Optakt: Real Madrid – Athletic Club, LaLiga, 38. spillerunde

2 måneder 2 dage siden #13 af elle44
Men det er da rigtigt han ikke blev piftet af i dag ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 måneder 1 dag siden #14 af Dragam

elle44 post=196956 skrev: Selvfølgelig er han ikke det. Han har jo spillet en fin halvsæson efter hans standarder og bliver stadig piftet af I hver kamp.

​Vidste da godt, at det bare var matamoro der lukkede lort ud som altid... xD

2 måneder 1 dag siden #15 af Ramos4
Álvaro Arbeloa did NOT attend the post match press conference.

-

Cojones. lol han er så fucking done med det her cirkus. Han gider ikke blive 2 sekunder længere end han behøver.

Good for him.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

2 måneder 1 dag siden #16 af Matamoro

Dragam post=196960 skrev:

elle44 post=196956 skrev: Selvfølgelig er han ikke det. Han har jo spillet en fin halvsæson efter hans standarder og bliver stadig piftet af I hver kamp.

​Vidste da godt, at det bare var matamoro der lukkede lort ud som altid... xD

​Du behøver ikke sidde og flæbe over at Bernabeu foretrækker Vini over Mbappe. Hvis du kunne spansk ville du også vide at de spanske medier også er langt mere kritiske over for Mbappe. 

2 måneder 1 dag siden #17 af Lars1991
​Det er sgu lidt sjovt at sidde og diskutere hvem de "foretrækker" når de begge får en masse kritik i medierne, og piften på stadion. Skal vi ikke bare blive enig om at generelt er folk trætte af dem begge? :D

Derudover var Vini slet ikke til stede igår aftes. Det kan være at han har en rigtig god grund, men lidt spøjst når Mbappe fik kritik for det samme. Og det havde da været god stil at være med til at sige farvel til Alaba og Carvajal især.

2 måneder 1 dag siden #18 af Matamoro
For min skyld kan man skille sig af med begge spillere. Jeg reagerer bare på den hadekult der er omkring Vini herinde, som slet ikke er repræsentativ for stemningen i Spanien. Det samme kan man sige om Xabi-kulten som heller ikke findes i de spanske medier.

2 måneder 1 dag siden #19 af Lars1991

Matamoro post=196964 skrev: For min skyld kan man skille sig af med begge spillere. Jeg reagerer bare på den hadekult der er omkring Vini herinde, som slet ikke er repræsentativ for stemningen i Spanien. Det samme kan man sige om Xabi-kulten som heller ikke findes i de spanske medier.

Det bare mærkeligt når Vini er den, der er blevet piftet af mest på Bernabeu denne sæson. Lige siden Xabi blev fyret faktisk.

2 måneder 1 dag siden #20 af elle44
Jamen hvad pifter de så af Matamoro? Hvis ikke piften repræsenterer stemningen hvad gør så?

Den her afstemning fra Marca måske?

x.com/Sergivalentin_/status/2002882299457884363?s=20&ct=rw-null

Åh nej nu kom jeg til at bruge facts igen.

2 måneder 1 dag siden #21 af Matamoro
Du hører mig ikke sige at folk ikke pifter af Vinicius. Du hører mig sige at Mbappe har en meget dårligere feeling med publikum på Bernabeu og bliver kritiseret hårdere i de spanske medier. Den her lille boble som hersker herinde hvor man hader Vini uanset hvad, er ikke repræsentativ for stemningen i Spanien. Hverken på Bernabeu eller i medierne.
Det er ikke det samme som at der ikke er folk som med rette er kritiske over for Vini. Det er jo en hel fair kritik når han hellere vil sidde på Copa Cabana end være med til sin anførers afskedskamp.  Det er nok bare proportionerne herinde der er stukket helt af. Der tillader jeg mig at skrive noget som ikke passer ind i det hadefulde narrativ. Så bliver folk sure hvilket egentlig er ret interessant. Hadet har sin egen dynamik. 

Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden ved Matamoro.

2 måneder 1 dag siden #22 af Matamoro

elle44 post=196966 skrev: Jamen hvad pifter de så af Matamoro? Hvis ikke piften repræsenterer stemningen hvad gør så?

Den her afstemning fra Marca måske?

x.com/Sergivalentin_/status/2002882299457884363?s=20&ct=rw-null

Åh nej nu kom jeg til at bruge facts igen.

​Det bliver sådan lidt ufrivilligt komisk når du hele tiden opløfter nøje udvalgt statistik til en indiskutabel sandhed. Vi har en diskussion om stemningen på Bernabeu hvorefter du bruger en global poll, vel at mærke fra december måned, som du så hævder at den siger noget entydigt sandt om stemningen her og nu i forhold til Vini og Mbappe på Bernabeu. 

Sidste redigering: 2 måneder 1 dag siden ved Matamoro.

2 måneder 1 dag siden #23 af Lars1991

Matamoro post=196967 skrev: Du hører mig ikke sige at folk ikke pifter af Vinicius. Du hører mig sige at Mbappe har en meget dårligere feeling med publikum på Bernabeu og bliver kritiseret hårdere i de spanske medier. Den her lille boble som hersker herinde hvor man hader Vini uanset hvad, er ikke repræsentativ for stemningen i Spanien. Hverken på Bernabeu eller i medierne.
Det er ikke det samme som at der ikke er folk som med rette er kritiske over for Vini. Det er jo en hel fair kritik når han hellere vil sidde på Copa Cabana end være med til sin anførers afskedskamp.  Det er nok bare proportionerne herinde der er stukket helt af. Der tillader jeg mig at skrive noget som ikke passer ind i det hadefulde narrativ. Så bliver folk sure hvilket egentlig er ret interessant. Hadet har sin egen dynamik. 

Dude. Ingen havde nævnt Vini i den her tråd, de havde kun kritiseret Mbappe. Indtil du ud af den blå luft sagde at Vini var tilgivet på Bernabeu. Hvilket jo er løgn, så det var der forståeligt nok nogen der reagerede på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Dragam

2 måneder 1 dag siden #24 af Ramos4

Matamoro post=196964 skrev: Det samme kan man sige om Xabi-kulten som heller ikke findes i de spanske medier.

​Er det noget du har set på TikTok?

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum