Spansk medie: Arteta er Riquelmes træner
- Siempre Madrid
-
- Offline
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Lyder også ret dumt. Forstå mig ret, Haaland er en fremragende spiller. Men hvad med Mbappé og Vinícius. Skal vi så af med en af dem?El Siete post=197123 skrev: Rygterne siger at Haaland er den spiller han lover at hente hvis han bliver valgt.
Lyder meget ambitiøst.
Hvorfor fokusere så meget på angrebet, når forsvar og midtbane skriger på forstærkning?
Jeg savner en tredje kandidat, der siger og gør de rigtige ting.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han ville nok sælge Vinicius i det scenarie, men Haaland ville jo koste 150-200M euro, det virker som en ret usandsynlig handel.Siempre Madrid post=197124 skrev:
Lyder også ret dumt. Forstå mig ret, Haaland er en fremragende spiller. Men hvad med Mbappé og Vinícius. Skal vi så af med en af dem?El Siete post=197123 skrev: Rygterne siger at Haaland er den spiller han lover at hente hvis han bliver valgt.
Lyder meget ambitiøst.
Hvorfor fokusere så meget på angrebet, når forsvar og midtbane skriger på forstærkning?
Jeg savner en tredje kandidat, der siger og gør de rigtige ting.
Ja, mere fokus forsvar og midtbane, enig.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Siempre fiel
- Offline
- Platin bruger
-
Det ku jo være man ku gøre to ting på samme tid - altså både styrke offensiven OG se på forsvar og midtbane 😄 og ja, det ville naturligvis gi mening at smide Vini på porten hvis man hentede Haaland - og det ville jo gi fantastisk mening, både ift at vi jo ik ejer en rigtig 9er af høj kvalitet - og at Vini jo er noget af det mest uudholdelige der findes. Så ren win-win. Vil dog godt nok se det før jeg tror det 😄 og vi har jo også en offensiv med navne som Brahim, Rodrygo, førnævnte Vini, Mastan og Gonzalo - der er jo ingen af dem som man ikke nemt ku undvære. Jeg havde med glæde sagt farvel til 3-4 af dem uden at ryste på hånden.Siempre Madrid post=197124 skrev:
Lyder også ret dumt. Forstå mig ret, Haaland er en fremragende spiller. Men hvad med Mbappé og Vinícius. Skal vi så af med en af dem?El Siete post=197123 skrev: Rygterne siger at Haaland er den spiller han lover at hente hvis han bliver valgt.
Lyder meget ambitiøst.
Hvorfor fokusere så meget på angrebet, når forsvar og midtbane skriger på forstærkning?
Jeg savner en tredje kandidat, der siger og gør de rigtige ting.
Men naturligvis skal man ha stor fokus på forsvar og midtbane - men det ku jo også være man ku gøre mere end blot hente erstatninger for spillere der går på pension for en gangs skyld. Ku jo være man sku se på en reel udrensning med køb og salg af adskillige spillere
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Mbappé fungerede godt sammen med Giroud og Benzema, fordi de kunne indrette sig med at være andenviolin.
Haaland ville blive sindssyg efter to kampe med Kylian, der trækker ned på midtbanen, laver stepovers og dribler selv.
Haaland (og enhver anden 9'er) har brug for folk der rent faktisk gider lave assists.
That's not Mbappé.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Estadio Santiago Bernabéu
- Offline
- Platin bruger
-
Siempre Madrid post=197124 skrev:
Lyder også ret dumt. Forstå mig ret, Haaland er en fremragende spiller. Men hvad med Mbappé og Vinícius. Skal vi så af med en af dem?El Siete post=197123 skrev: Rygterne siger at Haaland er den spiller han lover at hente hvis han bliver valgt.
Lyder meget ambitiøst.
Hvorfor fokusere så meget på angrebet, når forsvar og midtbane skriger på forstærkning?
Jeg savner en tredje kandidat, der siger og gør de rigtige ting.
Kunne ikke være mere enig! Spot on
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Ja, lidt ærgeligt Benz ikke smuttede til Saudi et år tidligere, hvor Haaland skulle skifte. Han endte alligevel med at være skadet det meste af sæsonen.Ramos4 post=197140 skrev: Vinicius ville passe meget bedre med Haaland. Vini elsker at løbe til baglinjen og slå den blind indover.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det skal virkelig være noget der batter, for at vinde det her valg.
Det står eller falder på det her.
Hvis det er alt andet end Vitinha eller Haaland eller sådan noget, så vinder Perez på søndag, eller hvornår det er.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
han må gerne lave en Perez og præsentere Lamine Yamal. Haaland og Vitinha ville nok også tippe det til hans side. Men det bliver nok Rodri.Ramos4 post=197152 skrev: Nå, Riquelme præsenterer sit store spillernavn i aften. Som han påstår at have papir på.
Det skal virkelig være noget der batter, for at vinde det her valg.
Det står eller falder på det her.
Hvis det er alt andet end Vitinha eller Haaland eller sådan noget, så vinder Perez på søndag, eller hvornår det er.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madrid1998
- Offline
- Platin bruger
-
Var det ikke 2 spillere + en træner ?mohbar post=197154 skrev:
han må gerne lave en Perez og præsentere Lamine Yamal. Haaland og Vitinha ville nok også tippe det til hans side. Men det bliver nok Rodri.Ramos4 post=197152 skrev: Nå, Riquelme præsenterer sit store spillernavn i aften. Som han påstår at have papir på.
Det skal virkelig være noget der batter, for at vinde det her valg.
Det står eller falder på det her.
Hvis det er alt andet end Vitinha eller Haaland eller sådan noget, så vinder Perez på søndag, eller hvornår det er.
En spansk, som må være Rodri, og en udenlandsk stjerne. Træneren skulle vel være Arteta/Fabregas.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kunne også være Gvardiol, som det virker til der er reel interesse for.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
