Madridista mener: Tag et opgør med traditionerne, Mou!

4 dage 5 timer siden #13 af longwind

Ramos4 post=198053 skrev: Hvis det var småtteri og sker hver sæson, hvorfor var bøderne så rekordstore og hvorfor forekommer de ikke hver sæson?

​Måske fordi det blev offentligt kendt? Det var jo også et problem i den forgangne sæson at alt i omklædningsrummet var til offentligt skue

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 dage 4 timer siden #14 af Ramos4
Men jeg mindes ikke at en spiller før har forsøgt at skade en holdkammerat to dage i træk.

Jeg ville kunne købe argumentet om, at det ikke passer, hvis ikke det var fordi at Valverde tidligere har ventet på spillere i parkeringskældre.

Det er lidt en skændsel at han stadig er i klubben og tilmed er anfører.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 dage 6 timer siden #15 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror ikke på at Valverde stadig ville være i klubben hvis han forsøgte at skade en holdkammerat.

Tror I virkelig det?

Jeg tror ikke Tchouaméni ville få sin kontrakt forlænget hvis han slog en holdkammerat og sendte ham på hospitalet?

Tror I virkelig på det?

Jeg tror der skete noget. Men at det ikke var så slemt som de fleste herinde tror på. Og jeg tror de fik tre dagsbøder fordi situationen kom i medierne i stedet for at tage det internt.

3 dage 6 timer siden #16 af Ramos4
Valverde ventede i en parkeringskælder for at overfalde en modstander - hvilket vi i øvrigt tog alt for let på, fordi Baena eftersigene havde sagt noget modbydeligt.

Ja jeg tror godt Valverde kunne finde på at gå efter at skade en modspiller. Han virker utroligt umoden og egoistisk generelt.

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022, 2024

3 dage 6 timer siden #17 af Lars1991
Jeg troede ikke Vini stadig ville være i klubben, når han åbent går i krig imod sin træner lige præcis i den kamp hvor flest kigger.

But here we are. Klubben beskytter sine spillere over alt andet. Alt tyder på at alt er rigtigt med hvad der skete til den træning. Der er ingen der har benægtet det. Selv Perez og Arbeloa beklager sig over at det blev lækket, ikke at der ikke var sandhed i hvad der blev sagt. 

3 dage 5 timer siden #18 af Estadio Santiago Bernabéu
​Jeg tror ikke de ville være i klubben (og endda få lønforhøjelse. Noget der totalt negligerer bøden) hvis de rent faktisk havde gjort de ting som pressen smider i hovedet på os.

“Klubben beskytter spillerne”
Ja. Det har vi set mange gange. Men er det at beskytte spillerne at give dem to (i øvrigt ens) bøder så vi fans kan gå og tro at de rent faktisk har fået en straf?

Jeg tror Valverde bliver påvirket på hjemmefronten men jeg tror ikke han har forsøgt at skade Tchouameni. Nok bare været irriteret på ham to dage i træk og ikke rigtig kunne slippe diskussionen.

Tror heller ikke Tchouameni har smækket Valverde en på lampen. Måske skubbet ham. Ellers ville han ikke få lønforhøjelse.

3 dage 4 timer siden #19 af Jona
​Jeg forstår udmærket holdningen, og jeg kan da kun være enig i, at Valverde indtil videre overhovedet ikke har levet op til sit ansvar, ligesom jeg er helt enig i de tre bud på anfører, der er nævnt i artiklen. 

Men der er jo altså også, efter min mening, fordele ved, at det fungerer på den måde, som det gør. Den største fordel er, at man slipper for at vælge til eller fra. RM er jo en klub fuld af divaer, og det vil der altid være. Mbappé, f.eks., kan jo ikke klage over ikke at være anfører, for det er jo bare sådan, traditionen er. 

Vini har haft en kæmpe andel i vores seneste to CL-trofæer. Hvordan vil han have det med at komme bag Mbappé i anførerkøen som ikke har vundet os noget som helst nævneværdigt? 

Jeg har ikke som sådan en stærk holdning til det her emne. Jeg ville hverken have noget imod, at det blev lavet om, eller at det ikke gjorde. For i sidste ende er det jo også mest bare symbolik. Bare fordi Bellingham ikke har anførerbindet, er det jo ikke ensbetydende med, at han ikke kan eller må lede på banen.

Og jeg synes faktisk også, at det kan noget, at spillere, der har tjent klubben i lang tid i den hvide trøje, bliver belønnet for det når nu det er mestendels symbolik alligevel 
Sidste redigering: 3 dage 4 timer siden ved Jona.
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

3 dage 38 minutter siden #20 af NachoFernández

Estadio Santiago Bernabéu post=198088 skrev: ​Jeg tror ikke på at Valverde stadig ville være i klubben hvis han forsøgte at skade en holdkammerat.

Tror I virkelig det?

Jeg tror ikke Tchouaméni ville få sin kontrakt forlænget hvis han slog en holdkammerat og sendte ham på hospitalet?

Tror I virkelig på det?

Jeg tror der skete noget. Men at det ikke var så slemt som de fleste herinde tror på. Og jeg tror de fik tre dagsbøder fordi situationen kom i medierne i stedet for at tage det internt.

Forstår 100% hvorfor du er skeptisk. Det er heller ikke logisk. I disse dage lader det dog til at spillerne har opbakning til alt og at man prøver at gemme absolut alt væk. Jeg synes det lyder meget realistisk at Valverde med sin historik og rygterne om ham denne sæson overhovedet ikke kan styre sig selv og at modparten selvfølgelig forsvarer sig selv mod en voldsmand der går til angreb 

Jeg tænker ikke det er kommet ud uden der er noget om det
Følgende bruger(e) sagde tak: Estadio Santiago Bernabéu

2 dage 23 timer siden #21 af Estadio Santiago Bernabéu

NachoFernández post=198095 skrev:

Estadio Santiago Bernabéu post=198088 skrev: ​Jeg tror ikke på at Valverde stadig ville være i klubben hvis han forsøgte at skade en holdkammerat.

Tror I virkelig det?

Tror I virkelig på det?

Forstår 100% hvorfor du er skeptisk. Det er heller ikke logisk. I disse dage lader det dog til at spillerne har opbakning til alt og at man prøver at gemme absolut alt væk. Jeg synes det lyder meget realistisk at Valverde med sin historik og rygterne om ham denne sæson overhovedet ikke kan styre sig selv og at modparten selvfølgelig forsvarer sig selv mod en voldsmand der går til angreb 

Jeg tænker ikke det er kommet ud uden der er noget om det

Du får et tak
Følgende bruger(e) sagde tak: NachoFernández

Leveret af Kunena Forum