Spansk medie: Arteta er Riquelmes træner

5 dage 10 timer siden #97 af Real HWL
150 mill euro. ​Spekulationerne er i gang. Det vi ved er. Det er ikke en forsvarsspiller, det er heller ikke en spiller fra PL. Det skulle være en midtbanespiller eller en angriber fra en CL klub. Spilleren har niveau som Kaka og CR7. Det er ikke Kane, Olise eller Haaland. Det skulle være en ung spiller.

Mit bud er at det er en spiller fra PSG. Og jeg tror simpelthen ikke han er så dum at købe en venstrekant mere, så det udelukker Kvaratskhelia. 
Jeg tror det er Nevas eller Vitinha. Kan ikke se det kan være andre.  Med mindre han går ombord hos sine spanske fjender, så kunne det også være Julian Alvarez, Pedri eller Yamal ;)

Sidste redigering: 5 dage 10 timer siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 dage 10 timer siden #98 af Siempre Madrid
​Mine bud er også Neves eller Vitinha. Er de ikke begge under Jorge Mendes´ vinger?

Dark horses må være Désiré Doué eller Julián Álvarez, men der er vi bare ikke oppe i "Kaká og CR7"-niveau, men den betegnelse lader i forvejen til at være svært overdrevet, for der findes vel ingen spillere på det niveau lige nu.

Men send Fede Valverde til Paris med en pose penge og en flybillet til Madrid til Vitinha, så er Gammelfar glad!

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

5 dage 9 timer siden #99 af elle44
Det er sikkert Dembele, skyd mig.

5 dage 9 timer siden #100 af Real HWL

elle44 post=197253 skrev: Det er sikkert Dembele, skyd mig.

Det er en ung spiller. Dembele er 29 år, så bare rolig. Det er ikke ham.

Sidste redigering: 5 dage 9 timer siden ved Real HWL.

5 dage 9 timer siden #101 af Hamid8210
Håber han prankede os og går efter Olise

5 dage 8 timer siden #102 af El Siete
​Er Joao Neves virkelig 150M værd og på et niveau med Cristiano og Kaka? Han selvfølgelig kun 21, så han har en stor fremtid, men pilen peger mere mod Vitinha tænker jeg. Men lige meget hvad, hvorfor skulle PSG af med nogle af de to. De går jo efter den tredje CL næste år. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 dage 8 timer siden #103 af Real HWL

Siempre Madrid post=197252 skrev: ​Mine bud er også Neves eller Vitinha. Er de ikke begge under Jorge Mendes´ vinger?

Dark horses må være Désiré Doué eller Julián Álvarez, men der er vi bare ikke oppe i "Kaká og CR7"-niveau, men den betegnelse lader i forvejen til at være svært overdrevet, for der findes vel ingen spillere på det niveau lige nu.

Men send Fede Valverde til Paris med en pose penge og en flybillet til Madrid til Vitinha, så er Gammelfar glad!

Jo Jorge Mendes repræsentere både Nevas og Vitinha.

5 dage 8 timer siden #104 af Real HWL

El Siete post=197256 skrev: ​Er Joao Neves virkelig 150M værd og på et niveau med Cristiano og Kaka? Han selvfølgelig kun 21, så han har en stor fremtid, men pilen peger mere mod Vitinha tænker jeg. Men lige meget hvad, hvorfor skulle PSG af med nogle af de to. De går jo efter den tredje CL næste år. 

Perez lover jo heller ikke at hente spilleren, han siger bare han byder på spilleren :)

5 dage 8 timer siden #105 af Real HWL
​Lennert Karl fra Bayern?

5 dage 7 timer siden #106 af El Siete

Real HWL post=197258 skrev:

El Siete post=197256 skrev: ​Er Joao Neves virkelig 150M værd og på et niveau med Cristiano og Kaka? Han selvfølgelig kun 21, så han har en stor fremtid, men pilen peger mere mod Vitinha tænker jeg. Men lige meget hvad, hvorfor skulle PSG af med nogle af de to. De går jo efter den tredje CL næste år. 

Perez lover jo heller ikke at hente spilleren, han siger bare han byder på spilleren :)

​Jo selvfølgelig, og så efter valget er overstået så han kan sige han prøvede :)
Samme med Riquelme og Haaland. Han kan bare betale de 15M i kontingenter, det er jo småpenge. 

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 5 dage 7 timer siden ved El Siete.

5 dage 6 timer siden #107 af Ramos4
Wow, sikke et valgløfte. Han lover at give et stort bud på en spiller.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Siempre fiel, Estadio Santiago Bernabéu

4 dage 23 timer siden #108 af Ramos4
Lader til det er Olise, som Perez vil sprænge banken for.

Mon ikke Vinicius og Mbappé efter to sløje sæsoner sammen, lige pludselig finder melodien hvis vi tilsætter endnu et offensivt kort?

Det kan vel ikke være så svært.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

Leveret af Kunena Forum