Optakt: Real Madrid – Athletic Club, LaLiga, 38. spillerunde

16 timer 36 minutter siden #25 af Ramos4

Matamoro post=196967 skrev: Der tillader jeg mig at skrive noget som ikke passer ind i det hadefulde narrativ. 

Du er så fucking modig. 

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

16 timer 19 minutter siden #26 af Ramos4
Det er et meget interessant studie i projicering.

Metamoro får det til at lyde som om, at ingen kan klare, at han så modigt tør at skrive noget der går imod den retorik, der er omkring Vinicius.

Sandheden er bare komplet omvendt. Ingen har noget imod at der kommer forskellige perspektiver på banen.

Det er Metamoro der ikke kan rumme eller acceptere, at så mange afskyr Vinicius.

Men i stedet for at kigge indad og kigge på, hvorfor han ikke kan være i det - så er det selvfølgelig nemmere at give os andre skylden.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

12 timer 8 minutter siden #27 af Bismo
Han shitposter 100%. Burde være muligt at ignorere ham.

11 timer 33 minutter siden #28 af Matamoro
Hvis man ikke er enig med jeres lille kult, så shitposter man bare😂😂😂

Jeg skal nok give jer lidt fred så I kan stemme i kor uden at blive forstyrret🥳
Sidste redigering: 11 timer 32 minutter siden ved Matamoro.

10 timer 50 minutter siden #29 af Figo-10

Matamoro post=196974 skrev: Hvis man ikke er enig med jeres lille kult, så shitposter man bare😂😂😂

​Tak, det lyder dejligt. 

Real Madrid fan siden 2000, tidligere bosat i Madrid og med +30 kampe under bæltet.

Figo og Özil har rørt mig mest.

9 timer 44 minutter siden #30 af elle44

Matamoro post=196968 skrev:

elle44 post=196966 skrev: Jamen hvad pifter de så af Matamoro? Hvis ikke piften repræsenterer stemningen hvad gør så?

Den her afstemning fra Marca måske?

x.com/Sergivalentin_/status/2002882299457884363?s=20&ct=rw-null

Åh nej nu kom jeg til at bruge facts igen.

​Det bliver sådan lidt ufrivilligt komisk når du hele tiden opløfter nøje udvalgt statistik til en indiskutabel sandhed. Vi har en diskussion om stemningen på Bernabeu hvorefter du bruger en global poll, vel at mærke fra december måned, som du så hævder at den siger noget entydigt sandt om stemningen her og nu i forhold til Vini og Mbappe på Bernabeu. 

​Tænkte nok det ville være for meget for dig. Den eneste reelle viden, sort på hvidt, hvordan stemningen er på Bernabeu er, at der bliver piftet af Vini selvom han har spillet en god halvsæson og en rigtigt afstemning hvor over 80% af fansene ser ham solgt, 120.000 stemmer btw. 

Men vi kan da godt lave en mental femdobbelt baglæns salto med skrue og ende med et facit der siger at Vini er tilgivet fordi de pifter mere af Mbappe. 

Og så trækker du offerkortet med at du bare ikke må sige noget for “Vini-hader-kulten”. Hvis du ikke vil have modstand, så må du lade være med at skrive herinde. 

Følgende bruger(e) sagde tak: Dragam

9 timer 8 minutter siden #31 af Matamoro
Jeg kan vel ikke både være en irriterende type der provokerer for at provokerer samtidigt med at jeg ikke bryder mig om modstand. Men nok om mig I hvert fald fra min side. Det skulle gerne handle om Real Madrid.

8 timer 31 minutter siden #32 af elle44

Matamoro post=196977 skrev: Jeg kan vel ikke både være en irriterende type der provokerer for at provokerer samtidigt med at jeg ikke bryder mig om modstand. Men nok om mig I hvert fald fra min side. Det skulle gerne handle om Real Madrid.

​Jo det kan du faktisk godt. For du starter alle diskussioner med et postulat der er i strid med majoritetens holdning, og det er jo fint, det er du velkommen til.

Du ender så bare også alle diskussioner med at hyle over at du ikke må sige noget uden at få modstand af den frygtelige “vinihader-kult” eller “hylekoret” og “grædekonerne”, åh vi er så “ufrivilligt komiske”. 

7 timer 54 minutter siden #33 af Real HWL

Matamoro post=196974 skrev: Hvis man ikke er enig med jeres lille kult, så shitposter man bare😂😂😂

Er der noget galt i man hader Vini?? Du virker sådan lidt tøse-pige fornærmet over det.

6 timer 24 minutter siden #34 af Matamoro
Jeg synes da ikke at jeg på noget tidspunkt har sagt at I ikke må sige hvad I mener. Jeg bliver heller ikke fornærmet.
Jeg synes af I opfører jer som en kult og jeg finder det til tider ufrivilligt komisk, men ikke dermed sagt at jeg beder jer om at lade være med det. I er meget velkomne til at skrive hvad I mener. Jeg forbeholder mig bare retten til at kritisere jer.

Jeg tror ærligt talt at der er en del læsere herinde som synes at det er komplet irrelevant for dem at læse vores lille skænderi. I må gerne tolke det som min flugt fra jeres uovervindelige argumenter, men det er nu mere for ikke at trætte folk der bare vil læse noget om Real Madrid.

Leveret af Kunena Forum