ikke hvad der er blevet sagt eller hvad der ledte op til konflikten.

Men uanset hvad der er foregået verbalt, er fysisk vold aldrig acceptabelt. At Tchouaméni angriber Valverde skal straffes - det er ikke til diskussion.

Det her er skidt timing. Valverde og Tchouaméni har reelt været de eneste to midtbanespillere der har leveret en godkendt sæson i min bog. Dem kan vi simpelthen ikke undvære lige nu - og jeg ser dem gerne blive i Real Madrid! 

​Jeg håber du tager pis på os.

Manden - og hans f...ing hustru - klagede over han spillede HB. Senere begik han - som ANFØRER - mytteri mod træneren. Og nu dette.

Han skal skydes så langt væk, som overhovedet muligt.

Det må stå klart, at Fede, Rüdiger og Vini Jr. alle bør være færdige i Real Madrid. Det, de har gjort i løbet af sæsonen, er utilgiveligt.

De tre, samt Asencio, Ceballos og Brahim, bør endegyldigt være færdige i klubben. Og Lunin, Fran Garcia/Mendy, Carvajal, Camavinga, Franco og Gonzalo bør alle være på vippen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, mohbar, Ramos4

2 uger 4 dage siden #48 af Fondo_Sur
@Siempre fiel

Ja, der er jeg bare uenig. Tchouameni er sæsonens spiller for mig. Et højt bundniveau, disciplineret og uselvisk i sit spil. De egenskaber vejer tungere i år.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Bismo, Madridista02

Leveret af Kunena Forum