Spansk medie: Arteta er Riquelmes træner

2 uger 1 dag siden #13 af Siempre Madrid

El Siete post=197123 skrev: ​Rygterne siger at Haaland er den spiller han lover at hente hvis han bliver valgt. 
Lyder meget ambitiøst. 

​Lyder også ret dumt. Forstå mig ret, Haaland er en fremragende spiller. Men hvad med Mbappé og Vinícius. Skal vi så af med en af dem?

Hvorfor fokusere så meget på angrebet, når forsvar og midtbane skriger på forstærkning?

Jeg savner en tredje kandidat, der siger og gør de rigtige ting.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 uger 1 dag siden #14 af El Siete

Siempre Madrid post=197124 skrev:

El Siete post=197123 skrev: ​Rygterne siger at Haaland er den spiller han lover at hente hvis han bliver valgt. 
Lyder meget ambitiøst. 

​Lyder også ret dumt. Forstå mig ret, Haaland er en fremragende spiller. Men hvad med Mbappé og Vinícius. Skal vi så af med en af dem?

Hvorfor fokusere så meget på angrebet, når forsvar og midtbane skriger på forstærkning?

​Han ville nok sælge Vinicius i det scenarie, men Haaland ville jo koste 150-200M euro, det virker som en ret usandsynlig handel. 
Ja, mere fokus forsvar og midtbane, enig. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 uger 1 dag siden #15 af Siempre fiel

Lyder meget ambitiøst. 

​Det ku jo være man ku gøre to ting på samme tid - altså både styrke offensiven OG se på forsvar og midtbane 😄 og ja, det ville naturligvis gi mening at smide Vini på porten hvis man hentede Haaland - og det ville jo gi fantastisk mening, både ift at vi jo ik ejer en rigtig 9er af høj kvalitet - og at Vini jo er noget af det mest uudholdelige der findes. Så ren win-win. Vil dog godt nok se det før jeg tror det 😄 og vi har jo også en offensiv med navne som Brahim, Rodrygo, førnævnte Vini, Mastan og Gonzalo - der er jo ingen af dem som man ikke nemt ku undvære. Jeg havde med glæde sagt farvel til 3-4 af dem uden at ryste på hånden. 

Men naturligvis skal man ha stor fokus på forsvar og midtbane - men det ku jo også være man ku gøre mere end blot hente erstatninger for spillere der går på pension for en gangs skyld. Ku jo være man sku se på en reel udrensning med køb og salg af adskillige spillere

2 uger 1 dag siden #16 af Ramos4
Problemet med Mbappé og Haaland sammen ville bare være, at førstnævnte aldrig ville spille bolden til sidstnævnte.

Mbappé fungerede godt sammen med Giroud og Benzema, fordi de kunne indrette sig med at være andenviolin.

Haaland ville blive sindssyg efter to kampe med Kylian, der trækker ned på midtbanen, laver stepovers og dribler selv.

Haaland (og enhver anden 9'er) har brug for folk der rent faktisk gider lave assists.
That's not Mbappé.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 2 uger 9 timer siden ved Ramos4.
Følgende bruger(e) sagde tak: Franksk

2 uger 1 dag siden #17 af Estadio Santiago Bernabéu

Lyder meget ambitiøst. 

Kunne ikke være mere enig! Spot on

2 uger 22 timer siden #18 af Ramos4
Vinicius ville passe meget bedre med Haaland. Vini elsker at løbe til baglinjen og slå den blindt indover.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Sidste redigering: 2 uger 9 timer siden ved Ramos4.

2 uger 11 timer siden #19 af NickyMad

Ramos4 post=197140 skrev: Vinicius ville passe meget bedre med Haaland. Vini elsker at løbe til baglinjen og slå den blind indover.

​Ja, lidt ærgeligt Benz ikke smuttede til Saudi et år tidligere, hvor Haaland skulle skifte. Han endte alligevel med at være skadet det meste af sæsonen.

2 uger 8 timer siden #20 af Ramos4
Nå, Riquelme præsenterer sit store spillernavn i aften. Som han påstår at have papir på.

Det skal virkelig være noget der batter, for at vinde det her valg.
Det står eller falder på det her.

Hvis det er alt andet end Vitinha eller Haaland eller sådan noget, så vinder Perez på søndag, eller hvornår det er.

2 uger 7 timer siden #21 af mohbar

Ramos4 post=197152 skrev: Nå, Riquelme præsenterer sit store spillernavn i aften. Som han påstår at have papir på.

Hvis det er alt andet end Vitinha eller Haaland eller sådan noget, så vinder Perez på søndag, eller hvornår det er.

​han må gerne lave en Perez og præsentere Lamine Yamal. Haaland og Vitinha ville nok også tippe det til hans side. Men det bliver nok Rodri.

2 uger 6 timer siden #22 af Madrid1998

mohbar post=197154 skrev:

Ramos4 post=197152 skrev: Nå, Riquelme præsenterer sit store spillernavn i aften. Som han påstår at have papir på.

​han må gerne lave en Perez og præsentere Lamine Yamal. Haaland og Vitinha ville nok også tippe det til hans side. Men det bliver nok Rodri.

​Var det ikke 2 spillere + en træner ?

En spansk, som må være Rodri, og en udenlandsk stjerne. Træneren skulle vel være Arteta/Fabregas.

2 uger 5 timer siden #23 af El Siete
​Perez skulle også komme et stort navn i morgen, mon ikke det er Enzo. Et par billige/gratis forsvarsspillere og så en dyr profil i Enzo Fernandez. 

Kunne også være Gvardiol, som det virker til der er reel interesse for. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 2 uger 5 timer siden ved El Siete.

2 uger 4 timer siden #24 af Hamid8210
De eneste store navne der er pt er Haaland, Vitinha, Pedri eller Yamal. Resten spiller allerede for real madrid

Leveret af Kunena Forum